דיור מוגן בירושלים – לב נופים

דיור מוגןבית הדיור המוגן מגדל נופים, נמצא בירושלים, בסביבת מגורים ירוקה ושלווה. דיירי הבית נהנים מיחידות דיור נוחות, ממבחר של פעילויות פנאי, משירותים רפואיים, כל מה שצריך בשביל איכות חיים.

הבית בבעלות הדיירים

ייחודו של מגדל נופים, בא לידי ביטוי בין היתר בכך כי הוא נמצא בבעלות הדיירים ומנוהל על ידם. פירוש הדבר, כי עם ההצטרפות לבית, מקבל כל דייר אג"ח מטעם רשם החברות, המעיד על הצטרפותו לחברה, כבעלים. הבית הוא מוסד ללא כוונת רווח והכנסותיו מושקעות בבית עצמו: בשיפוץ, בהרחבת השירותים הניתנים לדיירים וכולי.

הדיירים במגדל נופים, בוחרים בעצמם את מועצת המנהלים של המקום, כאשר לכל דייר הזכות לבחור ולהיבחר. מבנה זה, נותן לדיירים תחושת שייכות וביטחון, משהם מחליטים על האופן בו יתנהל הבית בו הם גרים ויש להם יכולת להשפיע על כל דבר ועניין. כמו כן, הבעלות המשותפת תורמת רבות לתחושה של קהילה מגובשת וכך נעים יותר לבעלות יחד וליהנות מאיכות החיים.

מגדל נופים – פעילויות ושירותים

דיירי מגדל נופים, נהנים ממגוון רחב מאוד של פעילויות פנאי, ביניהן: הרצאות מרתקות בתחומים שונים, חוגים נפלאים לכיף והעשרה, כמו חוגי אומנות ויצירה, חוג היסטוריה וכיו"ב. כמו כן, במגדל נופים ישנו חדר מחשבים מרווח, ספרייה עשירה, פינת חי בה מבלים הדיירים זמן איכות עם המשפחה ועוד ועוד.

יתרה מזאת, ביוזמת הדיירים, מתקיימים טיולים וסיורים שונים הן בירושלים עצמה, עיר הבירה היפה והן ברחבי הארץ. זוהי הזדמנות פז לדיירים ליהנות מהטבע המרהיב של הארץ וגם לשמור על כושר. מלבד הפעילויות השונות, דיירי הבית נהנים גם משירותים שונים במקום, כגון: מינימרקט עם מגוון של מוצרים, מסעדה טובה ובית כנסת.

השירות הרפואי

בית הדיור המוגן מגדל נופים, פועל צוות רפואי מקצועי, המספק שירותים של רפואת משפחה, תוך מתן דגש על יחסי אישי ואמפתי לכל דייר. כחלק מן המערך הרפואי, ניתן גם טיפול סוציאלי בעת הצורך, על מנת לפתור בעיות שונות המטרידות את הדיירים, כך שיוכלו באמת ליהנות מחייהם בבית הדיור המוגן.

במגדל נופים פועלת גם מחלקה סיעודית, בה ציוד רפואי מתקדים והיא מאוישת על ידי צוות מקצועי ומסור הכולל: רופאה, עובדת סוציאלית וצוות אחיות הנמצא במקום בכל שעות היממה. כמו כן, מלווים את המחלקה בעלי מקצוע נוספים, הדואגים לטיפול רפואי מושלם עבור דיירי הבית: מרפאה בעיסוק, תזונאית ופיזיותרפיסט.

הדירות במגדל נופים

בית הדיור המוגן מגדל נופים, מציע לדייריו יחידות דיור של 1.5, 2 או 2.5 חדרים, כאשר במרבית הדירות ישנה מרפסת המאפשרת ליהנות מהנוף הקסום של ירושלים. כל הדירות תוכננו מתוך מחשבה על נוחות מירבית והן מאובזרות בהתאם.

בכל דירה במגדל נופים, ארון קיר לאחסון נוח של בגדים, שפע של חללי אחסון נוספים לאחסון חפצים אישיים, מערכת קשר פנימית וכן לחצני מצוקה, הכנה לכבלים וטלפון.

הדיירים במגדל נופים, נהנים מהסקה מרכזית בדירה, ממים חמים 24 שעות ביממה, מחדר כביסה ומחניה מקורה לנוחות הדיירים, בעלי הרכבים ולמבקרים. כמו כן, ישנם שירותי ניקיון מעולים בבית, הדואגים לניקיון הדירות והשטחים הציבוריים במגדל נופים.

כתובת: הנרייטה סולד 2, ירושלים


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר