דיור מוגן – בית שבעה כוכבים

בית דיור מוגן במרכז

בית דיור מוגן במרכז

בית שבעה כוכבים הוא בית דיור מוגן יוקרתי ואקסקלוסיבי הממוקם בהרצליה פיתוח. הדיירים במקום, נהנים מדיור ברמה גבוהה, מחיי פנאי עשירים, ממגוון מתקנים מפנקים במקום ומסביבה יפיפייה ומלאה בתרבות ופנאי. יש לציין כי המגורים בבית, מתאימים לדיירים עצמאיים בלבד.

דיור במיקום פסטורלי

בית שבעה כוכבים, שוכן בלב ליבה של הרצליה פיתוח, שכונה אקסקלוסיבית, במערב הרצליה, בה חופי ים יפיפיים, מרינה גדולה ומרהיבה, שטחים ירוקים, מרכזי בילוי וקניות ועוד. דיירי הבית נהנים מהמיקום המשגע הזה, המציע חיים יוקרתיים ומפנקים במרכז העניינים והרי זוהי הדרך לחיות בגיל הזהב.

חשוב לציין גם כי בית שבעה כוכבים, נמצא מרחק דקות ספורות מכביש החוף, כך שהדיירים יכולים להגיע בקלות ובמהירות לכל הערים הסמוכות וליהנות ממקומות הבילוי עם בני הזוג, משפחה וחברים: בתי קולנוע, מוזיאונים, מסעדות וכיוצא בזה.

עבור הדיירים אשר אוהבים להישאר בבית, מציע המקום מגוון של מתקנים ופעילויות, כך שמי שבוחר בכך, יכול לבלות ימים שלמים בהנאה רבה, מבלי לצאת מהבית.

המתקנים במקום

בית שבעה כוכבים מציע לדייריו איכות חיים ברמה גבוהה, הבאה לידי ביטוי הן במיקום המרהיב של הבית, הן ביחידות הדיור המעוצבות והנוחות והן במגוון רחב מאוד של מתקנים מפנקים ופעילויות. כך, דיירי הבית יכולים לבלות וליהנות גם בתוך הבית ואינם חייבים לצאת אם הם אינם חפצים בכך.

בבית שבעה כוכבים ישנו חדר כושר חדשני ומאובזר ולצידו, ג'קוזי מפנק ובריכה גדולה מקורה, בה מתקיימים שיעורי שחיה והתעמלות במים. בבית, ישנו גם מכון יופי, המעניק מבחר טיפולי יופי לדיירות הבית.

לאוהבי הספרים, בבית פועלת ספרייה עשירה עם מגוון של ספרים בשפות שונות ולאוהבי הקולינריה, ישנה מסעדה יוקרתית המציעה לדיירים ולאורחים, תפריט קולינארי עשיר. ובנוסף, כחלק מתרבות החיים הטובים במקום, דיירי בית שבעה כוכבים, נהנים מדי חודש ממגוון של טיפולים מפנקים כגון עיסוי שוודי ורפלקסולוגיה, הכל על מנת להעניק לדיירים איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר.

שפע של פעילויות

לצד מגוון המתקנים המפנקים בבית שבעה כוכבים, מציע המקום גם שפע של פעילויות תרבות ופנאי. בין הפעילויות המתקיימות בבית: חוג ברידג', המתקיים במסגרת מועדון פעיל של הדיירים, חוגי אומנות מהנים כגון גילוף בעץ וציור, ישנה קבוצת תאטרון מקסימה בבית, חוג ריקודי עם לאוהבים לרקוד ולכייף ועוד.

נציין, כי חלק מהפעילויות בבית מועברות גם בשפה האנגלית היות שחלק מן הדיירים אינם דוברי עברית. למעוניינים ללמוד עברית, ישנו אולפן ללימוד השפה העברית בבית.

הדירות

לצד אופיו היוקרתי של בית שבעה כוכבים, ביקשו לשמר גם את האינטימיות והמשפחתיות ועל כן, הבית כולל 104 יחידות דיור בלבד. אלו נבנו מתוך תפיסה עיצובית מתקדמת, אשר משלבת בתוכה כמובן גם את אלמנט הנוחות, כדי שדיירי בית שבעה כוכבים, יוכלו ליהנות ממגורים איכותיים ביותר.

במקום, מגוון של דירות והבחירה היא בידי הדיירים המעוניינים לבוא ולהתגורר בקומפלקס. ישנן דירות גן בגדלים שונים, דירות שני חדרים ודירות בנות שלושה חדרים.

הדיירים מוזמנים לעצב את דירותיהם על פי טעמם האישי, כאשר עזרת הצוות נתונה להם אם הם חפצים בכך.

כתובת: הנשיא יצחק בן צבי 138, הרצליה

אולי יעניין אותך גם:

השירות הרפואי צפוי להשתפר עוד יותר במרכזי דיור מוגן בשל הקורונה


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715438

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר