אחוזת בית – דיור מוגן ברעננה

דיור מוגןאחוזת בית היא בית דיור מוגן ברעננה ובו נהנים הדיירים מחיי חברה עשירים, ממגוון של פעילויות ומתקנים במקום וכן, מתמיכה רפואית המותאמת להם באופן אישי.

מיקום נהדר

בית הדיור המוגן אחוזת בית, ממוקם בעיר רעננה. מסביב לבית, פארק ירוק ומרהיב, המשרה אווירה פסטורלית ונעימה על דיירי המקום.

הפארק מהווה מקום מפגש להליכות ובילוי אחר הצהריים נעים עם החברים לבית, או עם קרובי המשפחה שבאים לבקר. כמו כן, בסמוך לבית, מרכזי קניות ובהם חנויות, בתי קפה, מסעדות ובית קולנוע. לרשות הדיירים אשר רוצים לנסוע אל מחוץ לעיר ואינם רוצים לנהוג, תחבורה ציבורית נוחה ממש מתחת לבית, עמה יוכלו להגיע לכל ערי השרון וגם לעיר תל אביב.

שלוש מחלקות

דיירי אחוזת בית זוכים לטיפול רפואי המותאם באופן אישי למצבם ולצרכיהם, כאשר במקום פועלות שלוש מחלקות: דיור עצמאי, דיור תומך ודיור סיעודי. בדיור העצמאי, משתלבים דיירים אשר אינם זקוקים לסיוע רפואי יומיומי וחיים באופן עצמאי לחלוטין.

בעת הצורך, יעמוד הצוות הרפואי לרשותם וייתן להם מענה לכל בעיה. הדיור התומך באחוזת בית, מיועד לדיירים עצמאיים חלקית, אשר זקוקים לתמיכה רפואית נוספת, לזו שניתנת בדיור העצמאי.

הדיור הסיעודי באחוזת בית, מיועד עבור הדיירים הזקוקים לעזרה קבועה וצמודה 24 שעות ביממה והוא כולל גם מחלקה לתשושי נפש. בדיור הסיעודי צוות רפואי מיומן, בעל ניסיון בגריאטריה המעניק השגחה רפואית לדיירי המחלקה בכל שעות היום והלילה.

מערך רפואי מלא

באחוזת בית, מערך רפואי מלא, הדואג לכל צרכי הדיירים, הן בפן הפיזי והן בפן הנפשי. הצוות הרפואי במקום הוא בעל ניסיון רב בטיפול בבני הגיל השלישי, בדגש על התמחות בגריאטריה. הצוות מקפיד על מתן מענה רפואי מקצועי לדיירים, לצד יחס אישי ואמפתי, המהווה חלק חשוב מטיפול רפואי טוב.

הצוות כולל רופאים, אחיות ומטפלים, כאשר לצדם פועל גם מערך טיפול סוציאלי, במסגרתו: עובדת סוציאלית ועובדת רווחה, הנותנות מענה לכל הבעיות הסוציאליות של הדיירים, כאשר המטרה היא למצוא פתרונות מתאימים ולשפר את איכות חייהם של הדיירים.

פעילויות באחוזת בית

אחד מיתרונותיה של אחוזת בית, הוא המגוון הגדול של פעילויות המוצעות לדיירים. עם מבחר כזה, אין רגע דל והדיירים נהנים מחיים תוססים ועשירים.

לאוהבי האומנות והיצירה, שפע של חוגים בתחום זה: ציור, פיסול, סריגה, תפירה, עיסת נייר ועוד. בנוסף לזה, ישנו במקום גם חוג כדורת ומועדון ברידג' לאוהבי המשחק. כמו כן, באחוזת בית, ספרייה עשירה עם מבחר של ספרים מסוגים שונים וישנו גם חדר מחשבים לרשות הדיירים.

הבית יוזם מדי פעם טיולים וסיורים ברחבי הארץ – הזדמנות נפלאה ליהנות מהנופים המקסימים של הארץ ולשמור על כושר. ואם לא די בכל אלו, פעם בשבוע, מתקיים בבית, יריד מקסים ובו יכולים הדיירים לרכוש מוצרי קוסמטיקה, הלבשה והנעלה. כמו כן, אחת לשלושה חודשים מתקיים באחוזת בית, יריד גדול ובו מגוון גדול מאוד של מוצרים: טקסטיל, תכשיטים, קוסמטיקה, הנעלה ועוד.

שומרים על כושר באחוזת בית

דיירי אחוזת בית, נהנים ממגוון של פעילויות ספורט, לשמירה על כושר וגמישות. ראשית ישנו מועדון הכושר בו הדרכה צמודה של מאמני כושר מוכשרים ומיומנים, המתאימים לכל דייר תכנית אימונים על פי רמת הכושר והמצב הבריאותי.

במקום גם בריכת שחייה מקורה, בה יכולים הדיירים לשחות להנאתם, או להשתתף במגוון הפעילויות המתקיימות בבריכה, כמו התעמלות במים.

בצמוד לבריכה, מקלחות וחדרי הלבשה, לנוחיות הדיירים. בנוסף לכל אלו, באחוזת בית ישנו גם מגרש כדורת מקצועי ואולם התעמלות בו חוגי ספורט שונים כגון: התעמלות מזרנים, חוג יוגה, חוג טאי צ'י, התעמלות בונה עצם וכיוצא בזה.

הדירות

באחוזת בית מבחר של דירות לבחירת הדיירים: ישנן דירות סטודיו, דירות שני חדרים ודירות שלושה חדרים. כל הדירות באחוזת בית, מוארות ומרווחות, כאשר כל דייר רשאי לעצב את דירתו על פי טעמו האישי. בכל דירה, נמצא האבזור הדרוש לדייר, לרבות, מקומות אחסון וכן ישנה תשתית לכל ערוצי הטלוויזיה, קו טלפון וחיבור לאינטרנט. כמו כן, עומד לרשות הדיירים איש מקצוע לכל תיקון או בעיה בדירה.

עזריאלי רוכשת את את אחוזת בית ברעננה

במרץ 2016 קבוצת עזריאלי ממשיכה במאמציה לרכוש ולהרחיב בתי דיור מוגן קיימים והפעם רכשה בכ-55 מיליון שקלים את אחוזת בית ברעננה.

מסתמן שההשקעה של קבוצת עזריאלי תהא משתלמת במיוחד. דיור מוגן אחוזת בית ממוקם בדרום-מערב רעננה, קרוב לכביש 531 ואף סמוך לתחנת הרכבת המתוכננת רעננה-מערב.

כיום הבית כולל כ- 335 יחידות דיור בתפוסה כמעט מלאה ו-2 מחלקות סיעודיות.

כתובת: אחוזה 269, רעננה


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר