בית הורים ויזרע יצחק קוממיות לארצנו – דיור מוגן דתי-חרדי בירושלים

דיור מוגןבית הורים ויזרע יצחק קוממיות לארצנו, הוא דיור מוגן סיעודי הממוקם בירושלים. זהו מוסד הפונה לציבור הדתי חרדי ומאופיין באווירה מסורתית ומשפחתית מאוד. הדיירים במקום מקבלים שירות ברמה גבוהה ונהנים ממגוון של פעילויות.

המחלקות הרפואיות במקום

בבית, שלוש מחלקות רפואיות שונות: מחלקה לעצמאיים תשושים, מחלקה סיעודית ודיור פרטי.

בכל מסגרת, זוכים הדיירים לטיפול רפואי מקצועי ומסור של מומחים מהשורה הראשונה וליחס אישי חם ואמפתי.

הצוות הרפואי במקום כולל רופאים, אחיות מסורות, מטפלים סיעודיים וכמו כן, ישנם טיפולי פיזיותרפיה וטיפולים של ריפוי בעיסוק המשפרים מאוד את איכות חיי הדיירים.

בכל מחלקה, ישנה בחירה בין חדר אישי לזוגי, בכל חדר מקלחת ושירותים משלו, ארון, שידה ולחצן מצוקה.

המחלקה העצמאית, כשמה כן היא, מתאימה לדיירים יותר עצמאיים. במחלקה, מקבלים הדיירים את כל הטיפולים הדרושים להם ונהנים מאיכות חיים גבוהה, תוך שמירה על פרטיותם.

המחלקה הסיעודית של בית הורים ויזרע יצחק קוממיות לארצנו, מעניקה לדיירים טיפול רפואי צמוד מאוד, במסגרתו סיוע בפעולות היומיומיות ומתן עזרה בכל הנדרש, 24 שעות ביממה. גם במחלקה זו, זוכים הדיירים לתנאי מגורים ברמה גבוהה והצוות מקפיד על מתן שירות מקצועי ונעים.

המחלקה השלישית בבית, היא מחלקה של דיור פרטי והשתלבות בה מתאפשרת באמצעות סיוע של משרד הבריאות, קופות החולים, חברות ביטוח וכולי. דיור זה מיועד בעיקר לקשישים אשר זקוקים לאשפוז זמני, לאחר החלמה מניתוח, למשל.

טיפול רפואי מתקדם

בית הורים ויזרע יצחק קוממיות לארצנו, מעניק לדייריו, טיפול רפואי מתקדם, הכולל בין היתר:

  • מעקב רפואי צמוד: במסגרתו מוודאים כי מצבו של הדייר טוב ובעת הצורך, עורכים שינוי בטיפול.
  • חדר פיזיותרפיה: במקום טיפולי פיזיותרפיה בחדר המיועד לכך, המצויד במכשור המתאים. כמו כן, ישנו שירות של ריפוי בעיסוק.
  • קשר עם בתי חולים: הצוות הרפואי בבית, עומד בקשר ישיר עם בתי החולים בעיר, לצורך המשך טיפול שלא ניתן לבצעו בבית עצמו. הכל על מנת לדאוג לבריאות הדיירים בצורה הטובה ביותר.

תזונה בריאה

בבית הורים ויזרע יצחק קוממיות לארצנו, רואים בתזונה נכונה, כחלק חשוב מאוד בשמירה על בריאות הדיירים. על כן, הארוחות המוגשות לדיירים מדי יום, הן ארוחות מזינות, ממוצרי גלם טריים. כל הארוחות הן בפיקוח דיאטני מלא ומותאמות באופן אישי לכל דייר, על מנת לשמור על בריאותו. מלבד היותו של התפריט מזין ובריא, מקפיד השף של המקום, לגוון את המנות המוגשות, על מנת שהדיירים יוכלו ליהנות מחוויה קולינארית. הארוחות מוגשות בחדר האוכל והצוות מסייע לדיירים בכל הנדרש, לרבות בהגשה אישית.

פעילויות במקום

בית הדיור המוגן אמנם שם דגש על טיפול סיעודי, אך הוא אינו פוסח על פעילויות חברתיות לדיירים אשר רוצים ויכולים להשתתף. במקום, פעילויות יצירה, אירועים שונים והרצאות בתחומים מגוונים. כמו כן, ישנו לובי מפואר במקום וגינה רחבת ידיים, שם יכולים הדיירים ליהנות מחברתם של השכנים, קרובי משפחה וחברים.

במקום בית כנסת יפה, בו נערכות תפילות מדי יום וכמובן גם בשבתות ובחגים, כאשר בשל הצביון הדתי בבית, מקפידים על אווירת הקודש בבית הכנסת.

בנוסף, פועל במקום מועדון לקשיש, המהווה מרכז תעסוקה ופעילות תוסס ומעניין. המועדון פונה גם לקשישים אשר אינם דיירי הבית ובמסגרתו, הם יכולים לקבל הסעות הלוך ושוב מביתם אל המועדון, ארוחות, חוגים ועוד.

כתובת: שד' בן צבי 7, ירושלים


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר