דיור מוגן עד 120 סניף הוד השרון

דיור מוגןבית הדיור המוגן עד 120 הוד השרון, מעניק לדייריו איכות חיים ברמה גבוהה. זו באה לידי ביטוי ביחידות הדיור המקסימות, במגוון הפעילויות והמתקנים במקום ובתמיכה רפואית מלאה. עד 120 הוד השרון, מצטרף לשני בתי דיור מוגן נוספים של הרשת, האחד בעיר תל אביב והשני בראשון לציון.

דיור במיקום נוח

עד 120 הוד השרון ממוקם באזור מרכזי ונוח בעיר, המאפשר לדיירים גישה נוחה לכל השירותים העירוניים, לבתי הקפה ולחנויות היפות שבעיר. כך יכולים הדיירים לדאוג לכל מה שהם צריכים ולצאת לבלות, מבלי שהם תלויים בעזרה של מישהו . כמו כן, המגורים בעיר, נותנים לדיירים תחושה של שייכות לקהילה והם אינם מרגישים מנותקים, כפי שקורה לעיתים במגורים בדיור מוגן המרוחק מן העיר. בסמוך לבית, תחבורה ציבורית נוחה באמצעותה ניתן להגיע בקלות ממקום למקום, הן בתוך הוד השרון והן מחוצה לה.

פעילויות תרבות ופנאי

דיור מוגן טוב, חייב להציע לדייריו מגוון של פעילויות המתקיימות בבית עצמו. כך יכולים הדיירים לבלות וליהנות מבלי לצאת מהבית. עד 120 הוד השרון, מציע לדייריו מבחר של פעילויות, המעשירות את חייהם בהנאה רבה.

ראשית, מציע המקום מגוון של חוגים, הרצאות, מופעים ומפגשי תרבות מרתקים. כמו כן, בבית ישנה ספריה עשירה לאוהבי הקריאה. בנוסף, חדר מחשבים העומד לרשות הדיירים לגלישה באינטרנט וכן, חדר משחקים מקסים, בו מבלים הדיירים שעות רבות עם הנכדים אשר באים לבקר.

לדיירים חובבי הספורט, אשר אוהבים לשמור על כושר, מציע עד 120 הוד השרון, מתחם בריאות נפלא הכולל חדר כושר, אולם ספורט בו מתקיימים חוגי התעמלות שונים, בריכת שחייה מקורה בה אפשר לשחות בכיף ולהצטרף לשיעורים שונים וגם ג'קוזי מפואר, בו אפשר להתפנק אחרי האימון.

שירותים ומתקנים נוספים

עד 120 הוד השרון מציע לדיירים, עוד מגוון של שירותים ומתקנים: מכון יופי וקוסמטיקה – המקום בו אפשר להתחדש בתספורת יפה, או להתפנק עם מניקור וכל זה, מבלי לצאת מהבית. במקום ישנה מסעדה וקפיטריה, המציעות חוויה קולינארית לדיירים ולמבקרים, תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

בנוסף, נהנים דיירי הבית גם משירותי בנק, זהו שירות נהדר המקל מאוד על הדיירים. הבנקאי מגיע אל בית הדיור המוגן ומבצע עבור הדיירים פעולות שונות על פי בקשתם. כך נחסכת מן הדיירים הטרחה שבהגעה לסניף עצמו ובהמתנה בתור.

תמיכה רפואית

דיירי הבית מקבלים תמיכה רפואית מלאה, השומרת על בריאותם ונותנת להם שקט נפשי ליהנות מחייהם הפעילים בבית. בבית שתי מחלקות: מחלקה של דיור תומך ומחלקה סיעודית, כאשר כל דייר משתלב באחת המחלקות, בהתאם למצבו הבריאותי.

הצוות הרפואי במקום, מטפל בדיירים במקצועיות מלאה, תוך מתן דגש על יחס אישי ומבין לצרכיו של כל דייר. המערך הרפואי כולל רופאים, אחיות ומטפלים, אשר עומדים לרשות הדיירים בכל דבר ועניין.

עד 120 הוד השרון – יחידות הדיור

לרשות הדיירים, מבחר של דירות: החל מדירות סטודיו בעלות חדר אחד ועד לדירות פנטהאוז בנות שלושה חדרים. כל הדירות מעוצבות בסטנדרט גבוה, מוארות ומרווחות והתחושה היא של מגורים במקום משפחתי וחמים, עם כל הנוחיות שיש. בכל דירה בבית, מיזוג אויר, מטבח מאובזר, חדר מקלחת יפה ונוח ולחצן מצוקה לשמירה על בטיחות הדיירים. כמו כן, ישנה תשתית לטלוויזיה בכבלים, כך שכל דייר הרוצה להתחבר לשירותי הטלוויזיה יוכל לעשות זאת בקלות.

בבית הדיור המוגן עד 120 הוד השרון, זוכים הדיירים לשירותי כביסה וגיהוץ, שירותי ניקיון, לחנייה מקורה בחינם, למחסן אישי לאחסון חפצים, מסמכים וכיו"ב. כמו כן, ישנה אבטחה 24 שעות, השומרת על פרטיותם ובטיחותם של הדיירים.

כתובת: הטווס 1, השרון


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר