דיור מוגן לב גנים בנתניה – פנינה באיזור השרון

דיור מוגןלב גנים הוא בית דיור מוגן הנמצא בעיר נתניה. הבית ממוקם בסביבה עירונית אך ירוק וכך הדיירים נהנים מכל העולמות.

הבית מאופיין באווירה משפחתית חמה ובו גרים הדיירים ביחידות דיור נוחות, נהנים משפע של פעילויות ומתמיכה רפואית. הבית מתאים לדיירים עצמאיים ולדיירים במצב סיעודי.

מיקום מרכזי

בית הדיור המוגן לב גנים, נמצא במיקום מעולה בנתניה, המשלב את העירוני עם הפסטורלי. זהו השילוב המושלם: כך הדיירים נהנים מכל העולמות ואין צורך להתפשר.

מצד אחד, בסמוך לבית, ישנו קניון גדול בו ניתן לבלות ולקנות וישנו גם מרכז מסחרי רחב ידיים, הכולל בין היתר את איקאה.

כביש החוף נמצא בסמוך לבית ומאפשר גישה נוחה לכל מקום אליו הדיירים רוצים להגיע. כמו כן, כאשר המשפחה והחברים באים לבקר, קל להם מאוד להגיע אל הבית ולבלות זמן איכות עם הדיירים.

לצד הפן העירוני, ישנו גן הפן הירוק והפסטורלי. בית הדיור המוגן נהנה מסביבה ירוקה ונעימה: פארק גדול, שבילים ירוקים ויפים – כל אלו משרים תחושה של שלווה ורוגע התורמת מאוד לאיכות החיים. אין זה פלא אפוא שחלק ניכר מדיירי הבית, הם תושבי נתניה והסביבה, אשר רצו להישאר במיקום הנהדר הזה, המשלב את העירוני התוסס לצד הפסטורלי השקט.

מתקנים ופעילויות

דיירי לב גנים, נהנים ממתקנים מפוארים וממגוון של פעילויות המתקיימות במקום. ראשית, ישנו בבית, מתחם ספא מדהים ובו חדר כושר מאובזר, ג'קוזי מפנק, פינת בר בריאות, טיפולים של רפואה משלימה ממטפלים מומחים ועוד.

כמו כן, במקום, מכון יופי לרשות הדיירים הכולל מספרה ואפשרות לטיפולי יופי כמו מניקור ופדיקור, כך שאם רוצים להתייפות, אין צורך לצאת מהבית. חדר הכושר שבמקום מציע מגוון של אימונים ופעילויות ספורט ובנוסף, ישנם חוגים רבים המתקיימים בבית, הרצאות מעניינות, ספרייה עשירה בספרים מסוגים שונים ועוד. בנוסף לכל אלו, נהנים הדיירים גם מלובי מקסים ובו מסעדה וקפיטריה להנאת דיירי הבית והמבקרים. אלו מעניקות חוויה קולינארית אמיתית: תפריט עשיר ומגוון, תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם טריים.

שירותים רפואיים

דיירי הבית מקבלים טיפול רפואי מקצועי, בהתאם למצבם הבריאותי ולצרכיהם. המגורים בבית מתאימים הן לדיירים עצמאיים והן לדיירים סיעודיים, כאשר לכל דייר מותאם הטיפול הרפואי לו הוא זקוק. הצוות הרפואי בלב גנים, הוא מקצועי ומסור ומטפל בדיירים מתוך תחושה של שליחות ואמפתיה. הצוות כולל: רופאים ואחיות, מטפלים וכח עזר.

בנוסף לזאת, ישנם בצוות: פיזיותרפיסטים, המסייעים בהקלה על כאבים ובמניעת פציעות חוזרות במערכת השרירים, ישנו מרפא בעיסוק במקום ותזונאי, המקפח על תזונת הדיירים, למען שמירה על בריאותם. כמו כן, בבית הדיור המוגן לב גנים ישנו גם שירות סוציאלי, העומד לרשות הדיירים בפתרון בעיות וקשיים, הכל בכדי לשפר את איכות חייהם. עם מערך רפואי שכזה, דיירי הבית מרגישים מוגנים ובטוחים ויכולים ליהנות באמת מחייהם בגיל השלישי.

יחידות הדיור

המגורים בבית הדיור המוגן לב גנים, הם נוחים ונעימים. הדיירים יכולים לבחור בין מגוון הדירות שבמקום: דירות סטודיו, המתאימות לדיירים יחידים, דירות בנות 2 או 3 חדרים המיועדות הן ליחידים והן לזוגות. כל הדירות בלב גנים, מעוצבות ברמה גבוהה ומאובזרות לנוחות הדיירים.

בכל דירה ישנה רצפת פרקט או ריצוף קרמי, ארונות קיר, חדר מרווח, מטבח נעים ואסתטי, המאובזר בארונות גדולים לאחסון כלי המטבח. כמו כן, ישנה תשתית לבזק, לכבלים ולאינטרנט ולחצני מצוקה כמובן, לבטיחות הדיירים.

כתובת: מנדלי מוכר ספרים 10, נתניה


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר