בית גיל פז – דיור מוגן בכפר סבא

דיור מוגןבית גיל פז הוא בית דיור מוגן בכפר סבא, הפונה לאוכלוסייה חילונית ודתית כאחד. דיירי הבית נהנים ממגוון רחב ביותר של פעילויות פנאי, מתמיכה רפואית מצוינת וממגורים נעימים ונוחים.

חילוני לצד דתי

אחד מיתרונותיו של בית גיל פז, הוא התאמתו לציבור החילוני והדתי גם יחד. כל דיירי המקום נוהגים ברוח סבלנית זה כלפי זה וכך יכולים דיירים שומרי מסורת לשמור על צביון חיים דתי, גם לצד דיירים חילונים.

הצביון הדתי במקום בא לידי ביטוי בין היתר באלו: ישנו בית כנסת פעיל בו מתקיימות תפילות כהלכתן, במקום מוגש אוכל כשר וישנה מעלית שבת המאפשרת לדיירים הדתיים להתנייד באופן חופשי בבית גם בשבתות ובחגים.

מעבר לזאת, מקפידים בבית גיל פז לקיים את החגים לפי המסורת, כאשר המקום מתמלא באווירת קודש ושמחה.

חוגים והרצאות

חייהם של דיירי בית גיל פז, עשירים בחוגים ובהרצאות, המתקיימים בבית עצמו. לאוהבי האומנות והיצירה, מציע בית גיל פז סנדת רישום וציור וכן, סדנה של פיסול בעץ ובקרמיקה. זהו המקום להוציא את נפש האומן וליצור כיד הדמיון. לאוהבים ללמוד שפות חדשות, או לרענן את זיכרונם בשפות, ישנם חוגי שפות. לאוהבי משחקי חשיבה, ממתין מועדון שחמט ומועדון ברידג', למשחקים מאתגרים וכיפיים.

מלבד מבחר של חוגים, מתקיימות במקום, גם הרצאות רבות בנושאים שונים כגון שירה ואקטואליה. נוסף על כך, מוזמנים הדיירים ליהנות גם מחיי התרבות שיש לעיר כפר סבא להציע, למשל, הצגות תאטרון, מופעים, בילוי במרכזי קניות, בבתי הקולנוע בעיר ועוד.

פעילויות נוספות

מלבד החוגים המהנים וההרצאות המרתקות, מציע בית גיל פז גם שלל פעילויות נוספות לדיירים: לאוהבי הספורט- חדר כושר ובריכת שחייה, בהם מתקיימים אימונים שונים להנאת הדיירים ולשמירה על כושר. בנוסף, ישנם חוגי התעמלות שונים כגון פלדנקרייז ויוגה. לאוהבי הספרים, ספרייה עשירה בבית עם מבחר גדול של ספרים להשאלה. כמו כן, ישנו בבית גיל פז חדר מולטימדיה מדהים עם מגוון של משחקי מחשב מכל העולם – מקום שבו מבלים הדיירים שעות רבות של כיף עם הנכדים.

השירות הרפואי

בית גיל פז מעניק לדייריו שירות רפואי מעולה סביב השעון, המאפשר להם לחיות את חייהם בשלווה וברוגע, משהם יודעים כי יש מי שדואג לרווחתם. במקום, מרפאת משפחה הפועלת בכל שעות היום והיא מאוישת על ידי רופא הבית וצוות מסור של אחיות.

במרפאה מבצעים מעקב אחר הדיירים, בדיקות דם וקובעים תורים לרופאים מומחים בעת הצורך. בשעות הלילה, ישנו צוות תורן בבית, הנותן מענה לצרכי הדיירים. לצד הדיור העצמאי בבית, ישנה גם מחלקה סיעודית, במסגרתה השגחה רפואית צמודה ואם יש צורך בכך, יכולים הדיירים גם להעסיק מטפל פרטי אשר יחיה עמם בדירתם.

יחידות הדיור

בבית גיל פז, ניתן לבחור בין מגוון יחידות הדיור: דירות חדר, חדר וחצי, דירות שני חדרים, שני חדרים וחצי ושלושה חדרים, כאשר הדיירים מעצבים ומרהטים את דירותיהם, על פי טעמם האישי. אם ירצו בכך, יוכלו להיעזר בעניין זה, בשירותיה של יועצת לארגון הבית מטעם בית גיל פז. בכל דירה בבית, מיזוג מרכזי, מטבח נוח, חדר רחצה נעים ומקומות אחסון. ישנו חיבור לכבלים, לאינטרנט וקו טלפון. כמו כן, ישנה מערכה קריאה אשר באמצעותה יכולים הדיירים לקרוא לעזרה בכל שעה.

דיירי הבית נהנים משירותי אחזקה וניקיון, משירותי אבטחה 24 שעות, ממסעדה ובית קפה, ספרייה, מינימרקט, מספרה, שירות הסעות, שירותי בנקאות ועוד ועוד.

כתובת: רחוב גבורות 1, כפר סבא


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר