מגדלי הים התיכון – סביון

בית דיור מוגן

בית דיור מוגן

הדיור המוגן במגדלי הים התיכון סביון, מציע חווית מגורים ברמה גבוהה, בה נהנים הדיירים משפע של פעילויות, תמיכה רפואית, טיפולים לגוף ולנפש וסביבה נעימה מטופחת.

הבית ממוקם בצומת סביון, בסמוך למרכזי בילוי וקניות של נווה מונסון ובמרחק של דקות ספורות מתל אביב.

פעילויות ובילויים

גיל הזהב הוא הזמן ליהנות משעות הפנאי ולגלות תחביבים חדשים. במגדלי הים התיכון סביון, מבינים זאת ומציעים לדיירים מגוון רחב של פעילויות ובילויים, הממלאים את יומם בהנאה ובהתרגשות. לאוהבי האומנות, חוגים מקסימים כגון חוג קרמיקה ופסיפס, לאוהבי הלמידה, חוגי העשרה רבים כגון חוג תנ"ך.

דיירי הבית אשר אוהבים ללמוד שפות חדשות, מגיעים בשמחה לחוגי השפות השונות. במקום, ספרייה עשירה המהווה לא רק מקום נעים לקרוא בו, אלא גם מקום למפגש חברתי. במגדל שירותי הסעדה נהדרים: ישנה מסעדה וכן קפיטריה המציעות אוכן עשיר ומגוון ועומדות לרשות הדיירים והמבקרים.

חוגי ספורט וכושר

במגדלי הים התיכון סביון, מציעים לדיירים שפע של חוגים ופעילויות ספורטיביות, אשר מסייעים להם לשמור על כושר ותחושה טובה ורעננה. בבית, חוגי התעמלות שונים כגון פלדנקרייז והתעמלות במים. במקום, חדר כושר מאובזר המנוהל על ידי רשת Go Active, רשת מקצועית השומרת על סטנדרטים מעולים של בריאות וכושר.

בחדר הכושר, יכולים הדיירים לקבל אימונים אישיים ואימונים קבוצתיים, כך שכל דייר מוצא את המסגרת המתאימה לו. במקום פועלת גם בריכה מקורה, בה שוחים הדיירים הן להנאה והן לשמירה על כושר ויכולים ליהנות גם מחוגי התעמלות במים. ואם לא די בזאת, במגדלי הים התיכון ישנו גם מתחם ספא בו טיפולים שונים לגוף ולנפש, שם נהנים הדיירים מטיפולים מיוחדים ומפנקים.

יחידות הדיור במקום

מגדלי הים התיכון סביון, מציע לדייריו דיור אקסקלוסיבי ויוקרתי, בסטנדרט גבוה. יופי ונוחות משתלבים נפלא ביחידות הדיור ומעניקים לדיירים תחושה ביתית. ישנו מגוון של דירות, החל מדירות סטודיו וכלה בדירות של 2, 2.5 ו3 חדרים, כאשר לכל דירה חנייה פרטית ומחסן אישי.

דיירי המגדל, נהנים מאחזקה שוטפת של השטחים הציבוריים במקום וכן משירות ניקיון בדירות הפרטיות. בכל שבוע צוות ניקיון מקצועי מנקה את יחידות הדיור, על מנת לשמור על סביבה נעימה ובריאה לדיירים.

בכל דירה במגדל, מטבח מאובזר לרשות הדיירים בו הם יכולים לבשל, או לאכול בהנאה ארוחות מהמסעדה או הקפיטריה. בכל דירה, חדר מקלחת מרווח ונוח, שפע של מקומות אחסון לרבות ארונות קיר וכמובן מערכת קירור וחימום, כדי שלדיירים יהיה תמיד נעים. בכל דירה מערכת כריזה ולחצן מצוקה, לבטיחות הדיירים, ערוצי טלוויזיה ותשתית לכבלים וכן תשתית לקו טלפון נוסף ולחיבור לאינטרנט.

שירותי רפואה

מלבד סביבת מגורים יוקרתית ושפע של מתקנים ופעילויות, דואגים במגדלי הים התיכון סביון, גם לבריאות ורווחת הדיירים. במקום פועלת מרפאה מקצועית וישנם שירותי רפואה מעולים.

המגורים במגדל, מתאימים לדיירים עצמאיים לחלוטין, או לדיירים הזקוקים לסיוע יומיומי בביצוע פעולות, אך מצבם איננו סיעודי. אלו מקבלים את כל העזרה הדרושה להם ומשתייכים לדיור המוגן המשלים. במקום צוות מקצועי ומסור הקשוב לצרכי הדיירים ונותן מענה לכל דבר ועניין.


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר