מגדלי הים התיכון – גני תקווה

בית דיור מוגןרשת מגדלי הים התיכון מציעה מגורים אקסקלוסיביים לבני הגיל השלישי: מגורי יוקרה, מגוון מתקנים, שפע של חוגים ותמיכה רפואית. לרשת מספר בתי דיור מוגן בארץ ואליהם מצטרף בקרוב המגדל בגני תקווה.

ביישוב מקסים, ירוק ושקט, הסמוך לעיר קריית אונו, נבנה מתחם מגורים מרהיב, אשר יכלול יחידות דיור בסטנדרט גבוה, מרכז מסחרי ובית קולנוע, מגוון פעילויות ספורט ופנאי וכן שירותים רפואיים.

המתקנים במקום

כל בתי הדיור המוגן של רשת מגדלי הים התיכון, כוללים מתקנים נהדרים לרשות הדיירים, אשר הופכים את סטנדרט המגורים לאקסקלוסיבי במיוחד: חדר כושר מאובזר בו צוות מקצועי המלווה את הדיירים בכל אימון, בריכת שחייה, לובי מפואר, מסעדה וקפיטריה, בהם מקפידים על חומרי גלם טריים ותפריט מזין ועשיר.

מגדלי הים התיכון גני תקווה, יכלול בנוסף לכל אלו, גם מרכז מסחרי עם חנויות רבות וכן בית קולנוע מפואר להנאת הדיירים. הדיירים אשר יגורו במגדלי הים התיכון גני תקווה, ייהנו מחיים עשירים ומלאים, מבלי לצאת מהבית.

פעילויות ספורט

במגדלי הים התיכון גני תקווה, מאמינים כי שמירה על כושר היא חלק בלתי נפרד מאיכות החיים. על כן, מציעים לדיירי המקום שפע של פעילויות ספורט, לשגרה ספורטיבית ובריאה. מלבד חדר הכושר, בו נהנים הדיירים מאימון אישי וקבוצתי, ישנם חוגי התעמלות שונים המותאמים במיוחד לבני הגיל השלישי.

במגדל, ישנה גם בריכת שחייה בה שוחים הדיירים בכל עונות השנה וישנו גם ספא מפואר בו נהנים הדיירים מטיפולים שונים, המחיים את הגוף והנפש.

מבחר המתקנים והחוגים, מאפשר לכל דייר למצוא את הפעילות הספורטיבית המתאימה לו, הן מבחינת מצבו הבריאותי והן מבחינת העדפותיו האישיות.

חוגים ובילויים נוספים

בנוסף למרכז המסחרי, לבית הקולנוע ולמתקני הספורט והספא שבמקום, נהנים הדיירים גם משפע של חוגים ואפשרויות בילוי נוספות. הכול בכדי להעניק לדיירים חיים תוססים ומלהיבים בגיל השלישי. בין היתר יוכלו הדיירים ליהנות מחוגי אומנות שונים, חוגי התעמלות, חוגי שפות, טיולים בארץ ובחו"ל, הרצאות מרתקות, חדר מחשבים, ספריה עשירה ועוד ועוד.

יחידות הדיור

עיצוב בסטנדרט גבוה ונוחות מירבית, הן מילות המפתח במגורים במגדלי הים התיכון גני תקווה. מבחר של יחידות דיור השונות בגודלן, כולן מאובזרות בכל הציוד הנדרש ומעניקות לדיירים תחושה אמיתית של בית.

הדירות מרווחות ומוארות ובהן מטבח נעים ומאובזר, חדר מקלחת, מקומות אחסון, ערוצי טלוויזיה עם חיבור לכבלים, קו טלפון ועוד. הדיירים נהנים מביטחון מלא הן בזכות מערכת הכריזה שבכל דירה והן בזכות שירותי השמירה במקום הפועלים 24 שעות ביממה. הדירות במגדלי הים התיכון מתוחזקות ברמה שבועית, כמו גם כל השטחים הציבוריים במגדל. כך נהנים מחיים איכותיים בגיל השלישי.

השגחה רפואית

דיור מוגן איכותי חייב לכלול גם שירותי רפואה לנוחות הדיירים. במגדלי הים התיכון, מרפאה מקצועית הפועלת ברוב שעות היממה והשגחה רפואית מלאה.

במקום, אפשרות לדיור עצמאי ודיור מוגן משלים, במסגרתו גרים דיירים עצמאיים אשר אינם במצב סיעודי, אך זקוקים למעט עזרה בפעולות היומיומיות שלהם.

בשתי המחלקות, נהנים הדיירים מכל המתקנים והשירותים שבמקום ומצוות מסור וקשוב, הנותן מענה לכל צורך. המטרה היא לשמור על בריאות ורווחת הדיירים ולאפשר להם ליהנות מהחיים העשירים והאקסקלוסיביים שמציע המקום.

כתובת: רחוב הנגב 5 גני תקווה


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר