דיור מוגן מגדלי הים התיכון רמת השרון – דיור ברמה שלא הכרת!

דיור מוגןמגדלי הים התיכון ברמת השרון הוא בית דיור מוגן יוקרתי, הנמצא במיקום אטרקטיבי ביותר – בלב ליבה של העיר אך מסביבו שדות ירוקים. הבית מציע מגורים בסטנדרט גבוה: בריכה, חדר כושר וספא, סלון יופי, מגוון של פעילויות ותמיכה רפואית. החיים במגדלי הים התיכון תוססים ועשירים וללא ספק מעניקים לבני הגיל השלישי הרבה הנאה וכיף, לצאת ביטחון רפואי.

אורבני וכפרי גם יחד

בית דיור מוגן איכותי צריך להיות במרכז העניינים, כדי שדייריו יוכלו ליהנות מהיתרונות הרבים של העיר ולא להרגיש מבודדים. במקביל, חשוב שהסביבה תהיה ירוקה ותשרה אווירה כפרית, על מנת שהדיירים יוכלו ליהנות מחיים שלווים ורגועים.

מגדלי הים התיכון ברמת השרון מגשימים את שתי המטרות האלו, בזכות המיקום המרכזי אשר מסביבו שדה ירוק. הבית נמצא בסמוך למרכזי קניות ובילוי ובסביבתו כל השירותים הנדרשים לדיירים כגון בנק, דואר, סופר, תחבורה ציבורית וכיוצא בזה. אין זה פלא אפוא כי רבים מן הדיירים הם תושבי האזור, אשר רצו ליהנות מכל היתרונות והפינוקים של דיור מוגן, מבלי לעזוב את המיקום הפנטסטי והנוח.

דירות מעוצבות

הדיור במגדלי הים התיכון, הוא דיור מפואר ברמה גבוהה והדיירים יכולים לבחור בין מגוון הדירות, ביניהן דירות גן ופנטהאוזים. הדירות מעוצבות בסטנדרט מוקפד ויש בהן מערכות חימום וקירור, תריסים חשמליים, מקלחת מרווחת, ארונות קיר, מטבח מאובזר, ערוצי טלוויזיה וכן תשתית לכבלים, קו טלפון ותשתית לאינטרנט.

לכל דירה במגדלי הים התיכון, יש חנייה פרטית המשרתת את הדייר או את קרובי המשפחה המגיעים לבקר וכן מחסן אישי, המשמש את הדיירים לאחסון כל פריט שהם אינם זקוקים לו בחיי היומיום. הדיירים נהנים מאחזקה שוטפת של הדירות וניקיון שבועי.

שפע של חוגים והנאה תרבותית

דיירי מגדלי הים התיכון נהנים מסל פעילויות מגוון ביותר ובאפשרותם לבחור בכל יום כיצד מתחשק להם להעביר את היום. ישנם חוגים רבים כגון חוגי אומנות ויצירה, מגוון של חוגי התעמלות וספורט כגון: התעמלות במים המתקיימת בבריכה, יוגה, התעמלות בונה עצם, טאי צ'י ופלדנקרייז.

לאוהבים להעשיר את הידע שלהם בתחומים שונים ולהרחיב אופקים – הרצאות מרתקות, חוג לתנ"ך, סיורים מודרכים ברחבי הארץ ועוד. לרשות הדיירים, מסעדה וקפיטריה במקום, בהם תפריט עשיר, בריא וטרי בכל יום.

בריכת שחייה, ספא וחדר כושר

במגדלי הים התיכון ברמת השרון, מעניקים לדיירים את כל הפינוקים לחיים איכותיים ובריאים. בין המתקנים המוצעים:

    1. בריכת שחייה מחוממת ומקורה, בה יש מגוון של פעילויות כגון: אירובי מים, לימודי שחייה, טיפולים במים המסייעים להרחבת טווח התנועה ושמירה על גמישות המרפקים והשרירים.
    2. ג'קוזי מפנק להנאת הדיירים.
    3. ספא יוקרתי וסלון יופי.
    4. חדר כושר המנוהל על ידי רשת Go Active. בחדר הכושר אימונים קבוצתיים ואימונים אישיים, המותאמים למצב הבריאותי ורמת הכושר של כל דייר. הבית מקיים גם חוג הליכה, במסגרתו לומדים הדיירים מהי הליכה נכונה ומשפרים את מצבם הבריאותי.
    5. ייעוץ תזונה הניתן על ידי דיאטנית הממליצה על תפריטים מזינים וטעימים, לירידה במשקל או שמירה על משקל תקין.

כתובת: הנצח 23, רמת השרון


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר