בית בכפר בכפר סבא

דיור מוגןבית בכפר כפר סבא, הוא בית דיור מוגן מבית רשת בית בכפר, המפעילה מספר בתי דיור מוגן ברחבי הארץ. דיירי המקום נהנים מחיים מלאים ותוססים, מתמיכה רפואית מעולה ומסביבת מגורים ירוקה ונעימה.

פעילויות

המקום מציע מגוון רחב של פעילויות, אשר הופכות את חיי הדיירים לעשירים ומעניינים. הוא מציע מתקני כושר רבים וכן, בריכת שחייה, ממנה נהנים הדיירים בשעות הפנאי וגם משפרים את רמת הכושר. לאוהבי חוגי התעמלות, בבית בכפר כפר סבא, שפע של חוגים מסוג זה:חוג יוגה, חוג טאי צ'י, פילאטיס ועוד.

הדיירים יכולים לבחור בכל חוג המעניין אותם ולבלות וליהנות עם החברים לבית. בבית הדיור המוגן, ישנה גם ספריה עשירה, בה ניתן להשאיל ספרים מז'אנרים שונים ובמגוון של שפות. בנוסף, ישנה במקום מסעדה מקסימה וכן, קפיטריה, המציעות תפריט עשיר וטעים לדיירים ולמבקרים, שם כיף להיפגש, ליהנות מאוכל טוב ומחברה טובה.

שירותי רפואה לדיירים

המערך הרפואי לו זוכים דיירי הבית, הוא בסטנדרט גבוה ביותר, המעניק להם תחושה שיש מי שדואג להם. הגישה הטיפולית של הצוות הרפואי, היא כי יש לטפל לא רק בבעיות הגופניות הקיימות של הדיירים, אלא גם להפעיל מערך של רפואה מונעת, על מנת לשמור על המצב הבריאותי התקין.

השירותים כוללים גם רפואת חירום וגם שירות של עובדת סוציאלית, המטפלת בקשיים הנפשיים עמם נאלצים לעיתים דיירי הבית להתמודד.

הצוות הרפואי הוא מומחה ברפואה גריאטרית וכולל רופאים, אחיות וצוות מטפלים, כולם עושים מלאכתם במקצועיות מלאה ובמסירות. הטיפול הרפואי בבית בכפר כפר סבא, מותאם באופן אישי לכל דייר, כאשר ישנה גם מחלקה סיעודית במקום, המעניקה השגחה צמודה של 24 שעות ביממה לדייריה הזקוקים לסיוע יומיומי. יצוין, כי חלק מן השירות שמקבלים הדיירים בבית בכפר כפר סבא, כולל גם סיוע בהתנהלות מול קופות חולים בכל דבר ועניין, סיוע במתן תרופות ועוד.

שירותים נוספים

בבית בכפר כפר סבא, פועל מערך אבטחה בכל שעות היממה, על מנת להעניק לדיירים תחושת ביטחון ושקט נפשי, כך שיוכלו ליהנות באופן מלא מחייהם בבית, ללא חשש. מערך האבטחה כולל מערכת קריאה לאחות, מצלמות במעגל סגור המפקחות על כניסות ויציאות, גנראטור חירום וכיוצא בזה, הכול על מנת לדאוג לבטיחות הדיירים.

שירותים נוספים הניתנים בבית בכפר כפר סבא: מספרה ומכון יופי, שם יכולים הדיירים ליהנות ולהתפנק מבלי לצאת מהבית. כמו כן, מפעיל המקום שירות הסעות העומד לרשות הדיירים בכל עת.

יחידות הדיור

המקום מציע מגורים נעימים ונוחים, הנותנים תחושה של בית ומשפחתיות. הדיירים יכולים לבחור בין מגוון הדירות, בנות 2 ו-3 חדרים, כאשר כל הדירות מעוצבות בקפידה, מוארות ומרווחות.

למען ביטחון הדיירים, ישנה בכל דירה מערכת כריזה, בעזרתה יכול הדייר לקרוא לאחות בכל שעות היממה.

דיירי הבית נהנים משירותי ניקיון של הדירות ואחזקה מעולה של המתקנים בבית ושל השטחים הציבוריים. כמו כן, ישנם שירותי כביסה וגיהוץ במקום ושטחי אחסון לשמירת חפצים אישיים.

כתובת: בן יהודה 71, כפר סבא


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר