בית דיור מוגן בית ברט

11409799_xxlבית ברט הוא בית דיור מוגן לציבור הדתי לאומי מבית רעות, אשר לה מספר בתי דיור מוגן בארץ, עבור הציבור הדתי.

בית ברט נמצא בירושלים ומקיים אורח חיים דתי באווירה משפחתית וחמה. הבית ממוקם בשכונת בקעה, שכונה יפיפייה ושקטה, אך בו בעת, נמצאים בה כל השירותים להם זקוקים הדיירים, לרבות תחבורה ציבורית נוחה לכל מקום בעיר.

מיקום שקט אך מרכזי

מיקומו של בית ברט הוא בשכונת בקעה בירושלים. זוהי שכונה שקטה וירוקה אך יש בה הכול. מצב זה מאפשר לדיירי הבית ליהנות משני העולמות: שכונה שלווה המתאימה לאורח חייהם, אך בו בעת, אינה מנותקת מהשירותים העירוניים השונים ובסביבתה ניתן למצוא: חנויות, סופר, דואר, בנק ובתי קפה ומסעדות.

השכונה נמצאת במרכז ירושלים ועל כן מתרחשים בה ובשכונות הסמוכות לה, אירועים חברתיים שונים ובקרבתה מוזאונים, תאטראות ובתי קולנוע. דיירי הבית נהנים גם מתחבורה ציבורית נוחה, המאפשרת להם לנסוע בקלות לכל מקום בעיר, אם לסידורים ואם לבילוי.

אורח חיים דתי

דיירי בית ברט הם דתיים, המקיימים אורח חיים דתי על כל המשתמע מכך. במקום ישנו בית כנסת מהודר בו מתפללים שלוש תפילות ביום ונערכים שיעורי דת.

בשבתות ובחגים משפחות הדיירים מגיעות להתארח והם נהנים מאווירת הקודש במקום בימים אלו. בבית ברט שתי מעליות שבת המאפשרות לדיירים לנוע בחופשיות בבית, גם בשבתות ובחגים. חדר האוכל של המקום קיבל הכשר מהרבנות הראשית ובכל יום מגיע לבית ברט משגיח מטעמה.

פעילויות רבות לדיירים

דייריו של בית ברט, זוכים למגוון של פעילויות מהנות הן בבית עצמו והן מחוצה לו: ראשית כל, חוגים שונים במקום, כך שכל דייר נהנה מחוג אחד לפחות במהלך היום. בבית ברט ישנה מקהלה נהדרת, פעילויות ספורט שונות לשמירה על כושר וחיוניות. לאוהבים לצאת ולהכיר מקומות חדשים, יוזם בית ברט טיול חודשי, ישנם קונצרטים ומופעים ברחבי העיר ועוד פעילויות רבות מהנות. כמו כן, ישנה בבית ספרייה נהדרת, בה מבחר ספרי קריאה וכן, חדר מחשבים בו גולשים הדיירים באינטרנט ולומדים מהנכדים כל מיני דברים חדשים.

שירותי הבריאות בבית ברט

דיירי הבית זוכים לתמיכה רפואית מלאה על ידי צוות רפואי מקצועי ומסור, המבצע את כל הבדיקות הדרושות לדיירים ועורך מעקב רפואי מסודר. בבית משתלבים הדיירים במסגרת של דיור עצמאי, או במסגרת של דיור תומך, המיועדת לדיירים הזקוקים להשגחה רפואית צמודה.

בבית פועלת מרפאה הפתוחה 24 שעות ביממה והיא מאוישת על ידי צוות אחיות מיומנות ובעלות ניסיון רב בטיפול גריאטרי. כמו כן, רופאה גריאטרית מגיעה אל הבית לטפל בדיירים מספר פעמים בשבוע. כחלק מהצוות המטפל, ישנה גם פיזיותרפיסטית המתמחה בטיפול בבני הגיל השלישי וישנה דיאטנית מקצועית, אשר מתאימה לכל דייר תפריט מזין ובריא, בהתאם למצבו הבריאותי.

יחידות הדיור

בבית ברט, כ 70 דירות מסוגים שונים: ישנן דירות שני חדרים המתאימות לדיירים יחידים ודירות גדולות ומרווחות יותר של שני חדרים המיועדות לזוגות. כמו כן, ישנה אפשרות לקבלת דירת שלושה חדרים. דירות הקרקע במקום נהנות מגינה צמודה ובחלק מן הדירות מרפסות סגורות. כל הדירות בבית ברט מוארות, נעימות ומאובזרות בשיא הנוחיות והבטיחות למען הדיירים, לרבות עזרי בטיחות בחדר המקלחת והשירותים, תאורת חירום ולחצן מצוקה.

בכל דירה מיזוג אוויר והסקה מרכזית. הדירות בבית ברט מרוהטות באופן בסיסי, כאשר כל דייר מעצב את הדירה על פי טעמו האישי. פעם בשבוע מתבצע ניקיון של הדירה וישנו איש תחזוקה העומד לרשות הדיירים בכל תקלה.

כתובת: דרך חברון 56, ירושלים


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר