עד 120 – רמת החייל

בית דיור מוגן

בית דיור מוגן

בית הדיור המוגן עד 120 בתל אביב, ממוקם בשכונת רמת החייל שבצפון תל אביב, מיקום מרכזי אך שקט, המאפשר לדיירי הבית המוגן ליהנות מחיים פעילים לצד תמיכה רפואית.

עד 120 תל אביב, מצטרף לשני בתי דיור מוגן נוספים של רשת 120, הנמצאים בהוד השרון ובראשון לציון.

שלושת בתי הדיור המוגן של הרשת, מספקים לדיירים סביבת מגורים נעימה, שפע של פעילויות ותמיכה רפואית מלאה.

עד 120 – יחידות הדיור

בבית הדיור המוגן עד 120 תל אביב, מגוון של יחידות דיור בגדלים שונים (בין 1.5 עד 3 חדרים), כך שכל דייר יכול לבחור את הדירה המתאימה לו על פי צרכיו. חלק מיחידות הדיור נמצאות במחלקה הסיעודית, עבור דיירים הזקוקים להשגחה סביב השעון ועזרה סיעודית וחלק מן היחידות נמצאות במגורים עצמאיים. אלו מיועדים לדיירים במצב בריאותי טוב, הזקוקים לשירות של רפואה תומכת.

יחידות הדיור נעימות, משופצות ומאובזרות היטב לנוחות הדיירים. בכל דירה ישנו מיזוג אוויר, מקרר, כיריים, ארונות אחסון, מכונת כביסה ומייבש כביסה.

בנוסף לזאת, מותקן בכל דירה קו טלפון, תשתית טלוויזיה וכן לחצן מצוקה לבטיחות הדיירים. בהיכנסו לדירה, יכול הדייר לרהט את הדירה כרצונו, אם על ידי הבאת הרהיטים מביתו הפרטי ואם על ידי רכישת רהיטים חדשים, כאשר באפשרותו להיעזר גם בצוות של הדיור המוגן המסייע לבחור ריהוט בהתאמה אישית.

מלבד יחידות הדיור, ישנו בקומפלקס שטחים ציבוריים רבים: לובי מפואר, גינות, מסעדה, קפיטריה, בית כנסת ועוד.

שירותים רפואיים ופעילות חברתית

בדיור המוגן של 120 תל אביב, מקבל כל דייר את התמיכה הרפואית לה הוא זקוק, בהתאם למצבו. הצוות המקצועי בדיור המוגן מיומן ומנוסה ומטפל בדיירים במסירות ובאהבה גדולה. מלבד השירותים הרפואיים, דואגים בדיור המוגן עד 120, למגוון פעילויות לדיירי הבית על מנת שיוכל ליהנות מחיים עשירים ופעילים מבלי לצאת מהבית.

בבית הדיור המוגן ישנו מבחר של חוגים, הרצאות ומפגשים חברתיים, המעשירים את חיי החברה של הדיירים ומרחיבים את תחומי ההתעניינות שלהם. לאוהבי המחשבים ישנו חדר מחשבים גדול העומד לרשות הדיירים לגלישה באינטרנט וכן אולם ברידג' לאוהבי המשחק היצירתי.

שומרים על כושר

בבית הדיור המוגן של 120 אוהבים להישאר פעילים ולכן ישנו חדר כושר מאובזר בו יכולים הדיירים להתאמן ולשמור על גמישות ובריאות תקינה. מעבר לזאת, מהווה חדר הכושר עוד מקום מפגש לדיירי הבית ומה עם פינוק? גם זה חשוב! ולכן, בדיור המוגן ספא מפואר לשירות הדיירים וכן בריכת שחייה, בה יכולים דיירי הבית לשחות להנאתם, לשבת על שפת הבריכה וליהנות מיום שמשי, לבצע תרגילי התעמלות ולשמור על כושר.

שירותי אבטחה ושירותים נוספים

בדיור המוגן עד 120, ישנם שירותי אבטחה 24 שעות לשמירת ביטחון הדיירים וכן שירותים רבים נוספים כגון: מחסן פרטי לאחסון ריהוט, מכשירי חשמל, בגדים וכיו"ב, שירותי שליחויות, שירות של הסעות ממקום למקום לבקשת הדיירים ועוד. הכול על מנת להפוך את חייהם של דיירי הבית לנוחים וקלים יותר.

כתובת: ראול וולנברג 32, תל אביב


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר