גני שרונים באבן יהודה – דיור מוגן לבני גיל הזהב

בית דיור מוגן

בית דיור מוגן

גני שרונים הוא בית דיור מוגן הנמצא באבן יהודה והוא מיועד לדיירים עצמאיים בלבד. המקום מציע סביבת מגורים ירוקה אך מרכזית, יחידות דיור מקסימות ומגוון של פעילויות מהנות.

מיקום נעים ונוח

דייריו של גני שרונים, נהנים ממיקום מרכזי אך פסטורלי. מצד אחד, ישנה נגישות מעולה לכל השירותים העירוניים: דואר, בנק, בית מרקחת ושירותי רפואה, לתחבורה הציבורית, למקומות הבילוי ועוד ומצד שני, נהנים דיירי הבית מסביבת מגורים שלווה וירוקה: מלבד הגינות והשבילים היפים שבסביבה, גם בבית עצמו שומרים על אווירה ירוקה ומטופחת עם גינות צבעוניות ויפות.

המיקום של בית הדיור המוגן גני שרונים, מאפשר לדיירים אפוא ליהנות מכל העולמות. יש לציין כי לצד התחבורה הציבורית הנוחה, ישנו גם מערך הסעות העומד לרשות הדיירים.

מגוון פעילויות לדיירים

בבית הדיור המוגן גני שרונים, הדיירים לא מפסיקים ליהנות ולבלות. שלל חוגים ופעילויות ממלאים את יומם ואין רגע דל.

לאוהבי הספורט והכושר, מחכה בגני שרונים חדר כושר חדשני בו ניתן להתאמן, לשפר את רמת הכושר הגופני ולהרגיש צעירים לנצח. במקום, ישנה גם בריכה גדולה, בה שוחים הדיירים הן לשם הנאה והן לשם שמירה על כושר. כמו כן, ישנם חוגי התעמלות כמו חוג יוגה והתעמלות במים. כל הפעילות הספורטיבית בבית, מתבצעת בפיקוח מלא, על מנת לשמור על בריאות הדיירים.

בגני שרונים, ישנו גם מגוון של חוגים וכל דייר יכול למצוא את מה שכיף לו לעשות: חוג ציור וחוג קרמיקה לאומנים בנפשם, חוג מחשבים לאוהבים את עולם הטכנולוגיה והאינטרנט, מועדון ברידג' לאוהבי המשחק המאתגר, חוג דרמה ועוד ועוד.

השירות הרפואי

גני שרונים מיועד לדיירים עצמאיים בלבד וכאשר עולה בעיה רפואית, פונים הדיירים אל קופת החולים אליה הם שייכים: לרופא המשפחה, לרופאים מומים וכיו"ב. יחד עם זאת, נמצא בבית הדיור המוגן, צוות של אחיות מקצועיות, העומדות לרשות הדיירים בכל עניין: סיוע במתן תרופות, ביצוע בדיקת דופק ולחץ דם וכיוצא בזה.

האחיות במקום, מקפידות להעניק יחס מקצועי ולדיירים, לצד תשומת לב אישית ואמפטית, זאת על מנת לתרום לאיכות חייהם של הדיירים ולתחושה הטובה של המגורים בבית.

הדירות

המגורים בגני שרונים, הם חוויה נפלאה בשל מגוון השירותים המוצעים לדייר. המקום מציע מגוון של דירות בגדלים שונים: דירות בנות 2 עד 3 חדרים, כאשר ניתן לבחור בין דירות קרקע לדירות בקומות גבוהות יותר. כל הדירות בגני שרונים, מוארות ומעוצבות בגוון צעיר ורענן, המעניק לדיירים תחושה של שלווה ורוגע.

בכל הדירות במקום: מערכת מיזוג אוויר, סלון מרווח, חדר שינה נעים, חדר רחצה מאובזר, מטבח מאובזר, חיבור לטלוויזיה בכבלים ולחצני מצוקה לבטיחות הדיירים. הדירות מתוחזקות באופן שוטף על ידי הצוות במקום, כך שהדיירים פנויים ליהנות ולבלות, בלי שום דאגה. בכל בעיה, יכולים הדיירים לפנות אל מנהלת משק הבית, אשר תסייע ותעמוד לרשות הדיירים בכל עניין.

כתובת: השומרון 61, אבן יהודה


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר