דיור מוגן בית בלב – קריית מוצקין

דיור מוגןבית בלב קריית מוצקין, הוא בית דיור מוגן השייך לרשת בית בלב. דייריו נהנים מסביבת מגורים פסטורלית, מיחידות דיור ברמה גבוהה, עם נוף מרהיב, משירות רפואי מלא ומחיים פעילים ותוססים, בזכות המתקנים הנהדרים שבבית ושפע הפעילויות המוצעות לדיירים.

סביבה ירוקה ופסטורלית

בית דיור מוגן איכותי, צריך להיות ממוקם בסביבה נעימה לדיירים וזאת מבלי לנתק אותם מן הקהילה.

בית בלב קריית מוצקין, ממוקם בשכונת מגורים שקטה וירוקה בעיר, המספקת לדיירים מצד אחד שקט ושלווה ומצד שני, את כל השירותים העירוניים והנוחות של העיר.

בסמוך לבית, נמצא פארק ירוק ויפיפייה עם משדאות ומסלולי הליכה, אשר משמש כמקום בילוי נהדר בימים שטופי שמש עם השכנים או בני המשפחה: לטיול בשבילים או לפיקניק טעים. כמו כן, חוף הים נמצא במרחק קצר מן הבית. עם מיקום זה, לא פלא, שרבים מדיירי הבית הם תושבי האזור, אשר רצו להישאר בסביבה הנפלאה הזו גם במעבר לדיור מוגן.

חיים פעילים בבית בלב

בית בלב קריית מוצקין, מציע לדיירים, חיים פעילים ותוססים וזאת מבלי לצאת מהבית. במקום, ספא מפנק, חדר כושר ובריכה מקורה.

לאוהבים לשמור על כושר, מחכים מאמנים מקצועיים, אשר בונים תוכנית אימון אישי לכל דייר, על פי מטרותיו ויכולותיו הגופניות. בבריכה, מתקיימות פעילויות שונות והדיירים מוזמנים להשתתף, או פשוט לשחות לשם ההנאה בכל שעות היום.

בבית, מתקיימים גם חוגי העשרה שונים, הרצאות מרתקות וקונצרטים. כמו כן, מעת לעת, מתארגנים טיולים וסיורים ברחבי הארץ, הזדמנות נפלאה לדיירי הבית ליהנות מהטבע ולהכיר מקומות חדשים. לאוהבים לקרוא, בית בלב קריית מוצקין מתהדר בספרייה עשירה, עם מגוון של ספרים להשאלה.

כחלק מן השירות שמציע הבית, נהנים הדיירים גם מבית קפה נעים ובו תפריט טעים ומגוון, משירותי בנק במסגרתם מגיע בנקאי אל הבית ומבצע פעולות על פי בקשות הדיירים. בבית ישנו ממינימרקט עם מבחר מוצרים וכמו כן, נהנים הדיירים משירות הסעות, באמצעותו יכולים הם להגיע לכל מקום באזור, מבלי להוציא את רכבם הפרטי, או להשתמש בתחבורה ציבורית.

תמיכה רפואית לדיירים

בבית בלב קריית מוצקין, דיירים עצמאיים ודיירים סיעודיים ברמות שונות. הצוות הרפואי במקום מטפל בכל הדיירים במסירות רבה ומתאים את טיב הטיפול והיקפו למצבו הבריאותי של כל דייר.

הצוות הרפואי בבית כולל: רופאים, אחיות ומטפלים, כולם בעלי מומחיות ברפואה גריאטרית. אל המערך הזה מצטרפים גם עובדים סוציאליים, הנותנים אוזן קשבת לדיירים ומסייעים להם בפן האישי בבעיות השונות. במקום, פיזיותרפיסטים המעניקים טיפול לבעיות אורתופדיות וראומטולוגיות וישנה גם דיאטנית, המפקחת על תזונת הדיירים. כל אלו

יחד, מעניקים לדיירי הבית, תמיכה רפואית שלמה, העונה על כל צרכיהם.

במחלקה הסיעודית של בית בלב קריית מוצקין, מתגוררים דיירים הזקוקים להשגחה סביב השעון ולסיוע בכל פעולות היומיום: קימה, רחצה, לאכול ולשתות. הצוות הרפואי המטפל בדיירים אלו, דואג לכל צורך רפואי ואישי, כאשר הדגש הוא אינו רק על מתן מענה רפואי, אלא גם על מתן יחס סבלני ואמפתי.

יחידות הדיור

מתחם המגורים בבית בלב קריית מוצקין, הוא אלגנטי ומרשים. הדירות במתחם מעוצבות בטעם, מרווחות ומוארות והן עוצבו מתוך מחשבה על נוחות המגורים. הדיירים יכולים לבחור בין מגוון הדירות במקום, כאשר כל דייר רשאי לעצב את דירתו על פי טעמו האישי. דיירי הבית נהנים משירותי ניקיון ותחזוקה של הדירות ובכל בעיה, יכולים לפנות אל הצוות.

בבית בלב קריית מוצקין, דואגים גם לבטיחות הדיירים: בכל הדירות בבית, לחצני מצוקה באמצעותם יכולים הדיירים לקרוא לעזרה בכל שעה ביום. כמו כן, לרשות הדיירים, גם דלפק קבלה המאויש בכל שעות היממה. בנוסף, במקום ישנם שירותי אבטחה הפועלים 24 שעות, כך שדיירי הבית יכולים להיות שקטים וליהנות מחיים בבית ללא כל דאגה.

כתובת: החשמונאים 76, קריית מוצקין


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר