בלב אזור הביקוש ניתן תוקף ל 2,800 דירות לדיור מוגן במחנה תל השומר

דיור מוגן מתוכנןבשנים האחרונות, עולה באופן ברור הביקוש מצד האוכלוסייה הבוגרת, למעבר לבית דיור מוגן. זאת בשל היתרונות הרבים להם זוכים הדיירים בבית דיור מוגן איכותי: שירות רפואי מלא המותאם באופן אישי לצרכיהם, מגוון פעילויות פנאי המעשירות את יומם ותחושה נעימה של קהילה חמה, בזכות המגורים עם בני דורם.

בעקבות הביקוש הרב למגורים בדיור מוגן, אושרו לאחרונה תוכניות רבות לבניית בתי דיור מוגן באזור המרכז וביניהן: תכנית לבניית 2,800 דירות במחנה תל השומר.

דיור מוגן – שירות רפואי ופעילויות חברתיות

בחירתם של בני הגיל השלישי, לעבור לבית דיור מוגן, יכולה לנבוע מסיבות שונות. עבור חלק מן הדיירים, המניע העיקרי הוא קבלת תמיכה רפואית, אשר תאפשר להם להתמקד בהנאות שבחיים ולדעת כי הם מטופלים היטב. ואכן, כאשר הצוות הרפואי מקצועי ומסור, כל דייר מטופל היטב וזוכה לתמיכה רפואית, בהתאם למצבו.

עבור דיירים אחרים, מעבר לדיור מוגן, מפיג את הבדידות ומעשיר את חייהם בפעילויות אשר מתקיימות בבית: פעילויות ספורט שונות, לרבות בריכת שחייה ומכון כושר בו אימונים אישיים וקבוצתיים, חוגים רבים כמו חוגי אומנות, חוג תנ"ך או היסטוריה, חוג ברידג' ועוד, הרצאות, מסיבות, טיולים והרשימה ממשיכה.

מדדים לבחינת טיב השירות הרפואי

המבחר הגדול של בתי דיור מוגן, בוודאי במרכז הארץ, מוביל מטבע הדברים להתלבטויות רבות, באיזה מקום לבחור. אולם, אין ספק בכך כי אחד המדדים המרכזיים בבחירת בית דיור מוגן, הוא טיבו של השירות הרפואי. להלן שלושה מדדים מרכזיים לבחינת טיבה של התמיכה הרפואית בבית דיור מוגן:

  1. סטנדרט גבוה של טיפול: הצוות הרפואי בבית דיור מוגן, חייב להיות בעל ידע ומומחיות ברפואה גריאטרית ועליו לנהוג במקצועיות מלאה ובמסירות כלפי הדיירים. הצוות צריך לכלול רופא מומחה, אחיות, מטפלים ועובדת סוציאלית אשר תיתן מענה לבעיות האישיות של הדיירים. כמו כן מומלץ, כי הצוות יכלול גם דיאטנית אשר תפקח על תזונת הדיירים.
  1. טיפולי רפואה משלימה: לצד הטיפול הרפואי הקונבנציונלי, חשוב שבית הדיור המוגן יציע גם טיפולים נוספים, המשפרים מאוד את איכות חייהם של הדיירים ונותנים מענה למגוון של בעיות, למשל, טיפולי פיזיותרפיה, טיפולי הידרותרפיה, דיקור סיני, שיאצו וכיוצא בזה.
  1. יחס מקצועי לצד יחס אישי: אמפתיה, סבלנות וחיוך, הם חלק חשוב מסטנדרט גבוה של טיפול רפואי ולכן, חשוב מאוד כי הצוות המטפל יקפיד לא רק על מקצועיות מלאה, אלא גם ידאג להעניק לדיירים יחס אישי וחם.

דיור מוגן בתל השומר

אזור תל השומר, הוא אזור מרכזי, הממוקם מספר דקות מתל אביב ומערים גדולות אחרות. תושביו נהנים אפוא מכל הנוחיות שבעיר ( סופר, בנקים, דואר) לצד סביבה ירוקה ושקטה, בה גנים ציבוריים, שבילי הליכה ועוד.

כמו כן, הקרבה לתל אביב, מאפשרת לתושבי האזור, לקחת חלק בפעילויות רבות שמתקיימות בעיר הגדולה וליהנות ממקומות הבילוי הרבים: תאטראות, בתי קולנוע, בתי קפה ומסעדות, גלריות אומנות, חוף ים ועוד.

הקמת בית דיור מוגן בתל השומר, תאפשר לבני הגיל השלישי המתגוררים באזור, לעבור לדיור מוגן, ליהנות מכל יתרונותיו וזאת מבלי לעזוב את הסביבה המוכרת והנוחה.

בית הדיור המוגן שיוקם בתל השומר, יכלול סוגים שונים של יחידות דיור, כך שכל דייר יוכל לבחור את הדירה המתאימה לו. כמו כן, ייבנו במקום שתי קומות מסחר, אשר יאפשרו לדיירים לערוך קניות ולבלות מבלי לצאת מהמתחם.

ראו עוד בתי דיור מתוכננים בארץ:

דיור מוגן בכרכור

דיור מוגן בלהבים

דיור מוגן במודיעין


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר