משען באר שבע – בית דיור מוגן בבירת הנגב!

דיור מוגןמשען באר שבע, הוא בית דיור מוגן לבני גיל הזהב, השייך לרשת משען ובו גרים רבים מתושבי באר שבע והסביבה.

דיירי הבית נהנים ממגורים ברמה גבוהה, שפע של פעילויות פנאי וכל זאת באווירה חמה ותומכת, כמו בכל בתי הדיור המוגן של הרשת.

מגוון רחב של פעילויות

משען באר שבע מעניק מענה חברתי מושלם לדיירים וחיי היומיום שלהם מלאים בפעילויות נהדרות. בין היתר, נהנים הדיירים מחוגים שונים המעשירים את יומם בידע וביצירה, מבילוי בספריה בקריאה ובשיחה עם חברים, הדיירים מבלים לא מעט בחדר המחשבים המשוכלל והמרווח וכיוצא בזה. בבית הדיור המוגן ישנן גם הרצאות מרתקות בנושאים שונים, טיולים ועוד מבחר גדול של פעילויות פנאי.

בנוסף לזאת, משען באר שבע מעודד את הקשר בין הדיירים לקהילה ומאפשר לדיירים להתנדב במסגרות שונות (כגון: בתי ספר, אוניברסיטת בן גוריון, עמותות שונות) דבר הנותן להם סיפוק רב ושומר על קשר חם עם תושבי הסביבה.

המגורים במשען באר שבע

כל המעוניין להצטרף אל משען באר שבע, יוכל לבחור בדירה המתאימה לו, שכן במקום מבחר של דירות בגדלים שונים. ישנן דירות חדר, דירות של חדר וחצי וכן דירות בנות שני חדרים. כל הדירות בבית מרוהטות, מרווחות ומוארות ויש בהן מטבח מאובזר, פינת ישיבה, חדר מקלחת ושירותים נוח, לחצן מצוקה וכיוצא בזה.

במספר קומות בבית, ישנם גם מסכים דיגיטליים בהם מופיע מידע רב לגבי הפעילויות בבית, כך שהדיירים יכולים להתעדכן בקלות ובנוחות בכל המתרחש בבית. מלבד יחידות הדיור המעניקות לדיירים תחושה של בית, יש במשען באר שבע שטחים ציבוריים יפים ומושקעים, מהם נהנים הדיירים לאורך כל שעות היום.

המענה הרפואי

לצד המגורים הנוחים וחיי החברה הפעילים, ישנו גם מענה רפואי מצוין במשען באר שבע. הצוות הרפואי כולל רופא, אחיות ומטפלות, כולם בעלי ניסיון, מוכשרים ומיומנים בטיפול בבני הגיל השלישי. הצוות פועל במלוא המקצועיות ובמסירות רבה, כדי לתת לדיירים את השירות הטוב ביותר.

דיירי משען באר שבע משתלבים באחת משלוש מחלקות: המחלקה העצמאית, המחלקה של דיור תומך, שם חיים דיירים עצמאיים אשר זקוקים לתמיכה רפואית מסוימת וזו מותאמת להם באופן אישי על פי מצבם וישנה גם המחלקה הסיעודית, המעניקה טיפול רפואי סביב השעון לדיירים. בשלוש המחלקות, ציוד רפואי חדיש ומתקדם ומתן מענה רפואי מקצועי. מלבד שירותי המרפאה במקום, ישנו גם בית מרקחת, העומד לרשות הדיירים לרכישת התרופות שלהם.

מיקום נוח לדיירים

אחד מיתרונותיו של משען באר שבע, הוא מיקומו האידיאלי. מחד, יש בסמוך לבית, מרכזי קניות ובילוי, מתקני ספורט, גינות ירוקות וכן, כל השירותים הנדרשים לדיירים.

מאידך, השכונה בה נמצא בית הדיור המוגן, היא שכונה שקטה המעניקה לדיירים את האווירה השלווה לה הם זקוקים כדי ליהנות מאיכות חיים. יש לציין, כי ישנה גם גישה נוחה לתחבורה ציבורית, כך שהדיירים יכולים להתנייד בקלות ממקום למקום, לבלות ולבקר חברים ומשפחה.

שירותים נוספים במקום

כחלק מחוויית המגורים במשען באר שבע, מקבלים הדיירים שירותים רבים נוספים, אשר הופכים את חייהם לקלים ונוחים יותר, כגון: שירותי בנק ושירותי דואר במקום ושירותי משרד שונים. כמו כן, בית הדיור המוגן מקיים גם יריד מכירות מדי שבוע, במסגרתו יכולים הדיירים לקנות מוצרי קוסמטיקה, ביגוד, הנעלה ועוד, מבלי לצאת מהבית.

במשען באר שבע, ישנה גם קפיטריה נהדרת, בה נהנים הדיירים מארוחות טעימות ומזינות והקפיטריה גם מהווה מקום מפגש מהנה למפגשים עם השכנים, החברים וקרובי המשפחה הבאים לבקר.

כתובת: אלפסי 12, באר שבע


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר