מגדלי הים התיכון במושב נורדיה

דיור מוגןמגדלי הים התיכון נורדיה, הוא בית דיור מוגן אקסקלוסיבי לבני הגיל השלישי, המתאים לדיירים עצמאיים ולדיירים הזקוקים לדיור תומך. המקום מציע יחידות דיור מעוצבות, מתקני ספורט ופעילויות מהנות וכן תמיכה רפואית. כל זאת, בסביבת מגורים כפרית ושלווה, של מושב נורדיה.

חוגים ופעילויות

דיירי הבית מבלים את ימיהם במגוון רחב של חוגים ופעילויות. בין החוגים המוצעים במקום: חוג שפות, חוג מחשבים, חוגי אומנות כמו חוג גילוף בעץ, חוג סריגה או חוג קרמיקה. בכל אלו, יוצרים הדיירים אומנות יפיפייה, כיד הדמיון. לאוהבי משחק הברידג', אחד המשחקים המאתגרים ביותר שיש, ישנו חוג ברידג', המתאים הן למתחילים והן למתקדמים. כמו כן, ישנו גם מגרש באולינג במקום, ממנו נהנים דיירים רבים החובבים את המשחק.

מלבד החוגים, ישנן הרצאות מרתקות בנושאים שונים ומעת לעת, מתארגנים גם טיולים ברחבי הארץ. כאשר המשפחה או החברים מגיעים לבקר את הדיירים, ניתן לשבת בלובי המפואר של הבית או במסעדה המצוינת שבמקום, המציעה מגוון מצוין של מנות.

שומרים על כושר

במגדלי הים התיכון נורדיה, שמירה על כושר היא חלק בלתי נפרד מחיים בריאים ולכן, במקום מרכז ספורט הכולל חדר כושר, בריכה וחוגי התעמלות.

בחדר הכושר, המנוהל על ידי רשת גו אקטיב, הדיירים מתאמנים באימון אישי או קבוצתי, כאשר האימונים נעשים בהתאם לרמת הכושר והמצב הבריאותי. בבריכת השחייה, שוחים הדיירים בהנאה ובכיף והם יכולים גם להשתתף בפעילויות המתקיימות בבריכה כמו התעמלות במים.

בנוסף לכל אלו, מציע המקום מבחר של חוגי התעמלות, אשר כולם מועברים על ידי מורים מנוסים: פילאטיס, פלדנקרייז, התעמלות מזרנים ועוד. עם מבחר כזה של פעילויות ספורט, כל דייר יכול לבחור את הדרך המתאימה לו לשמור על גוף חזק ובריא.

שירותי רפואה

המגורים במגדלי הים התיכון נורדיה, מתאימים לדיירים עצמאיים ולדיירים הזקוקים לטיפול תומך. אלו אינם דיירים במצב סיעודי, אלא בני הגיל השלישי, אשר זקוקים לסיוע בפעולות היומיום, אך מלבד זאת, מנהלים אורח חיים עצמאי לגמרי. במסגרת הטיפול התומך, מקבלים הדיירים עזרה וסיוע כנדרש להם וישנה השגחה רפואית צמודה יותר.

במקום, פועלת מרפאת משפחה, במסגרתה יכולים הדיירים לקבל טיפול רפואי וייעוץ רפואי, במרבית שעות היום, כאשר בעת הצורך, מופנים הדיירים לרופאים מומחים להמשך טיפול.

יחידות הדיור

במגדלי הים התיכון נורדיה, נהנים הדיירים מחוויית מגורים אקסקלוסיבית: כל הדירות במתחם מעוצבות בסטנדרט גבוה, תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. התחושה היא מגורים בבית מושקע ומטופח.

דיירי הבית יכולים לבחור בין מגוון של דירות, על פי העדפותיהם ובכל דירה: מטבח נוח ומאובזר, חדר מקלחת נעים ובטיחותי, ערוצי טלוויזיה עם חיבור לכבלים, קו טלפון ועוד.

חשוב לציין, כי הדירות במגדלי הים התיכון נורדיה, מתוחזקות היטב על ידי צוות ניקיון מקצועי, אשר דואג גם לניקיון השטחים הציבוריים בבית. למען בטיחות הדיירים, בכל דירה בבית, ישנה מערכת כריזה, באמצעותה יכולים הדיירים לקרוא לעזרת הצוות בכל שעה. כמו כן, פועל במקום דלפק קבלה המאויש בכל שעות היממה וישנם במקום גם שירותי שמירה.

כתובת: מושב נורדיה

 

ראו גם:

מבצע סבתא: כך משרד הבריאות מתכנן להגן על בתי אבות ובתי דיור מוגן בזמן קורונה


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר