2014: ענבל אור מתכננת לבנות דיור מוגן בלב תל אביב

דיור מוגןתל אביב היא ללא ספק העיר התוססת ביותר בארץ, עם שפע של אירועי תרבות, בתי קולנוע ותאטראות, בתי קפה וחוף ים. בשל כך, לגור בתל אביב הוא חלום עבור רבים, צעירים ומבוגרים כאחד ואין זה פלא אפוא שלצד הצעירים, חיים בעיר גם בני הגיל השלישי, אשר רוצים ליהנות מכל מה שיש לעיר להציע. לטובת אלו, ייתכן ויוקם בקרוב בית דיור מוגן בליבה של העיר.

מערך רפואי מושלם

אחד היתרונות המרכזיים במעבר לדיור מוגן, הוא התמיכה הרפואית, המאפשרת לדיירים ליהנות מחייהם ולדעת שיש מי שדואג לבריאותם. בית דיור מוגן איכותי, כולל מערך רפואי משולם, במסגרתו:

  1. צוות רפואי מומחה: מלבד רופא מטפל, פועל במקום גם צוות של אחיות מקצועיות ומטפלים מנוסים. הצוות כולו מקפיד על מתן טיפול רפואי מקצועי ומסור, הקשוב לצרכיו של כל דייר ודייר. הטיפול הרפואי ניתן הן בהיבט של טיפול בבעיות קיימות והן בהיבט של רפואה מונעת, על מנת לשמור על מצב בריאותי תקין.
  2. פיזיותרפיה: טיפולים אלו מסייעים מאוד לבני הגיל השלישי, הסובלים לעיתים קרובות מבעיות שרירים ומפרקים. בחלק ניכר מבתי הדיור המוגן, פועל מכון פיזיותרפיה ובו מקבלים הדיירים טיפולים המפחיתים כאב ואי נוחות ומשפרים את טווח התנועה.
  3. שירות סוציאלי: במקרים רבים, נאלצים הדיירים להתמודד עם בעיות שונות ולכן, מערך רפואי טוב, כולל גם שירות של עובדת סוציאלית, הקשובה לבעיות הדיירים ומסייעת במציאת פתרונות.

חיים מלאים מבלי לצאת מהבית

מרבית בתי הדיור המוגן, מציעים לדיירים, מגוון רחב מאוד של פעילויות המתקיימות בבית עצמו, כך הדיירים יכולים ליהנות מחיים פעילים מבלי לצאת מהבית. ראשית, ישנו מגוון של חוגים כגון: חוגי שפות, חוגי יצירה (פיסול, ציור, קרמיקה, סריגה), חוג מחשבים, חוג ברידג' ועוד.

שנית, סדרך כלל לאוהבי הספורט, מציע כל דיור מוגן חדר כושר וגם חוגי התעמלות שונים: טאי צ'י, יוגה, פילאטיס, התעמלות בונה עצם וכיוצא בזה. בחלק מבתי הדיור המוגן יש גם בריכת שחייה ובה מתקיימים שיעורי שחייה וחוג התעמלות במים. מלבד פעילויות אלו, נהנים הדיירים בדיור מוגן מהרצאות בנושאים שונים, ממפגשים חברתיים, מסיבות, הופעות, טיולים ועוד.

דיור מוגן בתל אביב

נכון ל-2014 היזמית ענבל אור, מנהלת מו"מ לרכישת שטח במרכז תל אביב, ברחוב ויצמן, עליו היא מתכננת להקים פרויקט מגורים ובית דיור מוגן. זהו מיקום אטרקטיבי ביותר, בליבה של תל אביב כך שדיירי בית הדיור המוגן, יהיו במרחק של פסיעה מכל מקומות הבילוי והפעילויות שבעיר. מלבד זאת, הקמת בית דיור מוגן בתל אביב, מאפשרת לבני הגיל השלישי להיות חלק מקהילה ולא להרגיש מנותקים ממנה, כפי שקורה במקרים רבים בעת המעבר לדיון מוגן.

דייריו של בית הדיור המוגן העתידי, יהיו קרוב לוודאי תושבי תל אביב והאזור, אשר ירצו ליהנות מיתרונות הדיור המוגן מבלי לעזוב את הסביבה המוכרת.

המגורים במקום, יאפשרו לדיירים להמשיך לנהל חיים עצמאיים ופעילים, קרוב למשפחה וחברים אך במקביל, ליהנות מהביטחון הרפואי שמציע בית דיור מוגן ומהקרבה היחסי לבית חולים איכילוב.

ראו גם:

בחירה נכונה של בית דיור מוגן

סוגי בתי דיור מוגן – דיור מוגן, תומך וסיעודי


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר