דיור מוגן נווה שולמית

בית דיור מוגן

בית דיור מוגן

נווה שולמית הוא בית דיור מוגן בירושלים, בו נהנים הדיירים מחיים איכותיים בגיל השלישי. השטחים הציבוריים עוצבו בקפידה ויש בהם פינות ישיבה וצמחייה עשירה, דירות המגורים מרווחות ונעימות, במקום שפע של פעילויות ותמיכה רפואית לדיירים. בנווה שולמית יש את כל מה שצריך לחיין מאושרים ובריאים.

בית מוגן בשכונה מקסימה

אחד מיתרונותיו של בית הדיור המוגן נווה שולמית, הוא מיקומו המקסים והנוח. הבית ממוקם בשכונת ארנונה בירושלים, אחת השכונות היפות של העיר. זוהי שכונה מקסימה ושלווה אך בו בעת, יש בה את כל השירותים להם זקוקים הדיירים: סופר, בנקים, דואר, חנויות, שירותי מרפאות, גינות ירוקות ויפות ועוד. כל זאת, בנוסף לשירותים ולפעילויות אשר הדיירים נהנים מהם בבית עצמו. כל אלו הופכים את המגורים בנווה שולמית לכיף של ממש עבור בני גיל הזהב.

חיי חברה פעילים

בנווה שולמית אין רגע משעמם. מגוון הפעילויות והמתקנים במקום ממלאים את יומם של הדיירים וזה תענוג גדול. בנוסף לזאת, ישנה תחושה של חברות וקהילה בין הדיירים, דבר אשר הופך את החיים למהנים ביותר.

בית הדיור המוגן נווה שולמית מציע מגוון של חוגים ופעילויות ספורט, לשמירה על חיוניות. במקום פינות ישיבה מקסימות ולובי מפואר בו מבלים הדיירים בשיחות עם החברים, עם המשפחה שבאה לבקר או עם ספר נחמד שהשאילו מהספרייה שבמקום. בנווה שולמית ישנו גם חדר טלוויזיה בו צופים החברים יחד בתוכניות ובסרטים.

שירותי רפואה

הצוות הרפואי של נווה שולמית, מורכב מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, המטפלים בדיירים במסירות אין קץ. בצוות הרפואי ישנו הרופא המטפל, המקבל בשעות הקבלה וישנו צוות אחיות.

שירות האחיות הוא 24 שעות ביממה.

כחלק מן הצוות המקצועי, ישנה גם עובדת סוציאלית הקשובה לצרכי הדיירים ומעניקה להם סיוע סוציאלי המהווה חלק חשוב בבניית איכות חיים.

כמו כן, ניתן לקבל במקום גם טיפולי פיזיותרפיה, אשר מקלים מאוד על כאבים שונים, מסייעים להרחבת טווחי תנועה ומונעים נזק עתידי למערכת השריר. עבור הדיירים החפצים בכך, ניתן לקבל גם מטפלת פרטית אשר תלווה ותשגיח על הדייר בכל עת.

הדירות בנווה שולמית

דיירי הבית, נהנים ממגורים מקסימים ומרווחים. ישנו מבחר של דירות בנות 2 או 3 חדרים, כאשר כולן מעוצבות להפליא ובנויות על פי מפרט טכני עשיר. בכל דירה בנווה שולמית, מיזוג אוויר, חלונות עם זיגוג כפול ותריסים חשמליים, על מנת שלדיירים יהיה נוח ונעים.

בדירה מטבח נוח ומעוצב בו כיריים חשמליות לבישול ולחימום אוכל. בדירות, ישנה תשתית לטלפון ולכבלים, כך שכל דייר המעוניין ליהנות משירותי הכבלים, יכול לעשות זאת ובקלות. הדירות בנווה שולמית עוצבו מתוך מחשבה על נוחיות הדיירים ועל כן, בכל מקום בדירה אביזרי נוחות ובטיחות, לרבות מעקה בחדר האמבטיה ומערכת אינטרקום בכל החדרים.

כתובת: רחוב קורא הדורות 27, ירושלים


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר