דיור מוגן נופי גילה בירושלים

דיור מוגןבירושלים ניתן למצוא לא מעט אפשרויות של דיור מוגן שאחד מהם הוא דיור מוגן נופי גילה.

דיור מוגן נופי גילה הוקם בשנת 1998. המקום, בעל וותק של קרוב לעשרים שנה פועל באופן פרטי אך נמצא בפיקוד מלא של משרד העבודה והרווחה.

בית הדיור המוגן מספק לדיירים שירות מגוון, שניתן על ידי עובדים מקצועיים ועל פי קריטריונים גבוהים. למתעניינים, ניתן להגיע לביקור במקום, בתאום מראש. יש צורך להצטייד באישורים מתאימים כגון דוח על מצב תפקוד גופני.

אוכלוסיית יעד

בית הדיור המוגן נופי גילה מיועד לאנשים המחפשים בית חם ושירות איכותי. זהו מקום עם מוניטין שמתאים למבוגרים וקשישים שמצבם הגופני טוב והם עצמאיים מבחינת יכולת תפקוד. למרות שהמקום נמצא בירושלים, לא מדובר בדיור בעל אופי דתי ולכן הוא אינו מתאים למי שמחפש דגש על אורח חיים מסורתי. נציין, יחד עם זאת, שבמקום מציינים את חגי ישראל ומועדים, קבלת שבת וכדומה ויש גם בית כנסת פעיל.

המקום ערוך לקלוט כמאה ועשרים דיירים, כאשר החדרים הינם מגוונים בגודלם ומאובזרים. ישנם חדרים שמתאימים לדייר יחיד ויש כאלה שמתאימים לזוג דיירים.

תנאי המגורים

נופי גילה מציע לדיירים תנאי דיור משופרים, שנועדו לספק אווירה ביתית ומזמינה. יחידות הדיור הינן בגדלים שונים – יש כאלה עם שני חדרים ויש אפשרות גם לשלושה חדרים. בכל יחידה יש מטבחון וריהוט מגוון, מיזוג, הכנס לאמצעי תקשורת (טלוויזיה בכבלים, קו טלפון).

ניתן למקם מכונת כביסה, אם רוצים וכן ריהוט וציוד משלימים, מזגן ועוד. יש לציין שבחדרים ישנה מרפסת נאה וגם האזורים המשותפים מזמינים ויפים.

בין היתר יש במקום גם חדרים לחוגים, חצר מטופחת, חדר אוכל וקפיטריה, מרכז טיפוח עם מספרה. למותר לציין שבמקום יש גם מסעדה יפה, מכבסה משותפת לשירות הדיירים המופעלת עצמאית, ספריה מאובזרת ועשירה ועוד.

שירותים לדיירים

בית הדיור נופי גילו בנוי ומנוהל כך שכל השירותים החיוניים מסופקים לדיירים. חלק מהשירותים ניתנים לכולם וחלקם האחר – בתשלום נוסף למעוניינים. בין השירותים השונים שבמקום:

  • שירותי רפואה – ביצוע בדיקות שונות, טיפול במקרה הצורך, סיוע בתרופות.
  • פעילות של תרבות ופנאי – דגש רב מושם על פעילויות חברתיות, חלקן במסגרת משותפת. בין היתר ניתן להשתתף בהרצאות מעניינות, משחקי קלפים, סדנאות עם מרצים ומומחים, ימי כיף ומסיבות, חוגים שונים ופעילות גופנית. ההנהלה מעודדת מעורבות של הדיירים בייזום פעילויות שונות, לרבות יציאה לטיולים וסיורים עם הדרכה.
  • אחזקה, ניקיון, בישול – שירותי אחזקה וניקיון שומרים על רמה גבוהה של נראות. ניתן לפנות להנהלה במקרה הצורך ולמעוניינים, ניתן ליהנות גם ממזון מוכן או לרכוש מוצרים בצרכנייה שבמקום.
  • ליווי סוציאלי שניתן כבר משלב הקליטה במקום וגם בהמשך הדרך. ניתן לקבל מענה לבעיות שונות, לקבל יעוץ בנוגע לזכויות מול רשויות שונות וביטוח לאומי ועוד.

עובדים מסורים

על מנת לשמור על רמה גבוהה ולהבטיח שירות משביע רצון ומספק, מועסקים בנופי גילה אנשי מקצוע ועובדים מסוגים שונים. מטבע הדברים, מדובר בשילוב של אנשי רפואה ואחיות, עובדות סוציאליות, עובדים כלליים ואנשי אחזקה, עובדי ניהול ואדמיניסטרציה ועוד.

לסיום, נזכיר שעל מנת להתקבל למקום פשוט ניתן לפנות, בתאום מראש. ניתן להסדיר ביקור בדירה לדוגמא ובהחלט כדאי להתרשם מהאווירה ומהדיירים, לפני שמקבלים החלטה סופית.

כתובת: אונטרמן 5, ירושלים


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר