בית טובי העיר בירושלים – דיור המיועד לציבור הדתי

דיור מוגןבית טובי העיר, הוא בית דיור מוגן הממוקם בירושלים והוא מיועד לאוכלוסייה הדתית. הבית מציע לדייריו חיי קהילה עשירים, מגוון פעילויות ומתקנים וכן טיפול רפואי מעולה. כל מה שצריך כדי לחיות באיכות חיים בגיל השלישי.

קהילה דתית

בית טובי העיר מיועד לבני הגיל השלישי, המקיימים אורח חיים דתי. במקום, בית כנסת מהודר, בו מתקיימות תפילות בכל יום וכן שיעורי גמרא. בשבתות ובחגים, מתמלא הבית כולו באווירת קודש ומתקיימות בו סעודות נפלאות מהן נהנים הדיירים יחדיו. בבית טובי העיר ישנו גם מקווה פרטי, יתרון גדול מאוד עבור ציבור שומר מסורת וישנן גם מספר מעליות שבת.

שמירה על הצביון הדתי בבית, על כל המשתמע מכך, מאפשרת לדיירים לחיות בסביבת מגורים המתאימה לאורח החיים שלהם ובנוסף לזאת, נוצרת קהילה דתית קרובה של דיירי הבית. אין ספק, כי זוהי הדרך הטובה ביותר ליהנות מחיים איכותיים בגיל הזהב.

שפע של פעילויות

החיים בבית טובי העיר, עשירים בפעילויות מהנות: במקום מתקיימים חוגים שונים , ישנן הרצאות בנושאים מגוונים וישנה גם מקהלה פעילה לאוהבי השירה.

במקום, פועלת ספרייה מקסימה, בה ניתן להשאיל ספרים מז'אנרים שונים ובמגוון של שפות. כמו כן, לאוהבי הטיולים, הצוות בבית טובי העיר, מארגן בשמחה טיולים מהנים ביותר לדיירי הבית.

במסגרת הטיולים, הדיירים מכירים את שבילי הארץ היפים וגם שומרים על כושר גופני. בשל יופייה של העיר ירושלים, רבים מן הסיורים והטיולים מתקיימים בה וישנם גם טיולים למקומות נוספים בארץ.

בבית טובי העיר רואים חשיבות רבה בשמירה על כושר ועל כן יש במקום בריכת שחייה מחוממת, בה שוחים הדיירים להנאתם ושומרים על גמישות וכושר. כמו כן, מתקיים בבית, מדי שבוע חוג התעמלות, בו יכולים הדיירים להשתתף ולהרגיש תחושה טובה של רעננות ובריאות.

שירותי מרפאה

רווחת הדיירים כוללת כמובן גם מתן שירותים רפואיים, על מנת לשמור על בריאות הדיירים. במקום פועלת מרפאה ובה רופאים מומחים, צוות מסור של אחיות ושירות רפואי הזמין 24 שעות ביממה. כמו כן, כחלק מהצוות ישנה גם עובדת סוציאלית ולצידה, עובדת קהילה.

שתיהן מלוות את הדיירים בכל דבר לו הם זקוקים ומסייעות לפתור כל בעיה במישור הסוציאלי – אישי. כל אנשי הצוות בבית, הם בעלי מקצוע מנוסים ומוכשרים, המטפלים בדיירים במסירות ובאמפתיה רבה.

הדירות בבית טובי העיר

מבנה המגורים של בית טובי העיר, הוא קומפלקס מפואר בן 7 קומות ובו מספר סוגים של דירות: ישנן דירות של חדר וחצי (דירות סטודיו), המיועדות לדיירים יחידים, ישנן דירות בנות 2 חדרים וכן, דירות בנות 2.5 חדרים בהן שירותים כפולים.

כל הדירות בבית מעוצבות בסטנדרט גבוה ביותר של יופי ואסתטיקה והן מאובזרות במלואן לנוחיות הדיירים. הנוף הנשקף מן הדירות הוא נוף ועוצר נשימה, המעניק לדיירים תחושה של מגורי יוקרה עם כל הנוחות של הדיור המוגן.

מתקנים במקום

דיירי הבית נהנים ממתקנים שונים במקום, אשר משפרים את איכות החיים ותורמים לאווירה הטובה והנעימה שבבית.

ביניהם, נמנה את הלובי המקסים בו ניתן לשבת עם החברים או קרובי המשפחה שמבקרים, את המרפסת היפה שבבית, בה מוגשים תה ועוגה בכל יום אחר הצהריים. בבית טובי העיר, מינימרקט עם מגוון מוצרים, כך שהדיירים יכולים לעשות את הקניות בבית ואינם מחויבים לצאת. כמו כן, ישנה גם חנות מתנות נהדרת במקום. אל נשכח גם את הקפיטריה המשמשת את הדיירים ואורחיהם. זוהי קפיטריה גלאט כשר, המציעה תפריט קולינארי עשיר ומזין.

כתובת: מלכי ישראל 36, ירושלים


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר