מעון רעות קריית ביאליק

דיור מוגןמעון רעות הוא בית דיור מוגן השוכן בקריית ביאליק. המקום מספק לדייריו מגורים נוחים, תמיכה רפואית ופעילות חברתית ענפה. הבית מתאים לדיירים עצמאיים ולדיירים הזקוקים לדיור תומך.

אופיו של הבית

בית הדיור המוגן מעון רעות קריית ביאליק, מאופיין באווירה משפחתית וביתית. זהו בית קטן המציע 39 יחידות דיור בלבד ועל כן, דייריו מכירים היטב זה את זה ונוצרת תחושה של קהילה, של שיתוף בקרב הדיירים.

מיקומו של הבית, הוא ברחוב שקט וירוק בקריירת ביאליק, כך שדיירי הבית נהנים מסביבה רגועה ונעימה. בד בבד, הבית אינו מנותק מן העיר והדיירים נהנים מכל היתרונות של מגורים בעיר: שירותי דואר, בנקים, בית מרקחת ומרפאות, בתי קפה, חנויות ועוד.

הדיור במעון רעות

מעון רעות קריית ביאליק, מציע 39 יחידות דיור, כאשר כל הדירות מוארות ומעוצבות בצורה נוחה עבור הדיירים. מבנה המגורים נותן תחושה חמימה ומשפחתית ודיירי המקום אוהבים להיות בו.

במעון רעות מגוון של דירות וכל דייר יכול לבחור את הדירה המתאימה לו. ניתן לבחור בין דירת סטודיו של חדר, או חדר וחצי, המתאימות יותר לדיירים יחידים, לבין דירות שני חדרים, אשר מיועדות הן ליחידים והן לזוגות. בכל הדירות בבית: מיזוג אוויר, מטבח מאובזר, מקלחת נוחה, ארונות ומקומות אחסון. כמו כן, בכל דירה לחצני מצוקה, בעזרתם יכולים הדיירים להזעיק את צוות המקום, בכל שעה והדבר מעניק להם שקט נפשי. יש לציין גם כי לרשות הדיירים, עומד אב הבית הזמין לדיירים בכל בעיה או שאלה.

הפעילויות בבית

חייהם של הדיירים במעון רעות קריית ביאליק, מלאים בפעילויות המתקיימות בבית עצמו: חוגים שונים, הרצאות בכל מיני נושאים, קונצרטים, מסיבות וכיוצא בזה. במקום ישנו גם מועדון, בו יושבים הדיירים יחדיו לצפות בטלוויזיה: בחדשות, סרטים או סדרות ולעיתים, מתקיימים במועדון מפגשי תרבות שונים, המעשירים את חיי הדיירים. בנוסף, לאוהבי הקריאה, ישנה ספרייה עם מגוון של ספרים שניתן להשאיל.

לצד הפעילויות והאירועים המתקיימים בבית עצמו, יכולים הדיירים גם ליהנות משלל מקומות הבילוי שבעיר, לצאת ולבלות עם השכנים והחברים, או עם קרובי המשפחה הבאים לבקר. כמו כן, יכולים דיירי המעון להתנדב במסגרות שונות בעיר ולהיות חלק פעיל מהקהילה.

התמיכה הרפואית

במעון רעות קריית ביאליק, מקבלים הדיירים תמיכה רפואית מקיפה, העונה לכל צרכיהם, כאשר

המטרה היא לאפשר לדיירים לקבל טיפול רפואי ובמקביל, לשמור על עצמאותם. במעון רעות, הצוות המטפל הוא עתיר ניסיון בטיפול בבני גיל הזהב והוא כולל: אחיות, מטפלים סיעודיים, עובדת סוציאלית ודיאטנית. כולם עושים מלאכתם במקצועיות ומעניקים יחס אישי לדיירים. השירות הסוציאלי, נועד לסייע לדיירים בנושאים אישיים שונים, על מנת לשפר את איכות חייהם. הדיאטנית מעניקה לדיירים ייעוץ תזונתי, אשר לו חלק חשוב בשמירה על בריאות הדיירים. במסגרת הייעוץ, יקבלו הדיירים המלצות על תזונה נכונה ובריאה עבורם, בהתאם למצבם הגופני ולמגבלות השונות.

כתובת: ויצמן 11, קריית ביאליק


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר