דיור מוגן בקיבוץ תל יצחק

דיור מוגןלא רחוק מצומת פולג, בסמוך מאוד לקיבוץ תל יצחק שוכן בית דיור מוגן איכותי. בשורות הבאות נכיר לעומק את השירותים השונים שמציע דיור מוגן בקיבוץ תל יצחק, נראה לאילו אנשים מתאים דיור מסוג זה, איך מתקבלים ועוד.

רקע כללי

דיור מוגן בקיבוץ תל יצחק נהנה ממיקום מצוין באזור השרון היפהפה. בזכות הקרבה לקיבוץ הסמוך, בזכות הקרבה לפניני הטבע של שמורת פולג, בזכות הקרבה למתחמים עירוניים שוקקי חיים, זהו מתחם דיור שנהנה מכל העולמות.

הדיור המוגן, הקרוב כל כך לקיבוץ תל יצחק, הוקם ומנוהל על ידי הרשת הידועה אחוזת רובינשטיין, שלה עוד בתי דיור מוגן ברחבי הארץ. המקום הוקם בשנת 2003 והוא מנוהל על פי תקנים מחמירים ונמצא בפיקוח של רשויות מוסמכות. המקום פועל במתכונת משולבת, כלומר הוא מיועד לאנשים עצמאיים, אך גם למי שחלה ירידה בתפקודו והוא זקוק לפתרונות נוספים.

אוכלוסיית יעד

דיור מוגן בקיבוץ תל יצחק מציע את שירותיו הטובים בראש ובראשונה לקשישים עצמאיים. במקום יכולים להתגורר יותר משלוש מאות דיירים, ברווחה ובנוחות ועם כל השירותים החשובים. המקום מתאים לאנשים פעילים, שלא רואים ביציאה לפנסיה סיבה להפסיק ליהנות מהחיים, להסתגר בבדידות ולא ליהנות מחיי חברה פעילים.

במקביל, ראוי לדעת שבית הדיור המוגן הנ"ל מציע גם אפשרויות דיור מותאמות, גם לאנשים שחלה ירידה בתפקוד שלהם והם אינם עצמאיים במידות שונות ולתקופה זמנית או בקביעות.

ראשית, ניתן למצוא פתרונות במקום לדיור סיעודי, במגורים פרטיים ולא משותפים. יחידת המגורים שוכנת באגף שבו מרוכזים השירותים, המטפלים ומהלווים וכל יתר אנשי המקצוע הטיפוליים. אפשרות ברת תוקף היא לשלב בדירה גם מטפל אישי צמוד, עובד זר, למשל.

נוסף על כך, דיור מוגן בקיבוץ תל יצחק כולל גם אגף למחלימים, בתנאים משופרים ובאווירה של בית הבראה והחלמה מן המשובחים. זה מתאים בעקבות טיפול רפואי, ניתוח, מחלה קשה וכדומה.

תנאי המגורים

הזכרנו את האפשרות למגורים פרטיים גם לאנשים שאינם עצמאיים, אך כדאי להרחיב על יחידות הדיור המיועדות לרוב הכולל של הדיירים, דהיינו אלה העצמאיים.

בית הדיור המוגן כולל מגוון רחב של יחידות דיור, המותאמות גם ליחידים וגם לזוגות, גם למי שרוצה אווירה ביתית וגם למי שרוצה פאר של ממש. בין סוגי היחידות ניתן למצוא דירות בנות שני ושלושה חדרים ואפילו יחידות שהן בתים צמודי קרקע, עם חדרים גדולים, גינה צמודה ויותר מקומה אחת.

יחידות הדיור והדירות כוללים חדרי שינה ומטבח מרוהט ומאובזר, חדרי מגורים ואירוח, שירותים (ובחלק מהדירות גם שירותים כפולים), חדר כביסה, מיזוג אוויר, מערכות נגד אש, הכנה לאינטרנט ולכבלים, נוף נהדר ועוד.

איך מתקבלים?

על מנת להתקבל למקום יש צורך לפנות, עדיף עם תיאום טלפוני. מגיעים עם אישורים מתאימים, הפניות אם ישנן, דוח על מצב תפקוד ומצב רפואי וכיוצא באלה. בצורה כזאת, ניתן להתאים את השירות והמגורים באופן מיטיבי. השירות ניתן באופן פרטי וישנם מסלולי תשלום שונים, עם אפשרות להשתתפות במימון לזכאים.

שירותים לדיירים

השירותים הניתנים לדיירים הדיור המוגן מגוונים ביותר והם כוללים:

  • שירותי רפואה, ליווי וטיפול ברמה גבוהה – הללו ניתנים על ידי רופאים ואחיות, מומחי פיזיותרפיה ומטפלים מקצועיים. ראוי להזכיר שבמקום שוכן מרכז לקידום הבריאות ואורח חיים בריא אותו יזמה ההנהלה.
  • שירותי תרבות ופנאי – הללו כוללים פעילויות תרבות והצגות, סרטים ומופעים, חוגים ופעילות חברתית.
  • פעילות ספורט בריאות ואיכות חיים, לרבות חדר כושר, בריכה, ספא ועוד.
  • בנוסף מסופקים גם שירותי תחזוקה, ניקיון, שמירה ועוד.

קיבוץ תל יצחק

בתי דיור נוספים באיזור:

דיור מוגן פרוטיאה בכפר

דיור מוגן עד 120


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר