דיור מוגן פרוטיאה בהר

דיור מוגןבמושב שורש, מושב ירוק וקסום, נמצא דיור מוגן פרוטיאה בהר. בית דיור מוגן במסגרתו חיים בני הגיל השלישי חיים תוססים ופעילים, בסביבת מגורים נוחה, בתחושה של קהילתיות וזוכים גם להשגחה רפואית. פרוטיאה בהר מעניקה לדיירים חיים בחיק הטבע עם כל השירותים הנוחים לחיים איכותיים.

מיקום מצוין לכל הדעות

אחד מיתרונותיו הבולטים של הדיור המוגן פרוטיאה בהר, הוא מיקומו המשגע. מושב שורש הוא מושב מקסים וירוק ולגור בו מאפשר קרבה לטבע. בו בעת, בשל קרבתו של המושב לכביש 1, יכולים הדירים בכמה דקות נסיעה, להגיע לכל מושבי הסביבה ולעיר ירושלים, בה מקומות בילוי רבים ושירותים עירוניים שונים. השילוב של חיי כפר עם קרבה לעיר, מעניקים איכות חיים אמיתית.

יחידות הדיור

בפרוטיאה בהר, מבנה מגורים מרהיב ולו חיפוי של אבן ירושלמית. במקום, דירות מקסימות בגדלים שונים: ישנן דירות גן, דירות עם מרפסת שמש ואף דירות פנטהאוז.

כל דייר יכול לבחור את הדירה המתאימה לו וליהנות ממגורים בסטנדרט גבוה. כל הדירות מעוצבות ומוארות ובכל דירה חימום תת רצפתי, יתרון חשוב בסביבה בה ימי החורף קרים במיוחד.

כמו כן, בין בנייני המגורים לבין הבניין שבו נמצאים מתקני המקום, ישנו מעבר סגור המאפשר לדיירים להגיע לחדר האוכל, לקפיטריה, לבריכה וליתר המתקנים, ללא צורך לצאת החוצה. בכל דירה ישנו לחצן מצוקה, כך שהדיירים יכולים לקבל עזרה בכל שעה.

תמיכה רפואית

הדיור המוגן בפרוטיאה בהר, כולל דיור עצמאי ודיור סיעודי. במקום, מרפאה כללית המעניקה שירותים רפואיים לדיירים בכל שעות היום, עוקבת אחר מצבם ודואגת לנטילת התרופות. כמו כן, ישנו רופא כונן במקום וצוות אחיות 24 שעות ביממה.

הצוות הרפואי של פרוטיאה בהר, מיומן ומסור ומטפל בדיירים בקשב רב ובמקצועיות מלאה. האגף הסיעודי במקום, מאפשר לדיירים הנמצאים במצב סיעודי באופן קבוע או זמני, לקבל טיפול אישי העונה על כל צרכיהם.

פעילויות ומתקנים

דיירי פרוטיאה בהר, נהנים מפעילויות רבות ומגוונות, הממלאות את יומם בעשייה ובהנאה ואין רגע דל. בכל יום, יכולים הדיירים לבחור כיצד מתחשק להם לבלות את היום ולבחירתם, שפע של חוגים, הרצאות מעניינות בנושאים שונים, קונצרטים ופעילויות חברתיות אחרות.

בפרוטיאה בהר, בית קולנוע להנאת הדיירים, שם הם צופים יחד בסרטים ומבלים שעות של כיף. בבית הדיור המוגן פרוטיאה בהר, רואים בפעילות גופנית כחלק חשוב מאיכות החיים ושמירה על הבריאות ועל כן, יש במקום חדר כושר מאובזר, במסגרתו יכולים הדיירים להתאמן בפיקוח אישי ובהתאם ליכולתם. בנוסף, ישנה בריכת שחייה נהדרת במקום, בה שוחים הדיירים להנאתם וכן בשביל הכושר הגופני.

שירותים נוספים

כחלק מאיכות החיים שמציעה פרוטיאה בהר, נהנים הדיירים ממגוון שירותים נוספים, ביניהם:

ניקיון ותחזוקה של הדירות, כך שהדיירים יכולים ליהנות מחייהם ללא טרדה בנושא ניקיון הבית.

הצוות במקום דואג גם לאחזקת השטחים הציבוריים . ישנם שירותי הסעות לרשות הדיירים, באמצעותם יכולים הדיירים להגיע לסידורים ולצאת לבילויים בסביבה, ללא צורך לנהוג או לדאוג לאיסוף על ידי קרובי משפחה. כמו כן, ישנו שירות מודיעין, קבלה ושמירה במקום, 24 שעות.

כתובת: מושב שורש


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר