דיור מוגן בחיפה – משען כרמל

דיור מוגןמשען כרמל הוא בית דיור מוגן הממוקם בחיפה. הבית השייך לרשת משען, המפעילה מספר בתי דיור מוגן ברחבי הארץ. דייריו של משען כרמל, נהנים ממיקום פסטורלי, ממגורים נעימים ונוחים, מחיים תוססים ופעילים ומתמיכה רפואית, המעניקה להם ביטחון ושקט נפשי.

לגור בעיר ולהרגיש בכפר

בית הדיור המוגן משען כרמל, ממוקם באחת השכונות היפות בחיפה, שכונת אחוזה. מיקום זה משלב בתוכו את הטבע הירוק הנשקף מכל עבר, המעניק תחושה של רוגע ושלווה ואת הנוחות של העיר, המאפשרת לדיירים לשמור על עצמאות מלאה.

בסמוך לבית הדיור המוגן, מרכז קניות גדול עם חנויות, בתי קפה ומסעדות. כמו כן, נגישות לתחבורה ציבורית, באמצעותה יכולים הדיירים להתנייד בקלות ברחבי העיר ואף מחוצה לה. יוצא אפוא כי דיירי משכן כרמל, נהנים מכל העולמות וזוהי הדרך הטובה ביותר לבלות את גיל הזהב.

משען כרמל – פעילויות

חייהם של דיירי משכן כרמל, מלאים בפעילויות מהנות ומגוונות. החל מחוגים נהדרים כמו חוג ברידג', חוגי אומנות, חוגי שפות, מקהלה, חוג ריקודים וכיו"ב וכלה בהרצאות בנושאים שונים, טיולים ברחבי הארץ, מופעי בידור וקונצרטים ועוד ועוד. לאוהבים לקרוא ולגלות עולמות חדשים, ספרייה עשירה בבית בשפות שונות וכן חדר מחשבים לאוהבים לגלוש באינטרנט, שם גם מבלים הדיירים לא מעט עם הנכדים.

לאוהבי הכושר, חדר כושר מאובזר, חוג יוגה וחוג טאי צ'י, שם הדיירים מתאמנים בהנאה, מחזקים את השרירים ומשפרים את היציבה והגמישות. ליום של פינוק, יכולים הדיירים להיכנס אל המספרה ומכון הפדיקור שבבית וליהנות מטיפולי יופי ללא צורך לצאת מהבית.

בנוסף לכל אלו, במשען כרמל בית קפה מקסים ומסעדה מעולה, המשרתים את הדיירים ואת בני המשפחה הבאים לבקר. שם אפשר לשבת בכיף, ליהנות מארוחות טעימות ומזינות ולהעביר זמן איכות אמיתי. נציין גם כי במקום סופר מרקט עם מגוון מוצרים לנוחות הדיירים.

הטיפול הרפואי

במשען כרמל, זוכה כל דייר לתמיכה רפואית, בהתאם למצבו הבריאותי, כאשר הדגש הוא מתן טיפול רפואי איכותי, הקשוב לצרכי הדייר.

הצוות הרפואי של משען כרמל, כולל רופאים, אחיות, מטפלות ועובדת סוציאלית, כולם בעלי ניסיון בטיפול בבני הגיל השלישי ומבצעים את עבודתם במקצועיות מלאה ובאמפתיה כלפי הדיירים. במשען כרמל, מתגוררים דיירים עצמאיים אשר חיים את חייהם בעצמאות מלאה ונעזרים בשירותי המרפאה ובית המרקחת שבמקום.

כמו כן, ישנה מחלקה סיעודית במשען כרמל, המטפלת גם בתשושי נפש. במחלקה זו, מסייע הצוות לדיירים בפעילות היומיום וישנה השגחה רפואית 24 שעות ביממה. המערך הרפואי של בית הדיור המוגן, כולל גם מרפאת שיניים ומכון פיזיותרפיה. בנוסף לזאת, מקבלים הדיירים גם ייעוץ של תזונאית, הבונה להם תפריט אישי המותאם להם על פי הנתונים הרפואיים וההעדפות האישיות.

מגוון דירות

בית הדיור המוגן משען כרמל, מציע מגוון של יחידות דיור, החל מדירות סטודיו של חדר, או חדר וחצי וכלה בדירות של שניים ושלושה חדרים. בדירות של משען כרמל, הושקעה מחשבה רבה בעיצוב, על מנת להעניק לדיירים חווית מגורים מיוחדת.

בד בבד, בנויות הדירות באופן פרקטי, כך שלצד היופי, תהיה גם נוחות. כל הדירות בבית, ממוזגות ומאובזרות בכל הנדרש לדיירים, כאשר ישנם לחצני מצוקה ברחבי הדירה, על מנת שהדיירים יוכלו להיות שקטים.

דיירי משכן כרמל אינם צריכים לדאוג לאחזקת הדירה והדבר מטופל על ידי צוות הניקיון והתחזוקה של הבית. כמו כן, מקבלים הדיירים שירותי כביסה ונהנים מחנייה מרווחת העומדת לרשותם ולרשות המבקרים.

כתובת: אידר 12, חיפה


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר