דיור מוגן מחירים: כמה עולה דיור מוגן?

מידע חשוב על מחירי דיור מוגן

אחת השאלות שאנחנו נשאלים הכי הרבה היא כמה עולה דיור מוגן? השאלה הזו בהחלט לגיטימית, הרי המשמעות של מעבר לדיור מוגן היא הפקדת פיקדון בסכום גבוה ותשלום דמי אחזקה חודשיים, ואנשים רוצים לדעת שהכסף שלהם בידיים טובות. אז אמנם אנחנו עוסקים כאן בדיור מוגן מחירים, אבל לא נוכל לתת לכם מחיר במספרים מוחלטים ולהצהיר ״זה המחיר!״.

הסיבה היא שהמחירים משתנים בין רשת לרשת, בין בית לבית של אותה הרשת בהתאם לאזור בארץ, וכמובן גם באותו המתחם בהתאם לגודל הדירה. אפילו דירה באותו גודל באותה הקומה יכולה להגיע במחירים שונים – האם אתם מקבלים אותה באותו העיצוב כפי שהיה קודם לכן או שאתם מעוניינים בשיפוץ כללי והגשמת החלומות העיצוביים שלכם? 

מחירים של דיור מוגן מושפעים גם מסל השירותים והפעילויות. האם השירותים כלולים בדמי האחזקה, האם מדובר ב״הכל כלול״, האם רק חלק מהשירותים כלולים ועל אחרים ניתן להוסיף תשלום על פי דרישה – כל אלה משנים את המחיר.

בנוסף, בתי דיור מוגן מציעים מסלולים שונים שעליהם נפרט בהמשך, אך המשמעות היא שאתם והשכן שלכם תשלמו סכומים אחרים בהתאם למסלול שנבחר. לכן, להגיד לכם ״מחיר דיור מוגן הוא״ ולנקוב במחיר – יהיה לא מדויק ולא מקצועי. למרות זאת ננסה לתת לכם סדר גודל בסיסי ביותר, והנה דבר חשוב בנוגע לכל המספרים שתקראו בהמשך.

לא מדובר בטווח מחירים משום שהשמיים הם הגבול, אלא אך ורק ב״החל מ״. המחיר הסופי ייקבע אך ורק לאחר שתגיעו לסיור במקום, שם תוכלו לדון בפרטים המלאים ולקבל הצעת מחיר מותאמת אישית. ואחרי ההקדמה הזו, אפשר להתחיל לצלול אל דיור מוגן מחירים ועלויות.

כל מה שצריך לדעת על מחירי דיור מוגן

כל מה שצריך לדעת על מחירי דיור מוגן

דיור מוגן בירושלים מחירים

את הסיור שלנו בארץ נתחיל בבירה, כשירושלים מציעה אפשרויות דיור מוגן יוקרתי, דיור מוגן מותאם לאורח חיים דתי, ודיור מוגן עם נופים עוצרי נשימה של העיר הקדושה. דיור מוגן בירושלים מחירים מתחילים בדמי פיקדון של חצי מיליון שקלים לדירת סטודיו. בדירות שלושה חדרים ומעלה, דירות גן ופנטהאוזים הפיקדון מתחיל ב-1.2 מיליון שקלים וכבר אמרנו שהסכומים יכולים לעלות משמעותית. לכך יש להוסיף דמי אחזקה חודשיים שנקבעים על פי השירותים שניתנים והתוספות שבהן אתם מעוניינים. 

דיור מוגן בתל אביב מחירים

אנחנו ממשיכים את המסע בארץ ועוברים מבירת ישראל אל בירת התרבות – תל אביב, אבל לא נשארים רק בה אלא בכל ערי המרכז, כמו ראשון לציון, רחובות, רמת גן, ועוד. ערי המרכז מציעות מגוון אפשרויות דיור מוגן עם מגדלי מגורים, מתחמים רחבי ידיים, אווירה כפרית בלב העיר, נוף לים – תוכלו למצוא כמעט כל מה שאתם מחפשים, בתקציבים ובמחירים שונים.  

דיור מוגן בתל אביב מחירים מתחילים ב-600 אלף שקלים עבור הפיקדון עבור דירת סטודיו, החל מ-800 אלף לדירות שני חדרים, ויותר מ-1.2 מיליון עבור דירת שלושה חדרים ומעלה. נזכיר שוב שאנחנו לא מציינים טווח מחירים משום שהמחיר עולה ככל שהחלומות שלכם גבוהים יותר. אנחנו מכירים גם דיירים שאיחדו דירות לדירת פנטהאוז ענקית ממש כמו בריזורט עשרה כוכבים.

דיור מוגן בחיפה מחירים

דיור מוגן בחיפה מחירים מתחילים ב-700 אלף שקלים לדירת שני חדרים, והמחיר ההתחלתי עבור דירות שלושה חדרים הוא כמיליון שקלים. המחירים של בתי דיור מוגן בחיפה עולים למעלה מזה אם יש בדירה מרפסת, להיכן הדירה פונה, דירת גן או פנטהאוז כמובן עולות יותר, והמחירים עולים גם ככל שהחדרים גדולים יותר. 

מחירי דיור מוגן ברעננה

מחירי דיור מוגן בנתניה, בכפר סבא, ברעננה, ובאופן כללי באזור השרון מתחילים ב-800 אלף שקלים לדירת שני חדרים. גם השרון מציע מגוון אפשרויות דיור מוגן, החל מאווירה כפרית ועד נוף לים. 

דיור מוגן השוואת מחירים – איך עושים את זה?

קיימים מחשבוני דיור מוגן השוואת מחירים שמספקים איזשהו כיוון מחשבה ראשוני בנוגע לעלויות. אולם כדאי לדעת שממש כמו שאנחנו כאן מצהירים שהמחירים התחלתיים ובסיסיים ביותר, כך גם המחשבונים הללו. דיור מוגן מחירים משתנים אם מדובר בדייר אחד או שניים, רמת השירותים שתבקשו מבית הדיור הוגן שבו תבחרו, וכל הנתונים שציינו כבר בפתח המאמר. 

מסלולי תשלום דיור מוגן

דיור מוגן מספק לדיירים שורה ארוכה של שירותים, פעילויות תרבות ופנאי, ואפשרויות להכיר חברים חדשים לשנות הפרישה שהולכות ומתארכות עם העלייה בתוחלת החיים. החסם העיקרי לפני שבוחרים במסגרת דיור מוגן הוא החשש מהעלויות שכרוכות בכך. כדי לפנות לכמה שיותר מבני הגיל השלישי שמנהלים אורח חיים עצמאי, בתי דיור מוגן רבים מציעים מגוון מסלולי תשלום. הנה סקירה של מסלולי תשלום דיור מוגן העיקריים:

פיקדון דיור מוגן: תעריף דיור מוגן במסלול פיקדון כולל תשלום חד פעמי גבוה עם הכניסה לבית. גובה הפיקדון נשחק מדי שנה עד מקסימום מסוים שנקבע בחוזה, הן בנוגע למספר השנים והן בנוגע לאחוז השחיקה השנתי. היתרה מוחזרת לדיירים אם הם עוזבים את הדירה, או ליורשיהם. מסלול פיקדון דיור מוגן כולל גם תשלום דמי אחזקה חודשיים.

דמי כניסה לדיור מוגן: תעריף דיור מוגן במסלול דמי כניסה כולל תשלום חד פעמי נמוך יותר מהפיקדון. דמי כניסה לדיור מוגן נשחקים במהירות עד שחיקה מלאה, לרוב תוך חמש שנים או פחות מכך. המסלול מתאים למי שלא רוצים לגייס הון ראשוני גבוה, אך בסוף התקופה אין יתרה להחזיר. בדומה למסלול פיקדון, גם מסלול דמי כניסה לדיור מוגן כולל דמי אחזקה חודשיים. 

דיור מוגן בשכירות חודשית: מסלול אידאלי עבור מי שלא רוצה לשלם פיקדון או דמי כניסה כלל ויש בידיו הכנסות שוטפות גבוהות. מסלול דיור מוגן בשכירות חודשית כולל תשלום חודשי בלבד, גבוה ביחס למסלולים האחרים, משום שהוא כולל גם את דמי האחזקה החודשיים וגם את עלות השכירות החודשית. 

מסלולי תשלום דיור מוגן נוספים: יש בתי דיור מוגן שמציעים מסלולים נוספים, כמו למשל תשלום פיקדון חד פעמי גבוה מאוד אך ללא דמי אחזקה חודשיים, מסלול דיור מוגן ללא פיקדון אך עם הפקדת בטוחה ל-12 חודשים, ומסלולים נוספים עם הפחתה של אחד ממרכיבי הכניסה והעלאת הרכיב השני (הרכיבים הם פיקדון ודמי אחזקה חודשיים) בהתאם ליכולות התשלום של הדיירים. 

חשוב לציין שלא כל בית מציע את כל מסלולי תשלום דיור מוגן, יש בתים שמציעים רק חלק, ואחרים מוכנים לנהל משא ומתן באופן אישי ולספק הצעה מותאמת אישית. 

בואו למצוא את הבית הבא שלכם, חברת ההורים שלי תעזור לכם למצוא דיור מוגן הנכון והמדויק עבורכם, רוצים לדעת עוד? לחצו כאן


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר