דיור מוגן בית הורים "פסגת חן" חיפה

דיור מוגןבאיזור חיפה קיימים לא מעט בתי אבות ובתי דיור מוגן. פסגת חן שבחיפה הוקם לפני למעלה מעשור שנים. כיום, המקום מנוהל תחת פיקוח קפדני ועל פי נהלים מחמירים. על התפעול והניהול מופקדים עובדים מנוסים ואחראיים כאשר הניהול עצמו הינו מטעם ארגון עולי מרכז אירופה.

יש לציין שארגון זה מנהל עוד כמה בתי דיור מוגן ובין הדיירים ניתן למצוא גם עולים חדשים (וותיקים) כמו גם ילידי הארץ.

סביב למתחם ניתן למצוא הרבה מאוד פינות חמד וגינות ירוקות. למרות שזהו דיור מוגן גדול למדי (מיועד ליותר ממאתיים דיירים) אין בכך כדי לפגוע באווירה הנעימה, הביתית והשלווה.

אוכלוסיית יעד

דיור מוגן פסגת חן מיועד לאנשים בני הגיל השלישי, שיכולתם התפקודית מגוונת. ראשית, ניתן למצוא במקום עשרות רבות של דיירים עצמאיים, בעלי רצון לניהול חיים מלאים, עם פעילות וחברים. שנית, ניתן למצוא במקום גם תנאים מתאימים לקשישים שמצבם מוגדר סיעודי. הללו יכולים לקבל את כל הטיפול הנדרש להם במחלקה סיעודית מותאמת וגם הם מוזמנים להשתתף בפעילויות שונות, בהתאם למצבם.

שלישית, יש גם מחלקה מתאימה לאנשים בעלי ירידה קוגניטיבית מסוימת ולמי שמגודר כ"תשושים". בזכות קיומן של מחלקות שונות, כל אחד יכול ליהנות מסגנון החיים שאותו הוא מחפש ושלו הוא זקוק.

תנאי המגורים בפסגת חן

יחידות הדיור בפסגת חן מגוונות למדי והן יכולות להתאים הן ליחידים והן לזוגות. חשוב לדעת שבמבנה הגדול והמפואר קיימות גם דירות בנות חדר וחצי ליחיד, גם דירות בנות שני חדרים וחצי ואפילו דירות גדולות עוד יותר, שמאפשרות מגורים נוחים גם לזוגות.

כל דירה מספקת אווירה ביתית ונעימה, עם ריהוט, אפשרות לכבלים ואינטרנט, מיזוג אוויר, מקלחת ושירותים, מטבחון מאובזר, פינות ישיבה והסבה ועוד. חשוב להזכיר שגם המחלקה הסיעודית בנויה באופן שיאפשר תחושה של פרטיות וביתיות ועם זאת, כך שניתן יהיה להעניק את הטיפול המיטבי לכל הזקוק לכך.

איך ניתן להתקבל?

לאחר שבחנתם עם בני המשפחה כמה בתי דיור מוגן והחלטתם כי זהו המקום המתאים לכם ביותר, על מנת להתקבל כדיירים בפסגת חן ניתן לפנות ישירות ובאופן פרטי או להגיע עם הפנייה מתאימה. ההפנייה מטעם גורמים שונים כמו בית חולים או משרד הבריאות. על מנת להתקבל יש צורך לעמוד בתשלומים הנדרשים (יש מגוון אפשרויות תשלום ומימון) ולהציג מסמכים על מצב בריאותי ויכולת תפקוד.

שירותים לדיירים

השירותים לדיירים מגוונים וכוללים בין היתר:

  • טיפול רפואי וסיוע צמוד של מטפלים, לכל הזקוק לכך. ניתן טיפול ובדיקות שוטפות על ידי רופאים ואחיות וניתן לקחת חלק בפעילות של ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה וכדומה.
  • למעוניינים, ניתן לקבל אוכל מוכן ליחידת הדיור או לאכול בחדר האוכל הנאה.
  • שירותי תחזוקה וניקיון ניתנים באופן שוטף וכמובן גם אפשרות לכביסה. זאת, בנוסף לתחזוקה של כל המתחמים הציבוריים.
  • שירותי רווחה וסיוע סוציאלי ניתנים על ידי עובדות סוציאליות ועובדי רווחה אמונים על פעילות פנאי מגוונת. פעילות הפנאי כוללת פעילות חברתית, חוגים, הרצאות, הופעות, פעילות גופנית מותאמת, סיורים וטיולים, מסיבות ואירועים לחגים וכן הלאה.
  • ניתן ליהנות משירותי טיפוח ואסתטיקה, מה שתורם לתחושה האישית הטובה. שירותי מספרה ניתנים במתחם וכן טיפולי יופי נוספים.
  • רפואה מונעת, פעילות ספורטיבית, מפגשים עם מתנדבים ופעילויות ושירותים נוספים מוצעים על פי הצורך ועל פי מצבו של כל דייר.


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר