בית בלב רחביה

בית דיור מוגן

בית דיור מוגן

בית בלב רחביה, הוא בית דיור מוגן השייך לרשת בית בלב. הבית נמצא בירושלים, בסביבה עירונית תוססת, אך בו בעת ירוקה ופסטורלית. דיירי הבית נהנים ממגוון פעילויות המתקיימות בבית עצמו וכן מאפשרויות בילוי רבות בסמוך לבית הדיור המוגן. כל זאת, לצד תמיכה רפואית הדואגת לרווחתם הפיזית והנפשית של הדיירים.

מיקום מרכזי ופסטורלי

אחד מיתרונותיו של הבית הוא מיקומו המצויין. בית בלב רחביה, ממוקם בשכונת נחלאות המקסימה שבירושלים.

מיקום זה משלב את העירוני והפסטורלי יחדיו וכך דיירי הבית נהנים מכל העולמות. בסמוך לבית, מרכזי קניות, חנויות, כל השירותים העירוניים כמו דואר ובנק, מדרחוב צבעוני בו בתי קפה ומסעדות ועוד.

לצד כל אלו, שוכן גן סאקר היפה, בו אפשר ליהנות מימים שטופי שמש, לטייל בשבילים ולנשום את האוויר הנקי של ירושלים. אל נשכח גם את שכונת רחביה היפיפייה, בה חנויות קסומות ובתי קפה.

פעילויות ובילויים

חיי היומיום של דיירי הבית, הם תוססים מאוד, אין רגל דל. זאת בזכות הפעילויות הרבות המתקיימות בבית ובשל ריבוי אפשרות הבילוי שבסביבה הקרובה. ראשית כל, ישנם חוגי העשרה שונים בבית, בהם משתתפים הדיירים. כמו כן, ישנן הרצאות בנושאים שונים, ערבי מוזיקה ומסיבות שנערכות בבית מפעם לפעם.

בבית בלב רחביה ישנה גם ספרייה עשירה, המכילה ספרים רבים בתחומים שונים. בנוסף, קפיטריה נעימה, בה מבלים הדיירים בחברותא שעות רבות.

מיקומו המרכזי של הבית, מאפשר לדיירים ליהנות ולבלות גם מחוץ לבית. בסמוך, מקומות בילוי רבים ומגוונים כגון: בתי קפה ומסעדות, מוזיאונים עם תערוכות מעניינות, קולנוע ותיאטרון, פארקים, גינות ועוד.

תמיכה רפואית לדיירים

דיור מוגן איכותי נותן תמיכה רפואית מקיפה לדיירים, על מנת שיוכלו באמת ליהנות מחייהם. על כן, בבית בלב רחביה פועל צוות רפואי מקצועי ומיומן ולצדו צוות מטפל הדואג לרווחה סוציאלית של הדיירים וכך מקבלים הדיירים תמיכה שלמה.

הצוות הרפואי של בית בלב רחביה, כולל רופא, אחיות ומטפלות, כולם בעלי הידע והניסיון בטיפול בבני הגיל השלישי. הצוות עושה את עבודתו במקצועיות מלאה ובתחושת שליחות.

הצוות מקפיד לערוך בדיקות תקופתיות לדיירים, דואג לנטילת התרופות, קשוב לצרכי הדיירים ונותן מענה רפואי לבעיות השונות. בנוסף, כחלק מהמערך הטיפולי, ישנו צוות מקצועי הדואג לפן הסוציאלי, אשר מהווה חלק חשוב מרווחת הדיירים ובמסגרתו, עובדים סוציאליים ומדריכי תעסוקה, העומדים לרשות הדיירים.

בית בלב רחביה – הדירות

יחידות הדיור בבית בלב רחביה, נבנו בסטנדרט גבוה ובעת העיצוב, ניתן דגש הן על אסתטיקה והן על נוחיות. במקום, מגוון דירות בנות 1.5-3 חדרים. הדירות מרווחות ונעימות וכוללות חדר שינה, סלון, מטבח מאובזר עם כיריים חשמליות, חדר מקלחת ושירותים ומקומות אחסון.

בכל דירה ישנו גם לחצן מצוקה. הדירות בבית מרוהטות באופן בסיסי והדיירים מרהטים את הדירות בצורה מלאה על פי טעמם האישי. הדיור בבית הוא דיור עצמאי או דיור תומך, כאשר כל דייר משתלב במחלקה המתאימה לו, על פי מצבו הבריאותי.

כתובת: שדרות בן צבי 35, ירושלים


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר