בית גני יעלים – דיור מוגן ברמה שלא הכרת!

דיור מוגןבית גני יעלים, הקרוי גם בית גניה, נמצא בעיר באר שבע ומעניק לדייריו, בני הגיל השלישי, איכות חיים בסביבה מרכזית, נעימה ושלווה. בבית, זוכים הדיירים לחיי קהילה נפלאים, לפעילויות חברתיות מעשירות ולתמיכה רפואית בהתאמה אישית.

מיקום נוח קרוב להכל

בית דיור מוגן, חייב להיות במיקום מרכזי ונוח, על מנת שהדיירים יחושו חלק מן הקהילה ולא יהיו מנותקים ממנה, בעת המעבר לדיור מוגן. כמו כן, מיקום מרכזי, מאפשר לדיירים להתנהל באופן עצמאי, לקנות ולבלות, בכיף ובקלות.

בית גני יעלים עונה על הקריטריון החשוב הזה משום שהוא ממוקם בשכונה מרכזית בבאר שבע. בסמוך לו, כל השירותים הנדרשים לדיירים: מרכז מסחרי בו הם יכולים לעשות את כל הקניות, גינות ופארקים לטיולים קצרים, לבילוי של אחר הצהריים או ערב נעים עם המשפחה והחברים. בקרבת הבית, קופת חולים, שירותי בנק ודואר וכיוצא בזה. כמו כן, ישנה נגישות נוחה לתחבורה ציבורית, כך שהדיירים יכולים לנסוע בחופשיות ובנוחות, ממקום למקום.

תמיכה רפואית – שלוש מחלקות

בבית גני יעלים, מעניקים תמיכה רפואית לדיירים, המשתלבים באחת משלוש המחלקות בבית. המחלקה הראשונה היא מחלקה לדיור מוגן, בה מתגוררים דיירים עצמאים לחלוטין. המחלקה השנייה היא מחלקת דיור מוגן תומך, בה משתלבים דיירים עצמאיים, אשר זקוקים למעט עזרה, בעיקר בביצוע פעולות יומיומיות.

בנוסף, ישנה מחלקה סיעודית המתמחה בטיפול סיעודי בגיל השלישי, בה גרים דיירים הזקוקים להשגחה רפואית צמודה.

הצוות הרפואי פועל במקצועיות מלאה, במסירות ובאהבה, תוך מתן תשומת לב אישית לכל דייר ודייר. המטרה היא לשמור על בריאות הדיירים ורווחתם ולהעניק להם את הטיפול הטוב ביותר.

סביבה בריאה ופעילה

לצד הטיפול הרפואי המסור, דואגים בבית גני יעלים, גם לתזונה בריאה. הבית פועל בשיתוף פעולה עם דיאטנית מקצועית, המתאימה לכל דייר, תפריט מזין, בהתאם למצבו הגופני. כך יכולים הדיירים ליהנות מחייהם ולשמור על בריאותם.

בבית גני יעלים, מספקים לדיירים לא רק סביבה בריאה, אלא גם סביבה פעילה. הדיירים נהנים משפע של פעילויות המעשירות את יומם, כמו חוגים, הרצאות וערבי שירה. בית גני יעלים יוזם גם טיולים וסיורים לדיירי הבית, על מנת להעניק להם חיים תוססים ומעניינים.

יחידות הדיור בבית

בבית גני יעלים, דירות מפוארות ומרווחות, המאפשרות לדיירים חיים פרטיים ועצמאיים. הדירות עוצבו מתוך מחשבה על נוחות הדיירים וזאת מבלי לשכוח את הפן האסתטי. בכל דירה, מרפסת נעימה, סלון, מטבח נוח וחדר אמבטיה גדול ומרווח. יחידות הדיור בבית גני יעלים, מעניקות לדיירים תחושה של בית, של חמימות, מקום בו הם מרגישים מוגנים ובטוחים. 3

חשוב לציין, כי הבית דואג לשירותי תחזוקה וניקיון של הדירות, כך שהדיירים יכולים להתרכז בהנאה בלבד. המגורים הנעימים, התמיכה הרפואית והפעילויות השונות, הופכים את בית גני יעלים למקום מקסים לחיות בו. הדיירים נהנים מחיים עשירים, חיי קהילה, במיקום נעים ונוח.

כתובת: העלייה 1, באר שבע


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר