בית בכפר ביתן אהרון – דיור מוגן איכותי בשרון

דיור מוגןבמיקום ירוק ופסטורלי, ממוקם בית בכפר ביתן אהרון. זהו בית דיור מוגן מבית רשת בית בכפר, המפעילה מספר בתי דיור מוגן ברחבי הארץ. דייריו של המקום, נהנים מתמיכה רפואית מעולה, ממגורים נעימים ונוחים, ממגוון של פעילויות פנאי והעשרה והכול בסביבה קסומה וירוקה.

מיקום מצוין

אחד מיתרונותיו של בית בכפר ביתן אהרון, הוא מיקומו הנהדר: שילוב של פסטורליות עם עירוניות. מצד אחד, ממוקם הבית במיקום פסטורלי ושלו, עם נוף ירוק, במרחק קצר מחוף הים, שם אפשר לשחות, לטייל וליהנות מהאוויר הנעים.

מצד שני, הבית שוכן בקרבת כביש החוף, דבר המאפשר נגישות מעולה לכל הערים הקרובות, לשירותים העירוניים, לתחבורה הציבורית ולמרכזי בילוי ותרבות. כך יוצא שדיירי בית בכפר ביתן אהרון, נהנים מכל העולמות.

חיים תוססים בכפר

סדר יומם של הדיירים בבית בכפר ביתן אהרון, הוא עמוס ומהנה, כאשר כל אחת ואחד, יכולים לבחור מבין מגוון הפעילויות שמציע הבית.

לאוהבי הכושר והספורט: בריכת שחייה ומגוון חוגי התעמלות כגון יוגה, פלדנקרייז ופילאטיס, המועברים על ידי מדריכים מוכשרים ומיומנים.

עבור מי שאוהב ליצור, חוגי אומנות נפלאים כמו חוג לגילוף בעץ, חוג ציור וקרמיקה, שם יכולים הדיירים לשחרר את נפש האומן וליצור בהנאה ובדמיון.

בבית בכפר ביתן אהרון, ישנה גם ספרייה מקסימה ורחבת ידיים, המציעה מבחר של ספרים בשפות שונות ומז'אנרים שונים. בנוסף, במקום מתקיימות גם הרצאות מרתקות, הופעות ומפגשי תרבות.

השירות הרפואי

תמיכה רפואית טובה היא פרמטר חשוב מאוד בבחירת בית דיור מוגן. בבית בכפר ביתן אהרון, מקבלים הדיירים שירותי רפואה מעולים, המאפשרים להם לחוש תחושת ביטחון ולדעת כי הם בידיים טובות. הצוות הרפואי במקום, מומחה ברפואה גריאטרית ושם דגש גם על רפואה מונעת כחלק משמירה על רווחת הדיירים.

בבית בכפר ביתן אהרון, מותאם היקף הטיפול הרפואי לכל דייר באופן ספציפי, על פי צרכיו הבריאותיים, כאשר ישנה גם מחלקה סיעודית, המעניקה לדייריה, תמיכה רפואית צמודה הנותנת מענה לכל צרכיהם. רווחת הדיירים כוללת, בעיני הצוות הרפואי, גם את הפן הנפשי ועל כן, ישנה עובדת סוציאלית במקום, הנותנת מענה לקשיים ולבעיות האישיות של הדיירים, מסייעת להם בפתרונות ומשפרת את איכות חייהם.

שירותים נוספים

דיירי בית בכפר ביתן אהרון, חיים בסביבת מגורים מקסימה ותוססת ובנוסף לכל פעילויות הפנאי והתמיכה הרפואית, ישנם גם שירותים נוספים במקום כגון: מסעדה מקסימה בה תפריט קולינארי מגוון, תוך הקפדה על חומרי גלם טריים ובריאים. לצד המסעדה, ישנה גם קפיטריה רחבת ידיים, בהם יכולים הדיירים לשבת בכיף על קפה ומאפה, או ארוחה קלה, עם הדיירים השכנים או קרובי המשפחה הבאים לבקר. שירות נוסף הניתן לדיירי המקום הוא שירות הסעות באמצעותו יכולים הדיירים להגיע לכל מקום בקלות ובמהירות.

הדירות בבית בכפר

בית בכפר ביתן אהרון מציע לדייריו יחידות דיור יוקרתית במגוון של גדלים, לחיים נוחים ונעימים. הדירות מעוצבות בסטנדרט גבוה, תוך הקפדה גם על נוחות הדיירים. בבית בכפר ביתן אהרון, ניתן לבחור בין דירת סטודיו, המתאימה בעיקר לדייר יחיד, לבין דירות 2 ו3 חדרים, המיועדות הן לדיירים יחידים והן לזוגות הבאים להתגורר במקום.

כל הדירות בבית, מוארות ומרווחות, מעניקות לדיירים תחושה של אלגנטיות לצד ביתיות ובכל דירה, ישנה מערכת קריאה לאחות, על מנת שהדיירים יוכלו לקבל עזרה בכל עת.

דיירי בית בכפר ביתן אהרון נהנים משירותי תחזוקה ברמה גבוהה, הן של דירותיהם הפרטיות והן של השטחים הציבוריים. מלבד זאת, נהנים הדיירים גם משירותי כביסה וגיהוץ.

כתובת: ביתן אהרון


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר