משען נווה אפעל – דיור מוגן במרכז לצד המשפחה והחברים

דיור מוגןמשען נווה אפעל הוא בית דיור מוגן השייך לרשת הגדולה של דיור מוגן – משען. הבית דומה לכפר קטן בו מרחבים ציבוריים ירוקים ובתים מרווחים ונעימים.

משען נווה אפעל מציע לדייריו אווירה משפחתית ותומכת, שירות רפואי והמון פעילויות מעניינות. כל זאת, בסביבה פסטורלית, מקסימה כך שדיירי הבית נהנים מאיכות חיים נפלאה ויוצאת דופן.

דיור מוגן בסביבה פסטורלית

אחד מיתרונותיו המרכזיים של משען נווה אפעל, הוא מיקומו המקסים. הבית שוכן ברמת אפעל, יישוב שקט וירוק, באזור המרכז, בו אווירה רגועה ופסטורלית, המעניקה לדיירי הבית שלווה אמיתית. בד בבד, הבית איננו מנותק מחיי הקהילה ומן השירותים הרבים שבסביבה והוא נמצא בקרבת העיר רמת גן, כך שהדיירים נשארים במרכז העניינים.

יחידות הדיור במשען נווה אפעל, נעות מדירות של חדר וחצי ועד דירות של שלושה חדרים, כאשר חלק מן הדירות הן צמודות קרקע. כל הדירות מעוצבות בסטנדרט גבוה, מרוהטות באופן בסיסי ומאובזרות בכל מה שהדייר זקוק לו.

הדירות מוארות ומרווחות, על מנת שהדיירים יוכלו ליהנות באמת מן המגורים בבית ולהרגיש בנוח. כמו כן, על מנת להעניק לדיירים תחושת ביטחון, בכל דירה מותקנת מערכת קריאה לעזרה, בה יכולים הדיירים להשתמש בכל שעה.

מתקנים ופעילויות

במשען נווה אפעל, מתקנים רבים לרשות הדיירים, המאפשרים להם לחיות בנוחות מלאה ולקבל כל שירות חיוני מבלי לצאת מבית הדיור המוגן. בין המתקנים במקום ניתן למצוא: ספרייה עשירה, בית כנסת, שירותי בנק, מכון יופי, הכולל גם מספרה, טיפולי מניקור, פדיקור ועוד. במקום יש מינימרקט, מסעדה וקפיטריה ובנוסף לזאת, יכולים הדיירים לקבל גם שירות חדרים של ארוחות.

בין הפעילויות השונות שמציע בית הדיור המוגן: חוגים רבים כגון חוגי אומנות, חוג פינג פונג, חוגי ספרות, חוג תנ"ך ועוד. משען נווה אפעל מארגן לדיירים טיולים בארץ ובחו"ל, קונצרטים, הצגות והרצאות. לאוהבי הספורט, חדר כושר מאובזר בו מקבלים הדיירים הדרכה צמודה ומקצועית על הפעילות המתאימה להם.

לאוהבי המחשבים, חדר מחשבים מרווח וישנו גם חוג מחשבים במסגרתו לומדים הדיירים בין היתר כיצד לגלוש באינטרנט. בערבים, נהנים הדיירים מאירועי תרבות שונים וכן מהפאב מקסים שהוקם בכפר, בו נפגשים הדיירים, שותים בירה ונהנים מערבים נפלאים.

השירות הרפואי

בבית הדיור המוגן, מסגרות תומכות לדיירים, כאשר ישנה מסגרת של דיור עצמאי, דיור עצמאי משלים לדיירים הזקוקים לסיוע ותמיכה יותר מקיפים וישנה גם מחלקה סיעודית בה ניתן טיפול סביב השעון לדיירים תשושים וסיעודיים. במשען נווה אפעל, פועלת מרפאת משפחה הפתוחה לרשות הדיירים עד השעה 23 בלילה וישנו שירות אחיות של 24 שעות.

במשען פועל מכון פיזיותרפיה מקצועי המעניק לדיירים טיפול משלים וכן, בית מרקחת המספק תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם. במקום עובדת גם דיאטנית קלינית המסייעת לדיירים לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת. הצוות הרפואי כולו מטפל בדיירים במיומנות ובמסירות רבה ומעניק להם לא רק את הטיפול הרפואי, אלא גם את היחס האמפתי.

כתובת: שדרות הארזים 2, תל אביב


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר