אחוזת בית הכרם

דיור מוגןאחוזת בית הכרם היא בית דיור מוגן הנמצא בשכונת רמת בית הכרם בירושלים. הבית שייך לרשת אחוזות רובינשטיין המפעילה מספר בתי דיור מוגן יוקרתיים בארץ ובכולם, נהנים הדיירים מחיים מלאים ותוססים.

אחוזת בית הכרם נמצאת במיקום יפיפייה, בשכונה קסומה בירושלים ומציעה מגורים מפוארים, מגוון של מתקנים ופעילויות וכן שירותים רפואיים.

מגורי יוקרה

אחד מיתרונותיה הרבים של אחוזת בית הכרם, הוא מבנה המגורים היוקרתי, המעורר השתאות בקרב המבקרים.

דיירי אחוזת בית הכרם, נהנים ממגורים מפוארים בסטנדרט גבוה ואלו כוללים: לובי מפואר, גינות מרהיבות, מזרקות, פינות ישיבה ויחידות דיור מעוצבות עם מפרט טכני עשיר.

הדירות באחוזת בית הכרם, הן דירות מרווחות ומוארות, מעוצבות למעשי, כאשר ניתן לבחור בגודל הדירה: ישנן דירות בנות 2-4 חדרים וכן דירות פנטהאוז.

בכל דירה באחוזת בית הכרם, מטבח מרהיב בעיצוב איטלקי, ריצוף פורצלן, חדר אמבטיה מעוצב ומרווח, תריסים חשמליים ולחצני מצוקה, באמצעותם יכולים הדיירים לקרוא לרופא תורן או לאיש ביטחון. אווירת המגורים במקום היא מיוחדת במינה ומשרה תחושה של חום, באווירה יוקרתית ומודרנית.

פעילויות ומתקנים

דיירי אחוזת בית הכרם, נהנים מחיים תוססים ועשירים. ראשית, ישנו מגוון של חוגים, כגון חוג פיסול, חוג קרמיקה וציור על עץ. מלבד זאת, ישנה ספרייה עשירה בספרים בשפות שונות ומתחומים שונים, בה יושבים הדיירים בהנאה רבה וקוראים, או נפגשים לשוחח עם החברים.

אחוזת בית הכרם גם יוזמת הרצאות בנושאים מרתקים המעניינים את הדיירים ובנוסף לכל זה, יוצאים הדיירים לקונצרטים, הופעות וטיולים. מלבד שפע הפעילויות הללו, מהן יכולים הדיירים ליהנות בכל יום, ישנם גם מתקנים נפלאים באחוזת בית הכרם.

המרכזי שבהם הוא מועדון הכושר, הכולל חדר כושר מאובזר וחדרי חוגים בהם מתקיימים חוגי

התעמלות שונים כגון: פלדנקרייז, התעמלות בונה עצם ויוגה.

מועדון הספורט כולל גם בריכת שחייה מפוארת, המחוממת בחורף, בה שוחים הדיירים להנאתם וכדי לשמור על כושר כמובן. בבריכה, גם פעילויות שונות כגון התעמלות במים. בצמוד לבריכת השחייה, ג'קוזי נהדר להנאת הדיירים וסאונה רטובה ויבשה.

בנוסף, דיירי הבית נמצאים במרחק של צעדים ספורים, מכל מרכזי הקניות והבילוי, לרבות, המרכז המסחרי הגדול של השכונה בו בתי קפה נהדרים, מסעדות, חנויות, סופר, בית מרקחת ועוד.

שירותים רפואיים

באחוזת בית הכרם, דיור עצמאי ודיור תומך לדיירים סיעודיים, ברמות שונות. במקום מרפאה הפועלת 24 שעות ביממה ומשרתת את הדיירים המתגוררים באגף העצמאי, כאשר עבור הדיירים הסיעודיים, מותאמת תכנית טיפול אישית, על פי צרכיהם הרפואיים ורצונם האישי.

אחוזת בית הכרם, מאפשרת לדיירים סיעודיים לקבל טיפול סיעודי בדירתם הפרטית וכך הם שומרים על פרטיותם ועל עצמאות בהתאם למצבם.

הצוות הרפואי באחוזת בית הכרם, מעניק לדיירים טיפול מקצועי ומסור, כאשר הדגש הוא גם על מתן יחס אישי ואמפתי. המקום מאפשר גם העסקת מטפל פרטי, היה והדייר ומשפחתו רוצים בכך.

כתובת: רחוב אביזוהר 8, ירושלים


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר