עד 120 בראשון לציון

בית דיור מוגן

בית דיור מוגן

בית הדיור המוגן עד 120 בראשון לציון, מעניק לדייריו חיים עשירים, מלאים בפעילות, לצד מגורים נוחים ותמיכה רפואית. עד 120 בראשון לציון, מצטרף לשני בתי דיור מוגן נוספים של הרשת, האחד בעיר תל אביב והשני בהוד השרון, כאשר שלושת בתי הדיור המוגן, מאמינים במתן שירות אישי, מקצועי ולבבי לדיירים.

מיקום נוח

בית הדיור המוגן ממוקם בשכונה יוקרתית בראשון לציון, קרוב למרכז העיר. ישנה גישה נוחה לכל השירותים להם זקוקים הדיירים וכן לתחבורה ציבורית, לרבות לרכבת עמה קל ופשוט להגיע ממקום למקום. בזכות המיקום המרכזי של בית הדיור המוגן, יכולים הדיירים לשמור על עצמאות מלאה ובד בבד, ליהנות ממיקום שקט עם שטחים ירוקים.

חלק מדיירי הבית, הם תושבי ראשון לציון והסביבה אשר רצו ליהנות מיתרונות הדיור המוגן, אך לא רצו להתרחק מהחברים, מהשכנים ובחרו להישאר באזור המוכר והאהוב, המעניק להם חיים שלווים, נוחים ועצמאיים.

עולם ומלואו – מבלי לצאת מהבית

ראשון לציון היא עיר תוססת מאוד המציעה שפע של פעילויות ספורט ותרבות ומגוון של מקומות בילוי, אולם בית הדיור המוגן מספק לדיירים את כל מה שהם זקוקים לו, לחיים עשירים ומלאים גם מבלי לצאת מהבית. מדובר הן במגוון שירותים כמו מספרה, בית כנסת, מסעדה, חדר כושר ובריכה והן במגוון רחב של פעילויות ואירועים המתקיימים בבית, ביניהם: חוגים, הרצאות, מופעים וכולי.

כל אלו הופכים את חיי היומיום של דיירי הבית למהנים ביותר, כאשר באפשרותם לבחור בין פעילויות הספורט השונות בחדר הכושר ובבריכה, להשתתף בחוגים המתקיימים בבית, לשוחח עם השכנים, החברים ובני המשפחה בקפטריה או במסעדה ועוד ועוד.

שירותי בריאות ברמה גבוהה

צוות רפואי מקצועי ומסור, דואג לבריאות ורווחת הדיירים בכל שעה. בבית מחלקה של דיור תומך ומחלקה סיעודית, כך שכל דייר משתלב במחלקה המתאימה לו, בהתאם למצבו הבריאותי. הדגש הנו על ליווי אישי ומקצועי של הדיירים ומתן מענה לצורך הרפואי שלהם, אשר לא פעם משתנה מעת לעת.

בבית הדיור המוגן מקפידים לרכוש את הציוד הרפואי המשוכלל ביותר והצוות הרפואי מציע שיטות טיפול חדשניות, לרבות רפואה מונעת. יש לציין כי השירותים הרפואיים בבית כוללים גם מרפאת שיניים הפועלת במקום ומעניקה מגוון טיפולי שיניים לדיירים.

אודות יחידות הדיור

המגורים בבית הדיור המוגן הם הנאה של ממש. הדירות בבית מעוצבות בסטנדרט גבוה, מוארות ומרווחות ועל כן מעניקות לדיירים תחושה נעימה וביתית. הדירות נעות מדירות חדר ועד דירות של שלושה חדרים, חלקן דירות גג וישנן גם מספר דירות גן חדשות. כל הדירות עוצבו מתוך מחשבה על נוחות הדיירים, עם דגש על אסתטיקה כמובן. בדירות ריצוף פרקט, מיזוג אויר, מטבח מאובזר, חדר מקלחת יפה ונוח ולחצן מצוקה לשמירה על בטיחות הדיירים. כמו כן, ישנה בכל דירה תשתית לטלוויזיה בכבלים, כך שכל דייר הרוצה להתחבר לשירותי הטלוויזיה יוכל לעשות זאת בקלות.

דיירי הבית הגרים במקום, נהנים גם משירותי חנייה, ממחסנים אישיים בהם יכולים הם לאחסן את חפציהם וכן ממוקד בקרה ושמירה הדואג לבטיחותם.

כתובת: סמילנסקי 40, ראשון לציון


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר