אחוזת נווה חוף – דיור באיכות נעימה ואיכותית

בית דיור מוגן

בית דיור מוגן

בעיר ראשון לציון, קרוב לים, נמצא בית הדיור המוגן אחוזת נווה חוף. מקום זה מעניק לדייריו, בני הגיל השלישי, בית חם בו יחידות דיור מוארות ומרווחות, צוות מקצועי וסביבה איכותית ונעימה.

המערך הרפואי

דיור מוגן, כשמו כן הוא, צריך להיות מקום המעניק תמיכה רפואית לדייר ושומר על בריאותו ורווחתו. על כן, באחוזת נווה חוף, עומד לרשות הדיירים, מערך רפואי הפועל 24 שעות יממה ונותן מענה לכל צורך.

מערך זה כולל בין היתר: רופא וצוות רפואי מנוסה המטפל בדיירים במקצועיות ובמסירות, טיפולי פיזיותרפיה המפחיתים כאב ומסייעים לשמור על גמישות הגוף, עובדת סוציאלית המשוחחת עם הדיירים ומנסה לסייע בכל הניתן. הדיירים בבית, מקבלים גם מנוי למוקד שחל ללא עלות, על מנת שיוכלו לקבל שירות רפואי מעולה בכל עת.

באחוזת נווה חוף, ישנן מספר מחלקות, בהן משתלבים הדיירים בהתאם למצבם הרפואי ולצרכיהם בחיי היום יום: ישנה מחלקה לדיירים עצמאיים, מחלקה לתשושי נפש ומחלקה סיעודית. כל אחת מן המחלקות מעניקה לדיירים, טיפול רפואי והשגחה, המאפשרים להם להיות רגועים ולדעת כי הם בידיים טובות.

מגוון שירותים ופעילויות – לא צריך לצאת מהבית

החיים באחוזת נווה חוף מלאים בפעילויות מגוונות המעשירות את חייהם של הדיירים ונותר למעשה רק לבחור בכל יום מה מתחשק לעשות. ישנן פעילויות ספורטיביות המותאמות למצבם הבריאותי של הדיירים, חוגי אומנות שונים, סדנאות מעניינות וכיו"ב. לאוהבי השחייה, ישנו חוף הים המקסים בסמוך לבית, שם ניתן לא רק לשחות, אלא ליהנות מאוויר הים הטוב ולעשות הליכות נעימות בכל שעות היום.

במתחם מגוון שירותים לדיירים כגון: מינימרקט, מספרה, מכבסה, שירותי בנק, כך שהדיירים לא צריכים לצאת מן הבית כדי לעשות סידורים, הכול על מנת לדאוג לנוחות הדיירים. בנוסף לאלו, באחוזת נווה חוף ישנה גם קפיטריה בה יכולים הדיירים לשבת עם החברים וקרובי המשפחה הבאים לבקר, לאכול, לשתות וליהנות.

במקום ישנו גם אולם אודיטוריום בו מתקיימות הרצאות, סדנאות, מופעים וכיו"ב. ומה בדבר ביטחון הדיירים בבית? באחוזת נווה חוף רואים בשמירה על בטחון הדיירים כחלק בלתי נפרד מאיכות חייהם ועל כן, פועלת במקום עמדת קבלה המאוישת 24 שעות ביממה וישנם שירותי שמירה במקום סביב השעון.

יחידות הדירות

באחוזת נווה חוף, דירות מעוצבות ומוארות, בנות 2 ו3 חדרים ומכל דירה נשקף נוף מקסים. בכל אחת מן הדירות מרפסת שמש, יתרון גדול במדינה קיצית כל כך. במרפסת יכולים הדיירים לשתות קפה של בוקר, ליהנות מקריאת ספר אחר הצהריים ואף לשבת בחוץ בערב נעים, בפרטיות מלאה.

הדירות באחוזת נווה חוף, נבנו בסטנדרט גבוה, תוך חשיבה על נוחות ובטיחות הדיירים. בכל דירה: ריצוף קרמיקה, מיזוג אוויר, מטבח מודרני ומאובזר, ארונות קיר וכיוצא בזה.

בנוסף לאלו, בכל דירה 2 לחצני מצוקה, אחד בסלון ובאחד בחדר האמבטיה, כך שהדיירים באחוזת נווה חוף, חיים בתחושת ביטחון מלאה. יש לציין, כי אל יחידות הדיור האלו, מצטרף בימים אלו בניין חדש הכולל 115 יחידות דיור יוקרתיות.

כתובת: המגילה 30, ראשון לציון


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר