בית בכפר גדרה

דיור מוגןבית בכפר גדרה, הוא בית דיור מוגן מבית רשת בית בכפר, המפעילה מספר בתי דיור מוגן ברחבי הארץ. בבית בכפר גדרה, מציעים לדיירים חיים פעילים ומלאי עניין, לצד תמיכה רפואית מעולה וכל זאת, במיקום שלו וירוק, בו שדות ירוקים וחורשה יפה.

מגוון של פעילויות: חוגים, הופעות ועוד

דיירי בית בכפר גדרה, נהנים מחיים פעילים ושמחים, מלאים בפעילויות ואירועים. במקום מגוון של חוגי ספורט כגון: פילאטיס, יוגה וטאי צ'י. כמו כן, לרשות הדיירים חדר כושר מאובזר בו מתקיימים אימונים אישיים וקבוצתיים.

לאוהבי האומנות, חוגים יצירתיים משגעים כמו חוג ציור, גילוף בעץ, חוג סריגה. לאוהבי המחשבים, מרכז מחשבים נהדר בו הדיירים גולשים באינטרנט ומשחקים במחשב עם הנכדים שבאים לבקר. בבית בכפר גדרה, ספרייה נהדרת עם מבחר של ספרים וכתבי עת שונים לרשות הדיירים. נוסף על כל אלו, נהנים הדיירים מהרצאות מרתקות, מפגשי תרבות והופעות של אומנים מתחום השירה, המשחק וכיוצא בזה.

השירות הרפואי

בבית בכפר גדרה, מעניקים שירות רפואי מלא וכולל, אשר עוקב אחר מצבם הבריאותי של הדיירים ונענה לכל צרכיהם. המטרה היא לדאוג לרווחת הדיירים בכל מובן ולאפשר להם להיות רגועים ושלווים ולהתמקד רק בהנאות החיים.

בבית בכפר גדרה, חיים דיירים עצמאיים וכן דיירים הזקוקים להשגחה של 24 שעות. המערך הרפואי ערוך לטפל בכל הדיירים והוא עושה זאת במסירות, במקצועיות ובאמפתיה רבה.

הצוות הרפואי במקום הכולל רופאים ואחיות, הוא מומחה ברפואה גריאטרית ומעניק לדיירים את הטיפול המקצועי ביותר והמסור ביותר.

הצוות הרפואי מטפל לא רק בבעיות רפואיות קיימות ומוכרות, אלא מאמין גם ברפואה מונעת כחלק חשוב מן הטיפול. על כן, השירות הרפואי כולל גם מערך של רפואה מונעת, במסגרתו מבוצעות בדיקות תקופתיות לדיירים, על מנת לשמור על בריאותם ואם אובחנה בעיה, לטפלה בשלב מוקדם.

בנוסף לכל אלו, ישנו במקום גם שירות סוציאלי מקצועי, העומד לרשות הדיירים. זאת מתוך ראייה כי רווחת הדיירים מתייחסת לא רק לפן הפיזי, אלא גם קשורה לפן הנפשי – חברתי. משום כך בחרו בבית בכפר גדרה, לכלול בצוות גם עובדת סוציאלית מנוסה.

הדירות

בית בכפר גדרה מציע מגוון של יחידות דיור בגדלים שונים, כך שכל דייר המעוניין להצטרף לבית, יכול לבחור את הדירה המתאימה לו. כל הדירות בבית, מוארות ומרווחות, מעניקות תחושה חמימה ונעימה לדיירים והמפרט הטכני בהן עשיר ואיכותי. בכל דירה מיזוג אוויר, תשתית לכבלים, סלון מרווח וחדר שינה, חדר רחצה נעים וכמובן גם לחצני מצוקה על מנת שהדיירים יוכלו לקבל עזרה בעת הצורך, בכל שעה ביממה. דיירי הבית נהנים משירותי ניקיון שבועי של הדירות וכן משירותי תחזוקה מקצועיים בשטחים הציבוריים בבית.

שירותים נוספים

מלבד חיי התרבות העשירים של דיירי הבית ולצד התמיכה הרפואית המעולה, זוכים הדיירים לעוד מגוון שירותים אשר הופכים את חייהם לנעימים וקלים יותר. למשל, כחלק מהשירותים שמספק הבית לדייריו, ישנה גם מנהלת שירות, אשר מסייעת לדיירים בכל מה שהם זקוקים לו, למשל, בקביעת תורים או בסידורים כלשהם.

במקום, מסעדה המגישה ארוחות טעימות ומזינות וכן, קפיטריה נהדרת המהווה מקום מפגש נעים לדיירים, בו נהנים מקפה ומאפה טעים. כמו כן, במקום, שטחי אחסון לרשות הדיירים, שירותי כביסה ושירותי הסעה.

כתובת: רחוב הרצפלד 3 גדרה


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר