דיור מוגן "רותם" באשדוד

דיור מוגןבאשדוד והסביבה קיימים בתי אבות ודיור מוגן מגוונים ובעלי מאפיינים שונים. ישנם בתי דיור מוגן המיועדים לאוכלוסיות אמידות פחות או יותר אשר מבקשות איכות חיים, תעסוקה ופנאי גם בגיל השלישי. ישנם סוגים שונים של בתי דיור המיועדים לקהל קצת אחר, דיירים עצמאיים ממעמד סוציו אקונומי נמוך יותר ואחד מהם הוא דיור מוגן "רותם" באשדוד.

רקע כללי

בית הדיור המוגן "רותם" שבאשדוד נוסד בשנת 1997. המקום, שהינו בעל וותק של קרוב לעשרים שנה פועל תחת פיקוח ובסטנדרטים מתקדמים. הדיור המוגן נמצא בפיקוח מטעם משרד העבודה והרווחה והוא מופעל כהתאגדות של עמותה.

אוכלוסיית יעד

בית הדיור המוגן רותם שבאשדוד מיועד לאנשים בני גיל הזהב, פנסיונרים, שהינם בעלי רמת תפקוד גבוהה. תנאי המקום אינם מתאימים לאנשים המוגדרים כסיעודיים וכן לא למי שמראה בעיות התנהגות או מי שמוגדר כתשוש או עם ירידה קוגניטיבית משמעותית.

באופן עקרוני, מתקבלים אנשים מבוגרים שמחפשים מסגרת קהילתית חמה ותומכת ומי שמתקשה במימון מסגרת פרטית, בשל עלויות גבוהות. בדיור מוגן רותם ניתן למצוא עולים חדשים, עולים וותיקים וכן ישראלים מרקע סוציואקונומי נמוך או נמוך בינוני.

תנאי המגורים

התקן של בית הדיור המוגן הינו מעט מעל מאה דיירים, בכל רגע נתון. המבנה הראשי, שבו נמצאים הדיירים כולל גם חדרים גדולים (בני שני חדרים) וגם חדרים קטנים יותר (בני חדר מגורים יחיד). בכל חדר ניתן למצוא את כל מה שנחוץ למגורים איכותיים – חדר שינה ומיטה, מטבחון, מקלחת, פינת ישיבה, מיזוג אוויר ועוד.

איך מתקבלים לדיור מוגן רותם?

בית הדיור מיועד, כאמור, לאנשים בעלי רקע סוציואקונומי נמוך ובמילים אחרות – לאנשים שנמצאים מתאימים בקריטריונים של הכנסה, חסכונות וכדומה. מרבית הדיירים מתקבלים לאחר בחינה של נתונים על פי פרופיל.

כתובת: יותם 5, אשדוד

ראו עוד בתי דיור מוגן באיזור הדרום:

דיור מוגן בעומר – גני עומר

בית בכפר בגדרה

דיור מוגן מתוכנן להיבנות בלהבים

 


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר