קבוצת עזריאלי רכשה קרקע, מאות יהנו בעתיד מדיור מוגן בעיר מודיעין

דיור מוגןמגורים בבית דיור מוגן, מעניקים לבני גיל השלישי מקום נעים ובטוח לגור בו, שם הם זוכים לשפע של פעילויות ולתמיכה רפואית בהתאמה אישית, אך בו בזמן שומרים על חיים עצמאיים ופרטיות מלאה. יתרונות אלו מובילים רבים מבני הגיל השלישי לעשות את הבחירה ולעבור מביתם הפרטי לבית דיור מוגן.

בית דיור מוגן – תמיכה רפואית

בעת בחירת דיור מוגן, ישנה חשיבות רבה לטיבה והיקפה של התמיכה הרפואית הניתנת במקום. בין אם מדובר בדייר עצמאי המתפקד בחיי היומיום באופן עצמאי, ובין אם בדייר סיעודי, הזקוק לעזרה והשגחה צמודה. יש לוודא כי בית הדיור המוגן מספק את השירותים הנדרשים לדייר ונותן מענה לצרכים הספציפיים שלו.

הצוות הרפואי בבית דיור מוגן, חייב להיות מקצועי ומיומן ולכלול לא רק רופא מומחה, אלא גם צוות של אחיות מסורות ומטפלים מנוסים. כמו כן, היחס האישי והאמפתי כלפי הדיירים, חשוב לא פחות מאשר הידע הרפואי ועל כן, כדאי לבחור בדיור מוגן, בו הצוות הרפואי עושה את מלאכתו בשמחה ומתוך תחושת שליחות.

מערך רפואי שלם, נותן מענה לא רק לבעיות הגופניות, אלא גם לבעיות האישיות של הדיירים. לשם כך, בבתי דיור מוגן נהוג להעסיק עובדת סוציאלית, המסייעת לדיירים בבעיות אישיות ומשפרת את איכות חייהם בבית.

פעילויות חברתיות

לצד הטיפול הרפואי, מציעים המגורים בדיור מוגן, שפע של פעילויות חברתיות, המעשירות את חייהם של הדיירים. מלבד טיולים וסיורים ברחבי הארץ, הרצאות ומופעים, נוכל למצוא במרבית בתי הדיור המוגן, מגוון רחב של חוגים, החל מחוגי אומנות ויצירה, כמו חוג ציור, גילוף בעץ, חוג פיסול וכלה בחוגי התעמלות ותנועה כמו פילאטיס, טאי צ'י, יוגה ועוד.

לאוהבי הקריאה, ישנה בדרך כלל ספרייה עשירה במגוון של ספרים ומגזינים בשפות שונות ולחובבי המחשבים, חדר מחשבים בו ניתן לגלוש באינטרנט ולשחק במשחקים עם הנכדים הבאים לבקר.

עבור בני הגיל השלישי אשר אוהבים ספורט וחשוב להם לשמור על כושר, ניתן למצוא בחלק מבתי הדיור המוגן, חדר כושר מאובזר ובו אימונים אישיים וקבוצתיים לפיתוח הגוף ושמירה על הגמישות. במקומות אלו, נמצא לרוב גם בריכת שחייה גדולה, בה מתקיימים חוגי שחייה וחוגי התעמלות במים.

דיור מוגן במודיעין

בישראל, הוקמו בשנים האחרונות, בתי דיור מוגן רבים, המספקים מענה לאוכלוסיית הגיל השלישי, המבקשת להשתלב במגורים המעניקים תמיכה רפואית ומסגרת חברתית. בהתאם לעלייה בביקוש לדיור מוגן, מוקמים עוד ועוד בתי דיור מוגן בארץ ובקרוב, יוקם גם בית דיור מוגן בעיר מודיעין. קבוצת עזריאלי רכשה לפני כשנה לערך, קרקע לשם הקמת בית דיור מוגן בעיר

ולאור התפתחותה המהירה של העיר בשנים האחרונות, יש לתאר כי הבית ייתן מענה לחלק ניכר מבני הגיל השלישי המתגוררים באזור. הפרויקט צפוי להכיל כ 240 יחידות דיור, חלקן יהיו מיועדות לדיירים עצמאיים, חלקן לזקוקים לדיור תומך ותהיינה גם שתי מחלקות סיעודיות במקום אשר יעניקו טיפול והשגחה 24 שעות. הצוות הרפואי בכל מחלקה בבית, יהיה מקצועי ומיומן ויעניק לדיירים טיפול מקיף, המותאם אישית לצרכיהם.

יש לציין, כי החזון של בית הדיור המוגן במודיעין, הוא מבנה מגורים בסטנדרט גבוה, אשר יעניק לדיירים בני הגיל השלישי, איכות חיים של יוקרה לצד נוחות. המקום עתיד להעניק לדיירים מגוון רחב של שירותים ומתקנים, אשר יאפשרו להם לנהל חיים פעילים ותוססים, מבלי לצאת מהבית וכל זאת תוך קבלת תמיכה רפואית אשר תשמור על בריאותם ורווחתם.

בתי דיור מוגן נוספים באיזו רירושלים והסביבה:

אחוזת בית הכרם

בית בלב רחביה

 


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר