מגדלי הים התיכון בבת ים – לגור בבית איכותי וחם!

בית דיור מוגןחיים תוססים ופעילים, במגורי יוקרה, עם נוף מרהיב לים – זה מה שמקבלים דיירי מגדלי הים התיכון בת ים.

הבית מורכב משני מגדלים זה לצד זה, בהם יחידות דיור מעוצבות בסטנדרט גבוה, מאובזרות ומצוידות.

מגדלי הים התיכון בית ים, מציע מגוון רחב של פעילויות ומתקנים, השגחה רפואית וכל זאת, מול הטיילת היפה של חוף הים.

המגורים במגדלי הים התיכון

המקום מציע מגורי יוקרה במגוון של דירות, אשר כולן מעוצבות ומוארות. כל הדירות מאובזרות בכל הנדרש לדיירים, כאשר באפשרות הדייר להביא גם מביתו הפרטי פריטים שהיה רוצה שיהיו בביתו במגדל.

חשוב לציין, כי בכל דירה קו טלפון ותשתית אינטרנט וכן טלוויזיה עם תשתית לכבלים, לאוהבי הסדרות והסרטים בכבלים. במגדלי הים התיכון בת ים, שירותי שמירה 24 שעות לבטיחות הדיירים ואחזקה שוטפת הן של הדירות והן של כל המתקנים בבית. הכול בכדי להעניק לדיירים תחושה של בית.

השגחה רפואית

בבית מגדלי הים התיכון, דואגים לבריאות ורווחת הדיירים ועל כן, ישנה השגחה רפואית ושירותי מרפאה העומדים לרשות הדיירים. כמו כן, ישנו דיור מוגן משלים (דיור תומך) לדיירים אשר אינם עצמאיים באופן מלא (אך אינם במצב סיעודי) וזקוקים ליותר סיוע והשגחה.

דיירים אלו נהנים באופן מלא מכל השירותים והמתקנים של הבית ומקבלים בנוסף לזאת, סיוע יומיומי בפעולות השגרתיות.

הצוות הרפואי עושה מלאכתו במקצועיות ובמסירות, על מנת לספק לדיירים חיים בטוחים ורגועים ולשמור על איכות חייהם.

בבית ניתנים גם שירותי רווחה לדיירים הניתנים על ידי עובדים סוציאליים, אשר מקשיבים בתשומת לב לבעיות הדיירים ומסייעים להם.

שומרים על כושר

פעילות גופנית חשובה וחיונית בכל גיל, לרבות בגיל השלישי ועל כן, במגדלי הים התיכון מאמינים כי יש להעניק לדיירים מגוון אפשרויות של פעילות גופנית, כך שכל דייר יכול להתאמן על פי יכולתו, במסגרת המתאימה לו ולשמור על גוף בריא.

בבית, חדר כושר מאובזר ומצויד, בו ניתן לקבל אימון אישי, לצד האימונים הקבוצתיים. חדר הכושר מנוהל על ידי רשת Go Active המבטיחה אימון בטוח ואפקטיבי.

במגדלי הים התיכון ישנה גם בריכת מחוממת ומקורה להנאת הדיירים ולשמירה על כושר. בבריכה מתקיימים שיעורי שחייה, התעמלות במים ועוד.

חוגים ופעילויות

מלבד מגוון המתקנים ופעילויות הספורט שמציע בית הדיור המוגן, ישנם גם חוגים רבים מהם יכולים הדיירים ליהנות, כמו חוג דרמה למשל.

ישנה מקהלה פעילה בבית, ריקודי עם, משחקי ביליארד ובינגו, קונצרטים והרצאות, טיולים, חדר מחשבים, ספרייה ועוד. כל מה שצריך כדי לכייף ולהעשיר את היום בפעילות מהנה. אל נשכח גם את הקפיטריה הנפלאה הפונה אל הים, שם מבלים הדיירים עם השכנים וקרובי המשפחה המגיעים לבקר.

בדיור מוגן מגדלי הים התיכון רואים חשיבות רבה בעידוד הקשר שבין הדיירים למשפחותיהם ועל כן, יוזם הבית פעילויות שונות עם בני המשפחה וגם פעילות קהילתית עם תושבי האזור, על מנת לאפשר לדיירים להרגיש חלק מן הקהילה בעיר.

כתובת: הים 2, בת ים


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר