דיור מוגן פרוטיאה בכפר בכפר דרור – בלב השרון!

דיור מוגןבלב השרון הפסטורלי, נמצא כפר הגמלאים פרוטיאה בכפר. דיירי המקום נהנים ממגורים

ביחידות דיור מקסימות, משפע של פעילויות ומשירות רפואי מעולה. כל זאת, בסביבה שלווה וכפרית – זוהי איכות חיים בגיל הזהב.

מגורים בסביבה כפרית

כפר הגמלאים פרוטיאה בכפר, ממוקם בסמוך למושב בני דרור, אזור ירוק וכפרי, המאופיין באווירה משפחתית ונעימה. בכפר, פארק ירוק ופרטי, המשמש רק את דיירי הבית ושם מבלים הדיירים זמן איכות נהדר עם החברים וקרובי המשפחה הבאים לבקר.

הכפר נמצא במרחק נסיעה קצר, מהערים המרכזיות באזור: רעננה, כפר סבא, הרצליה וכך מתאפשר לדיירי המקום ליהנות מהמיקום הכפרי והשקט, אך בד בבד, ליהנות גם מהנוחות של העיר. בהקשר זה נציין, כי בפרוטיאה בכפר, עומד לרשות הדיירים שירות הסעות, כך שהדיירים יכולים להגיע לכל מקום באזור, גם אם הם אינם בעלי רכב פרטי, או שהם מעדיפים שלא לנהוג.

חוגים, לימודים, מופעים ועוד

החיים בפרוטיאה בכפר, מלאים בפעילויות מהנות, המעשירות את חיי הדיירים. ראשית, מציע המקום, שפע של חוגים, כך שכל דייר יכול למצוא לפחות חוג אחד אהוב. בין החוגים נמצא למשל, חוג קרמיקה לאוהבים ליצור, חוג ברידג' לחובבי המשחק, המתקדמים או המתחילים וחוג כדורת. בנוסף, דיירי הבית נהנים מהרצאות מרתקות, ממופעי תרבות ובידור, המתקיימים בבית ומחוצה לו. לדיירים אשר אוהבים ללמוד ולהרחיב אופקים, מכללה אקדמית, בה יכולים הדיירים להשתתף בשיעורים בנושאים שונים המעניינים אותם. זוהי דרך נפלאה לבלות חלק מן היום: בלמידה ובהרחבת אופקים.

דיירי המקום מקפידים לשמור על כושר

בפרוטיאה בכפר, מאמינים בשמירה על כושר, כחלק מאיכות החיים. על כן, לצד שפע החוגים, המופעים והלימודים המוצעים לדיירי המקום, ניתן למצוא בכפר הגמלאים, גם חדר כושר מאובזר ובריכה מחוממת.

בחדר הכושר, מתאמנים הדיירים בהנאה רבה ובהתאם ליכולת הגופנית שלהם, כאשר רמת הכושר עולה בהדרגה בכל אימון. לרשות הדיירים גם בריכה גדולה, בה שוחים הדיירים בשעות הפנאי ויכולים להשתתף גם בחוגי ההתעמלות המתקיימים בה.

שלוש מחלקות בבית

בית הדיור המוגן פרוטיאה בכפר, מתאים לבני הגיל השלישי, בכל מצב רפואי. זאת משום שבבית, פועלות שלוש מחלקות שונות: דיור עצמאי, דיור תומך ודיור סיעודי. בדיור העצמאי, דיירים אשר חיים באופן עצמאי לגמרי ובשעת הצורך, מגיעים אל המרפאה הפעילה שבמקום. הדיור התומך מיועד לדיירים אשר חיים ככלל, באופן עצמאי, אך זקוקים ליותר סיוע בחיי היומיום. המחלקה השלישית בבית, היא הדיור סיעודי, הכולל גם מחלקה לתשושי נפש. כל דייר המגיע אל פרוטיאה בכפר, משתלב באחת משלושת המחלקות הללו, בהתאם למצבו הבריאותי ולצרכיו, שהרי המטרה היא להעניק לכל דייר את הטיפול הרפואי הטוב ביותר.

אודות השירות הרפואי

בבית פרוטיאה בכפר, מערך רפואי מקצועי, השומר על סטנדרט גבוה למען רווחת הדיירים. ישנה מרפאה הפעילה בשעות היום ובהעדרה, רופא כונן נמצא במקום. כמו כן, ישנה ניידת טיפול נמרץ של שח"ל. הצוות הרפואי כולו הוא בעל ניסיון עשיר וידע רב בטיפול בבני הגיל השלישי והוא מעניק לדיירים טיפול מקצועי מכל הלב.

הצוות כולל רופאים, אחיות, מטפלות ועובדים סוציאליים. הסיוע הסוציאלי הוא חלק חשוב מהמערך הטיפולי, היות שהדיירים נאלצים לא פעם להתמודד עם קשיים אישיים, המפריעים לאיכות חייהם. על כן, מעמיד המקום לשירותם, טיפול סוציאלי המסייע בבעיות אלו ומקל על חיי הדיירים בבית.

הדירות

כפר הגמלאים מציע לדייריו מבחר גדול של דירות: בנות 2-4 חדרים. ישנן דירות צמודות קרקע עם גינות צבעוניות, דירות גן ואף ווילות – כך שכל דייר המגיע להתגורר בכפר, יכול למצוא את הדירה המתאימה לו על פי רצונותיו וצרכיו. כל הדירות בכפר הגמלאים, מעוצבות בסגנון כפרי, המעניק לדיירים תחושה חמימה ומשפחתית. הדירות מאובזרות בשיא הנוחות והדיירים נהנים משירותי תחזוקה וניקיון מעולים.

כתובת:

בני דרור

ראו עוד בתי דיור מוגן באיזור השרון:

דיור מוגן עד 120 סניף הוד השרון

דיור מוגן נווה אביב בכפר שמריהו

בית גיל פז – דיור מוגן בכפר סבא


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר