מתחם דיור מוגן חדש ויוקרתי מתוכנן במרכז הכרמל

דיור מוגן מתוכנןבמיקום מרכזי בחיפה מתוכנן לקום בתוך זמן קצר מתחם דיור מוגן חדש ויוקרתי. הדיור המוגן צפוי להיפתח במרכז הכרמל, לא רחוק מלב העיר השוקק חיים.

לפי המתוכנן, הדיור המוגן יתבסס על בנייה ייחודית, סטנדרטים גבוהים וגימור מעולה. הדיירים ייהנו מכל השירותים, חוגים ופעילויות פנאי, תחזוקה ושירותי בריאות, ספא ובריכה ועוד ועוד. סביבת המגורים אקסקלוסיבית ומיוחדת, זהו אזור מרכזי ונגיש ועם זאת – גם נעים, ירוק ופסטורלי.

מבנה היסטורי מיוחד

פרויקט הדיור המוגן החדש והמדובר של חיפה, כך פורסם, ממותג תחת השם Avantgarde Residence.

בפרויקט מתוכננים להיבנות שני מבנים, הממוקמים בשכונה איכותית שבכרמל. סביב המתחם גנים ירוקים ופורחים לרווחת הדיירים.

אחד המבנים הצפויים לשמש את דיירי המתחם הינו מבנה עתיק, בן כמה עשרות שנים שיעבור שיפוץ מיוחד. המבנה, שהוקם בסגנון אדריכלי ייחודי, הוכרז כמבנה לשימור בשל ערכו ההיסטורי ומאפייניו המרהיבים שייחודם יישמר.

בעבר, המבנה נחשב לבית מלון יוקרתי ובתקופת המנדט הבריטי הוא שימש מקום מנוחה ונופש אהוב על בכירי המנדט וקצינים בריטים. גם לאחר שיפוץ המבנה הוא צפוי לשמור על היופי המיוחד שלו, על קווים אדריכליים בסגנון הבאוהאוס. בנוסף למבנה זה יוקם מבנה נוסף, חדיש, שישתלב בסביבתו ויאפשר גם הוא איכות מגורים ברמה גבוהה מאוד.

חדרים נוחים ומרווחים

מתחום הדיור המוגן מתוכנן כך שהמפרט והשירות לדיירים יסופקו ברמה גבוה ביותר. הגדרת הפרויקט כ"פרמיום" ו"אקסקלוסיבי" בהחלט נאמנה למציאות, כך על כפי שדווח בפרסומים.

על פי הדיווחים, הדיור המוגן החדש יכלול תשעים יחידות דיור. שלושים יחידות דיור ימצאו במבנה העתיק שישומר ואילו מספר כפול מזה – במבנה החדיש.

יחידות הדיור הן למעשה דירות גדולות ומרווחות. בכל יחידה מטבח מעוצב ובו כל פתרונות הבישול והאבזור הנחוצים. מלבד מטבח מאובזר, בכל יחידה שני חדרי רחצה וחדר שינה מרווח.

בחדר השינה ארונות גדולים ובנוסף – בכל יחידת דיור פתרונות מיזוג לקיץ וחימום תת רצפתי לחורף. כדי ליהנות מהסביבה תוצע כל יחידה עם מרפסת צמודה המשקיעה לנוף מרהיב. בנוסף ליחידות הרגילות יוצעו כמה דירות גן וכן פנטהאוזים במספר מצומצם.

חיים עצמאיים וכל השירותים

הדיירים העתידיים של מתחום הדיור המוגן החדש של חיפה צפויים לקבל מענה שלם והוליסטי בכל תחומי החיים, המגורים והשירותים. המטרה היא לאפשר לכל דייר לנהל את החיים העצמאיים אליהם הוא רגיל ויחד עם זאת ליהנות ממעטפת של שירותים. בזכות יחידות הדיור הגדולות והמרווחות, מובטחת לדיירים הרגשת פרטיות, החשובה כל כך.

האפשרות להשתתף בפעילויות חברתיות לפי ההעדפה האישית מאפשרת ליהנות מתמיכה חברתית וסיפוק, ללא רקע דל.

אילו שירותים יוצעו לדיירים? לצד פעילויות חברתיות, יוצעו מגוון פעילויות ספורט ותרבות. הדיור המוגן כולל בתוכו חדרי כושר וספורט, מתחם ספא מפנק, בריכה שחיה הפתוחה כל השנה.

חדרים מתאימים יוקצו לחוגים מכל הסוגים, להרצאות, משחקי ברידג' וקלפים. גם מסעדה וקפיטריה יועמדו לרווחת הדיירים וכן גם מרפאה מאובזרת ובה צוות רפואי.

קרוב להכל

כמו מתמחי דיור מוגן אקסקלוסיביים אחרים, גם כאן ניכרת בחירה מדויקת ונכונה של המיקום. לא רחוק מצמד המבנים שעומדים לרשות הדיירים שוכנים להם כל הפתרונות שמציעה העיר חיפה לתושביה.

לחובבי תרבות – מוזיאונים וגלריות. לצורך סידורים שונים – נגישות מלאה לבנקים, לדואר, לכל סוגי החנויות. כמובן שכל שירותי הבריאות, בתי המרקחת וכל פתרונות התחבורה נמצאים במרחק נגיעה. לבני הגיל השלישי שרוצים ביטחון ורוצים נוחות, לדיירים פעילים וחפצי חברה – מתחם הדיור המוגן מציע את הטוב שבכל העולמות.

עוד בתי דיור בצפון:

דיור מוגן משען כרמל חיפה

דור כרמל חיפה

דיור מוגן רגבה

 


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר