דיור מוגן נווה עמית ירושלים

דיור מוגןנווה עמית ירושלים, הוא בית דיור מוגן מבית הרשת נווה עמית, אותה מפעילה קופת חולים מאוחדת.

בנווה עמית ירושלים, מתגוררים בני הגיל השלישי, בדירות נוחות ומרווחות, זוכים לתמיכה רפואית מלאה, מגוון של פעילויות פנאי והכול בסביבה ירוקה אך מרכזית. צביון הבית הוא דתי ועל כן הוא מתאים מאוד לדיירים שומרי מסורת.

מיקום נהדר

בית הדיור המוגן נווהעמית ירושלים, ממוקם בשכונת רמת אשכול, שכונה ירוקה ושקטה אך בו בעת, יש בה את כל השירותים הנדרשים לדיירים.

בסמוך לבית, מרכז מסחרי בו ניתן לעשות קניות של מזון ובגדים, סניף דואר, בנקים וכיוצא בזה. כך, נהנים הדיירים מכל העולמות: סביבה עירונית אך שקטה ושלווה. בבית הדיור המוגן, ישנה חנייה העומדת לרשות הדיירים והמבקרים ובסמוך לבית, תחבורה ציבורית נוחה, המשמשת את הדיירים אשר מעדיפים שלא לנהוג ולהיעזר בתחבורה הציבורית שבעיר.

חוגים, מקהלה ועוד

לדיירי נווה עמית ירושלים, היצע רחב של פעילויות פנאי ואין רגע משעמם. בין הפעילויות המוצעות: חוגי אומנות כגון חוג ציור וקרמיקה, חוג גינון, פעילויות ספורט שונות, הרצאות, ימי עיון וקונצרטים. לאוהבי השירה, ישנה גם מקהלה פעילה בבית.

במקום גם קפיטריה נהדרת, אותה מפעילים הדיירים בעצמם וניתן ליהנות בה מקפה טוב וממאפים טעימים. בנווה עמית ירושלים, ישנה גם ספרייה בה ניתן להשאיל ספרי קריאה, ספרי עיון ועוד.

המערך הרפואי

בבית הדיור המוגן נווהעמית ירושלים, ישנו דיור עצמאי ומחלקה סיעודית, המטפלת בדיירים סיעודיים ברמות שונות. הצוות הרפואי של נווה עמית ירושלים, מורכב מרופאים, אחיות ומטפלים אשר התמחותם היא ברפואה פנימית גריאטרית והם מעניקים טיפול רפואי מקצועי ומסור לדיירים.

הצוות נמצא בבית שישה ימים בשבוע כאשר בלילות, ישנו רופא תורן המטפל בדיירים בעת הצורך. בנוסף, ישנו שירות אחיות במשך כל שעות היממה. לצד הצוות הרפואי, ישנם גם

עובדים סוציאליים, מרפאים בעיסוק ופיזיותרפיסטים, אשר כולם עומדים לרשות הדיירים במטרה לסייע להם, להקל היכן שניתן ולשפר את איכות חייהם.

תזונה בריאה ופעילות גופנית

בנווה עמית ירושלים, רואים בתזונה נכונה ובפעילות גופנית, כחלק אינטגרלי משמירה על חיים בריאים. על כן, בחדר האוכל של הבית, מוגשות לדיירים ארוחות כשרות ומזינות, כאשר הדגש הוא על שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים.

התפריט של חדר האוכל מגוון ועשיר והוא כולל בין היתר, גם תפריט דיאטטי עבור הדיירים חולי סוכרת. מלבד הארוחות הטעימות והחברותא, נהנים הדיירים בחדר האוכל גם מהנוף המרהיב של הרי ירושלים, הנשקף מהמקום.

לצד הקפדה על תזונה נכונה ובריאה, מציעים בנווה עמית ירושלים, גם שפע של פעילויות ספורט, הן במסגרת חדר הכושר והן במסגרת חוגי התעמלות שונים, הכול, כדי שהדיירים יוכלו לשמור על כושר, גמישות ותחושה כללית טובה.

הדירות במקום

בני הגיל השלישי המגיעים אל נווה עמית ירושלים, יכולים לבחור בדירה המתאימה להם, מתוך מגוון הדירות שבמקום. ישנן דירות חדר וחצי, המתאימות בעיקר לדיירים יחידים וישנן דירות של שניים ושלושה וחדרים, בהם מתגוררים דיירים יחידים וזוגות. כל הדירות נעימות, מוארות ובנויות בסטנדרט גבוה.

בכל דירה, מטבח פרקטי ונוח, חדר רחצה נקי ומסודר, קו טלפון וכן חיבור לכבלים. כל דייר מעצב את הדירה על פי טעמו האישי וכך הוא מרגיש הכי בבית.

צוות המקום דואג לתחזוקה שוטפת של הדירות ושל השטחים הציבוריים במקום, כמו גם לשירותי כביסה, כך שהדיירים נהנים מסביבה נעימה ונקייה.

כתובת: רחוב פארן 10, רמת אשכול, ירושלים

אולי יעניין אותך גם:

השירות הרפואי צפוי להשתפר עוד יותר במרכזי דיור מוגן בשל הקורונה


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר