בית בלב פתח תקווה

אנחנו חיים בתקופה בה אורך החיים עולה, כאשר השאיפה היא לעלייה באיכות החיים. יש אנשים המגיעים לגיל הזהב ויכולים לסמן לעצמם "וי" על השאיפה הזו, כאשר הם מתגוררים בגפם או עם בני משפחותיהם. עבור רבים אחרים, הנחשבים לעצמאיים באופן יחסי, הדרישה היא למוסדות דיור מוגן בהם אפשר יהיה ליהנות ממגורים ברמה גבוהה ומרשימת שירותים מרשימה.

רשת "בית בלב", הכוללת מספר סניפים בערי ישראל, מתיימרת להציע את המענה החיוני הזה בחלק מהמבנים שהקימה במהלך השנים. התוספת האחרונה לתמונת המבנים שלה היא הסניף הפתח תקוואי של בית בלב, הממוקם בשכונת נווה עוז.

בית בלב בפתח תקווה: כל מה שחשוב לדעת

בית בלב פתח תקווה מיועד ברמה הכללית לבני גיל הזהב שעברו את גיל 70 ושרמת התפקוד שלהם היא גבוהה באופן יחסי (קשישים עצמאיים). ואגב, למרות שההנחה היא שרמת התפקוד סבירה, עדיין נמצאים דיירי בית בלב תחת השגחה רפואית, על ידי רופאים, אחיות ובעלי מקצוע אחרים הבקיאים בעבודה עם האוכלוסייה המבוגרת יותר.

מבחינת תנאי המגורים, הדיירים מוצאים את מקומם באחת מבין 211 דירות, הנחלקות לדירות בנות שניים או שלושה חדרים, לדירות מיוחדות ועוד. הדירות מצוידות במרפסת או בגינה, מה שמזוהה אוטומטית עם שדרוג באיכות החיים של הדיירים המתגוררים בהן.

בדירות ובחללים המשותפים של בית בלב יש מערכות חשמל חכם, המבוססות על תפעול נוח ומהיר של מכשירי החשמל השונים דרך מערכת פיקוד ובקרה אחת. המטרה בכך היא להקל כמה שניתן על חיי הדיירים, אשר חלק מהם מתקשים בתנועה לאורך זמן. אסור לשכוח שלמרות שמדובר כאן בקשישים שרמת התפקוד שלהם גבוהה בהשוואה לבני גילם, עדיין הגיל מדבר אצל לא מעט מהם.

התשתיות המשותפות של בית בלב פתח תקווה מיועדות לאפשר את איכות החיים הגבוהה של הדיירים מחד ולשמור על הבטיחות שלהם מאידך. כדי להפוך את שעות הפנאי שלהם לנעימות ככל שניתן, יש במקום אולם קולנוע ותרבות בו מוקרנים סרטים ונעשות פעילויות שונות, חדרי חוגים, מסעדה (תפריט האוכל במקום הוא בניצוחו של השף איתן מזרחי), בית קפה, בית כנסת ועוד. כדי לאפשר לדיירים להיות פעילים כמה שאפשר, פועלים עבורם במקום חדר כושר מאובזר היטב וגם בריכת שחייה מחוממת.

איך אפשר בלי המיקום?

לאחר שציינו בפניכם היכן ממוקם בדיוק בית בלב בפתח תקווה, הגיע הרגע לבחון את האזור ברזולוציות קטנות יותר. מהבחינה הזו נראה שהדיירים, וגם בני המשפחה שלהם, יכולים להיות רגועים באופן יחסי. הסיבה לכך היא שהמוסד נמצא מיקום נוח במרכז שכונת נווה עוז, שהיא כשלעצמה נחשבת ללוקיישן מוצלח בפתח תקווה.

במרחק לא גדול מבית לב פועלים מרכזי הקניות המרכזיים של פתח תקווה (הקניון הגדול ויכין סנטר), את הקאנטרי קלאב של שכונת נווה עוז, את בית החולים ביילינסון ועוד. במרחק נסיעה קצר תמצאו את צירי התחבורה העיקריים היוצאים מפתח תקווה: דרך ז'בוטינסקי מצפון ודרך יצחק רבין מהעבר השני.

בעתיד, כאשר תתחיל לפעול הרכבת הקלה, הקו שלה יעבור לא רחוק מבית הדיור המוגן. המשמעות היא שדיירי המוסד המעוניינים לצאת לסידורים או אפילו לבילויים בפתח תקווה או מחוצה לה יוכלו לעשות זאת ביתר קלות. גם מנקודת המבט של בני המשפחה, אופציית הביקור של יקיריהם יכולה להפוך להיות לנוחה פי כמה. ראוי לציין בהקשר הזה שבבית בלב יש מספר חדרים המתאימים לשהות קצרה של המבקרים, שיכולים למשל לעשות זאת בערבי שישי או בחגים.


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר