דיור מוגן אחוזת פולג

בית דיור מוגן

בית דיור מוגן

אחוזת פולג היא בית דיור מוגן יוקרתי, הנמצא בסמוך לקיבוץ תל יצחק. באחוזת פולג, נהנים הדיירים מאווירה כפרית, שפע של פעילויות ספורט ופנאי ותמיכה רפואית מלאה.

יחידות הדיור במקום מעוצבות ברמה גבוהה ומעניקות לדיירים תחושה של בית אמיתי. אחוזת פולג שייכת לרשת אחוזות רובינשטיין, המפעילה מספר בתי דיור מוגן יוקרתיים בארץ.

מיקום מעולה

אחד מיתרונותיה של אחוזת פולג, הוא המיקום הפנטסטי שלה. בסמוך לבית, שמורת טבע מקסימה ופרדסים יפים, אלו מעניקים למקום אווירה פסטורלית ורגועה ותורמים רבות לאיכות החיים של הדיירים באחוזה.

עם זאת, מציע מיקום זה גם נגישות מצוינת לערים הסמוכות: נתניה, הרצליה ותל אביב, אשר נמצאות במרחק נסיעה קצר. כך יכולים הדיירים ליהנות מכל מקומות הבילוי של האזור: חופי הים היפים, חנויות, לרבות מתחם פולג, מסעדות, בתי קפה, בתי קולנוע ועוד. כך נהנים מחיים איכותיים בגיל השלישי – אווירה של כפר פסטורלי, לצד הנוחות של העיר.

מגוון פעילויות ואירועים

דיירי אחוזת פולג, נהנים ממבחר אדיר של פעילויות ואירועים, כך שאין רגע דל והימים מלאים בעשייה מהנה. ראשית ישנם חוגים רבים המתקיימים במקום וכל דייר יכול ליהנות מחוג המתאים לו על פי תחומי העניין שלו. ישנם חוגי אומנות ויצירה רבים כגון: חוג עיסת נייר, גילוף בעץ, חוג ציור, תכשיטנות וכיוצא בזה.

עבור אוהבי שפות, ישנו חוג ללימוד ספרדית וחוג ערבית. מלבד זאת, מתקיימים באחוזת פולג, אירועים רבים הן בתוך הבית והן מחוצה לו: מופעי תרבות ובידור, מסיבות, סרטים, ימי כיף בהם יוצאים הדיירים לסיורים וטיולים ברחבי הארץ ועוד שפע של חוויות מהנות.

שומרים על כושר באחוזת פולג

מועדון הספורט של אחוזת פולג, מעניק לדיירים חוויה ספורטיבית בכל יום ומסייע להם לשמור על גוף חזק ובריא. במרכז, חדר כושר בו מתקיימים אימונים אישיים וקבוצתיים בפיקוח מאמני כושר מנוסים. במקום ישנה גם בריכה חצי אולימפית, בה מתקיימות פעילויות שונות, ישנה סאונה להנאת הדיירים, סטודיו בו מתקיימים חוגי התעמלות שונים וכן מגרש מיני גולף לחובבי המשחק.

בין חוגי ההתעמלות המתקיימים במרכז הספורט: מחול אירובי, יוגה, טאי צ'י, התעמלות במים ועוד. עבור כל דייר, מותאמת תכנית אימונים על פי מטרותיו ומגבלותיו הגופניות, כאשר כל פעילות ספורט נעשית בליווי והשגחה של בעלי מקצוע, לשמירה על בריאות הדיירים. בנוסף לכל אלו, ישנו במקום גם מרכז טיפולי ברמה גבוהה ובו טיפולי רפואה משלימה, פיזיותרפיה ועיסוי.

המערך הרפואי

אחוזת פולג מתאימה לדיירים עצמאיים וסיעודיים כאחד, כאשר כל דייר משולב באגף המתאים לו מבחינת מצבו הבריאותי. המטרה היא לאפשר לדיירים לקבל את התמיכה הרפואית לה הם זקוקים ובמקביל, להמשיך וליהנות מחוויית המגורים שבמקום. עבור הדיירים העצמאיים, פועלת מרפאת משפחה העומדת לרשותם לאורך היום ובעת הצורך מופנים הדיירים לרופאים מומחים.

במחלקה הסיעודית, מקבלים הדיירים טיפול סביב השעון, כאשר לכל דייר מותאמת תכנית טיפולית ספציפית עבורו. היה וירצו בכך, רשאים הדיירים להעסיק גם מטפל/ת פרטי לטיפול צמוד ואישי. הצוות הרפואי של אחוזת פולג, מטפל בדיירים במקצועיות מלאה ובמסירות, תוך מתן יחס אישי ואמפתי.

המגורים באחוזה

דיירי אחוזת פולג, יכולים לבחור בין דירות יוקרתיות בנות 2-3 חדרים, לבין קוטג'ים בני שלושה חדרים. הדירות באחוזה, מעוצבות בסטנדרט גבוה ונשקף מהן נוף כפרי מקסים. הן מאובזרות, מרווחות ומוארות ומעניקות לדיירים תחושה של בית. בקוטג'ים שבאחוזת פולג: סלון מרווח וחדר שינה עם חדר רחצה צמוד.

כמו כן, ישנו חדר נוסף, אשר משמש כחדר אורחים למשל, או חדר משחקים לנכדים. בקוטג'ים באחוזת פולג, ישנה גם עליית גג וגינה פרטית. חשוב לציין כי בכל יחידות הדיור במקום ישנה מערכת קריאת מצוקה, כך שהדיירים יכולים להיות בראש שקט ולקרוא לעזרה בכל עת.

כתובת: קיבוץ תל יצחק


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר