בית דיור מוגן בלהבים: קבוצת עזריאלי רכשה קרקע להקמת דיור מוגן

דיור מוגןבשנים האחרונות, הפכו בתי דיור מוגן לפופולאריים מאוד ורבים מבני הגיל השלישי עוברים לבית דיור מוגן לבד או כזוג.

חיים בדיור מוגן מספקים מגורים ביחידת דיור מאובזרת, תמיכה רפואית ופעילויות חברתיות רבות. בד בבד, יכולים דיירי הבית לשמור על עצמאות מלאה, לבקר משפחה וחברים, לטייל, לבלות ולחזור תמיד לבית החם שדואג להם. בישראל, ישנם הרבה מאוד בתי דיור מוגן מסוגים שונים ובקרוב ייבנה בית דיור מוגן ביישוב להבים שבדרום הארץ.

יחידות דיור מעוצבות

בתי הדיור המוגן, מציעים לדיירים יחידות דיור בגדלים שונים. ישנן דירות סטודיו, דירות בנות 2 ו 3 חדרים ובחלק מבתי הדיור המוגן, ישנן גם וילות פרטיות או דירות פנטהאוז. דירות המגורים מאובזרות בדרך כלל באופן בסיסי, כאשר כל דייר מרהט את דירתו על פי טעמו האישי.

בכל הדירות ישנה תשתית לכבלים, לאינטרנט וקו טלפון. כמו כן, כחלק מן השירות הניתן לדיירים, ישנו שירות ניקיון ואחזקה, הדואג לניקיון הדירות ומתקן בעת הצורך, כל בעיה בדירה.

צוות זה גם דואג לניקיון ואחזקת המתקנים בבית והשטחים הציבוריים. חשוב לציין, כי בכל דירה בבית דיור מוגן, חייב להיות לחצן מצוקה, המאפשר לדייר לקרוא לאיש צוות, בכל שעה, גם בשעות הלילה.

טיפול רפואי בהתאמה אישית

אחד היתרונות המובהקים שבמעבר לבית דיור מוגן, הוא הטיפול הרפואי לו זוכים הדיירים. במרבית בתי הדיור המוגן, ישנן מספר מחלקות, כאשר כל דייר משתלב במחלקה המתאימה לו, בהתאם למצבו הבריאותי. ככלל, ישנן שלוש מחלקות מרכזיות: דיור עצמי, דיור תומך ודיור סיעודי. היקף התמיכה הרפואית בכל מחלקה הוא שונה ומותאם באופן אישי לדיירים.

אנשי הצוות הרפואי בכל מחלקה, חייב להיות מקצועי ומנוסה ולהעניק טיפול רפואי מכל הלב. בדרך כלל, כולל הצוות הרפואי, רופא מומחה, אחיות מקצועיות ומטפלים סיעודיים. כמו כן, ברבים מבתי הדיור המוגן, ישנו גם מרפא בעיסוק, פיזיותרפיסט, עובדת סוציאלית ותזונאית, אשר מעניקים לדיירים טיפול משלים ויחד עם הצוות הרפואי, שומרים על בריאותם ורווחתם של הדיירים.

חיי החברה בדיור המוגן

בני הגיל השלישי, רוצים להמשיך ולחיות חיים מלאים בפעילות ועל כן, בתי הדיור המוגן מספקים שפע של אפשרויות לבילוי עבור הדיירים. בכל בית דיור מוגן, ניתן למצוא חוגים שונים: חוג מחשבים, חוג ברידג', חוגי אומנות, כמו ציור ופיסול, חוגי התעמלות כמו יוגה, פלדנקרייז, פילאטיס ועוד.

כמו כן, מציעים לדיירים הרצאות וקורסים שונים, במסגרתם יכולים הדיירים להעשיר את הידע שלהם ולרכוש תחומי עניין חדשים. בחלק ניכר מבתי הדיור המוגן, ישנו חדר כושר, בריכה וספא, המעניקים לדיירים תחושה אמיתית של פינוק.

דיור מוגן בלהבים

קבוצת עזריאלי רכשה קרקע ביישוב להבים, להקמת בית דיור מוגן. הפרויקט צפוי לכלול כ360 יחידות דיור, אשר חלקן יהיו מיועדות לדיור עצמאי וחלקן לדיור סיעודי. זוהי עסקה שנייה של קבוצת עזריאלי בתחום הדיור המוגן, הקבוצה רכשה גם שטח בעיר מודיעין להקמת בית דיור מוגן, פרויקט אשר עתיד לכלול כ240 יחידות דיור.

הקמת בית דיור מוגן בלהבים, תיתן מענה לבני הגיל השלישי מאזור הדרום, המעוניינים לעבור לדיור מוגן וליהנות מכל יתרונותיו, מבלי לעזוב את הסביבה המוכרת להם.

בית הדיור המוגן אשר עתיד להיבנות בלהבים, יציע לדיירים יחידות דיור מעוצבות, שירותים רפואיים ברמה גבוהה, שפע של מתקנים ופעילויות וכן שטחי מסחר, עם חנויות ובתי קפה. כך יוכלו הדיירים לבלות וליהנות עם החברים והמשפחה מבלי לצאת מהמתחם של הבית.

יש לציין גם, כי בית הדיור המוגן יבנה בסמוך לתחנת הרכבת הנמצאת ביישוב, יתרון גדול עבור הדיירים, אשר יוכלו לנסוע לכל מקום בקלות ולהגיע בבטחה חזרה לבית.


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר