בית בכפר הדרים

דיור מוגןבית בכפר הדרים, הוא בית דיור מוגן מבית רשת בית בכפר, המפעילה מספר בתי דיור מוגן ברחבי הארץ. דיירי הבית, נהנים ממגורים בסטנדרט גבוה, מחיים תוססים ופעילים ומתמיכה רפואית מעולה.

מגוון של פעילויות לדיירים

חייהם של דיירי בית בכפר הדרים, הם עשירים ותוססים, אין להם רגע דל בין כל הפעילויות שמציע המקום. ראשית, ישנם שפע של חוגים לבחירת הדיירים: חוגי אומנות כגון קרמיקה, גילוף בעץ וחוג ציור, חוג ברידג' וחוג שחמט, לאוהבי המשחק. לדיירים חובבי הספורט, מחכה מכון כושר מעולה, בריכת שחייה גדולה ומגוון של חוגי התעמלות: פילאטיס, יוגה, טאי צ'י ועוד.

בבית בכפר הדרים, ישנה גם ספרייה גדולה המציעה מבחר ענף של ספרים בתחומים שונים וכן כתבי עת. במקום מתקיימים גם שיעורים שונים, הרצאות מרתקות ומפגשי תרבות.

השירות הרפואי

בית בכפר הדרים, מציע תמיכה רפואית מעולה לדייריו, המטפלת הן בבעיות הפיזיות הקיימות והן מנהיגה מדיניות של רפואה מונעת, על מנת שאם עולה בעיה, ניתן יהיה לטפל בה בשלב מוקדם.

במצבי חירום, יש למהירות התגובה משמעות רבה ולכן ישנו במקום גם מערך של רפואת חירום, הנכון לטפל בדיירים בכל שעה.

בבית בכפר הדרים, מותאם היקף הטיפול הרפואי לכל דייר באופן ספציפי, על פי צרכיו הבריאותיים, כאשר ישנה גם מחלקה סיעודית, המעניקה לדייריה, תמיכה רפואית צמודה הנותנת מענה לכל צרכיהם.

הצוות הרפואי בבית בכפר הדרים, מתמחה ברפואה גריאטרית והוא בעל ניסיון וידע רב. הצוות עושה מלאכתו במקצועיות, באמפתיה ומתוך תחושה של שליחות. רווחת הדיירים כוללת, בעיני הצוות הרפואי, גם את הפן הנפשי ועל כן, ישנה עובדת סוציאלית במקום, הנותנת מענה לקשיים ולבעיות האישיות של הדיירים, מסייעת להם בפתרונות ומשפרת את איכות חייהם.

שירותים נוספים לדיירים

מלבד המתקנים והפעילויות שמציע בית בכפר הדרים ולצד התמיכה הרפואית המעולה, זוכים הדיירים לשירותים נוספים במקום, למשל: מסעדה וקפיטריה, המגישות ארוחות טעימות ומזינות, שם יכולים הדיירים לבלות וליהנות מארוחה טובה ומחברה טובה. מלבד זאת, עומד לרשות הדיירים שירות הסעות, כך שבאפשרותם להגיע לכל מקום ללא צורך בהוצאת רכבם הפרטי, או שימוש בתחבורה ציבורית.

הדירות

מבנה המגורים בבית בכפר הדרים, הוא אלגנטי ומקסים, כמו גם סביבת המגורים הירוקה. במקום, 174 יחידות דיור, המעוצבות ברמה גבוהה, תוך מתן דגש על נוחות הדיירים. ניתן לבחור בין מגוון הדירות שבמקום: דירות בנות שני חדרים או דירות בנות שלושה חדרים, כולן, מוארות ומרווחות. בכל דירה, מיזוג אוויר, תשתית לכבלים ומערכת כריזה על מנת שהדיירים יוכלו לקבל עזרה בעת הצורך, בכל שעות היממה.

הדיירים נהנים משירותי ניקיון שבועי של דירותיהם, משירותי כביסה וגיהוץ וכן משירותי תחזוקה מקצועיים בכל השטחים הציבוריים בבית: הלובי, הגינות, האודיטוריום וכיוצא בזה.

כתובת: בן יהודה 77, כפר סבא


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר