הפניקס זכתה במכרז לבית דיור מוגן במודיעין ב-46 מיליון שקל

מודיעיןבשנים האחרונות ניתן לראות תנופה של ממש בתחום הדיור המוגן. בתי דיור מוגן ישנם עוברים מתיחת פנים בעוד שמתחמים חדשים הולכים ומוקמים במקומות מרכזיים וגם בערים הגדולות. בעת האחרונה הצטרפה גם חברת הביטוח הפניקס למגמה זאת כאשר החלה לקדם הקמת בית דיור מוגן במודיעין ואף זכתה במכרז לצורך כך.

הפניקס ורשת עד 120

בדומה לחברות פיננסים גדולות אחרות, גם חברת הפניקס מנהלת עסקים נוספים מעבר לתחום הפעילות העיקרי והמרכזי שלה. הקשר של חברת ביטוח מובילה זאת עם תחום הדיור המוגן נעשה באמצעות שליטתה ברשת הדיור המוגן הוותיקה – עד מאה ועשרים.

עם השלמת בית הדיור המוגן שצפוי להיות מוקם בעיר מודיעין יהיה זה הרביעי במספר של הרשת. לרשת הדיור עד מאה ועשרים יש כבר בתי דיור מוגן הפועלים בהצלחה יתרה בתל אביב, בראשון לציון וכן גם בהוד השרון. אגב, מעניין לציין שבית הדיור המוגן החדש יוקם לא רחוק מקניון של קבוצת עזריאלי, חברה מהגדולות במשק הישראלי שגם היא החלה לפעול בענף הדיור המוגן באמצעות הקמת בתי דיור חדשים כמו גם רכישת השליטה על דיור מוגן קיים.

משקיעים בסכומים ניכרים

הפניקס, בעלת השליטה ברשת עד מאה ועשרים, עשתה לאחרונה את הצעד המוצלח האחרון המקרב אותם להרחבת רשת הדיור, בכך שזכו במכרז לרכישת קרקע מתאימה. גורמים בענף מעריכים שעלות רכישת המגרש התקרבה לסך של חמישים מיליון ₪, ולכך יש להוסיף סכומים ניכרים שעתידים להיות מושקעים בפיתוח הקרקע, הקמת מבני המגורים ושילוב עם מתחם מסחרי.

גודלו של המגרש שבו זכתה הפניקס הינו כ-5 דונמים ומיקומו נחשב למרכזי מאוד. זהו ככל הנראה אחד האזורים שבהם חלה תנופת הפיתוח העיקרית של מודיעין בתקופה הקרובה. לצד מבני מסחר נמצאים באזור גם שכונות מגורים הנמצאות בבניה, צירי תנועה נוחים וכן גם תחנת רכבת.

אופי הפיתוח הצפוי

שאלה מעניינת היא מה צפוי להיות אופיו של בית הדיור המוגן, שצפוי להיבנות בעיר מודיעין. על פי הנתונים המצויים בשלב זה, צפוי מתחם הדיור המוגן להיבנות בסטנדרטים מתקדמים ולכלול יותר ממאתיים יחידות דיור מוגן. לצד יחידות הדיור עצמן צפוי להיות מוקם גם שטח מסחרי, ככל הנראה במבנה המרכזי ובקומה מתחת ליחידות הדיור. השטח שיוקצה ליחידות הדיור הינו עשרים ושש אלף מטר בנוי ואילו האזור המסחרי שיוקם לרווחת הדיירים צפוי להיות על שטח של אלף וחמש מאות מטר רבוע.

מתחם הדיור המוגן יכלול כמקובל כמה אגפים ויהיו בו קפיטריה, חדרי שירות וחוגים, אולמות להתעמלות, מטבח וכיוצא באלה. בית הדיור המוגן צפוי להציע את שירותיו לבני הגיל השלישי שהינם עצמאיים ומחפשים פתרון מגורים איכותי, בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף.

מדוע מודיעין?

העיר מודיעין נחשבת לעיר בעלת אוכלוסייה צעירה יחסית, הרבה משפחות עם ילדים ומעט יחסית תושבים מבוגרים. לכאורה, לא ברור מדוע נבחרה דווקא עיר זו כמקום המתאים עבור רשת עד מאה ועשרים לצורך התרחבות בעת הזאת. עם זאת, כאשר בודקים את הדברים מגלים שמדובר דווקא בצעד הגיוני.

מודיעין היא עיר מתוכננת מאוד, עם חשיבה קדימה ולטווח הארוך. על מנת לספק מענה גם לבני העיר הוותיקים ועל מנת לאפשר מענה לקרובי משפחה מבוגרים של בני העיר – בית מגורים איכותי הוא הדבר המתבקש. רבים מבני העיר ישמחו שההורים המבוגרים, שניהם או אחד מהם, יעברו להתגורר בדיור מוגן איכותי סמוך, ולא רחוק. יש בכך תרומה גם ברמה האישית וגם ברמה של המרקם העירוני המתפתח.

ראו עוד בתי דיור מוגן במודיעין:

דיור מוגן עזריאלי במודיעין

איך לעבור לדיור מוגן?


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר